Dat zou wel mooi zijn. Maar Blind dan in wat voor functie?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 staat Jaakke open voor vertrek en mag Blind misschien blijven ..
AFCA.nl krijgt dus gelijk met Fontein en Jaakke gok ik.quote:Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 zouden twee bestuursleden van Ajax van plan zijn op te stappen. Het zou gaan om onder andere de fel bekritiseerde John Jaake. De laatste weken komt er kritiek van zowel de supporters als de aandeelhouders. Jaakke zou zelf al aangegeven hebben een voorkeur te hebben voor een vertrek.
Sinds het uitlekken van een vrijwel zeker ontslag van Danny Blind hebben vooral de supporters van de ploeg uit Amsterdam duidelijk hun mening laten horen. Vrijwel wekelijks waren er spreekkoren te horen gericht naar Jaakke en zijn collega's. Vooral "Jaakke rot op!" schalde menig maal door de Amsterdam ArenA. Een vertrek van Martin van Geel lijkt overigens niet logisch. De technisch directeur kreeg veel krediet na het contracteren van spelers als Kenneth Perez en Jaap Stam.
Ik wacht het nog even af, maar ben voorzichtig optimistisch.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
AFCA.nl krijgt dus gelijk met Fontein en Jaakke gok ik.
*jaloer?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit net Studio Sport te kijken en zie ik opeens mensen op het leidseplein staan. Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie "Supporters"? Het leek wel een kinderfeestje man.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit net Studio Sport te kijken en zie ik opeens mensen op het leidseplein staan. Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie "Supporters"? Het leek wel een kinderfeestje man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |