Dat zou wel mooi zijn. Maar Blind dan in wat voor functie?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 staat Jaakke open voor vertrek en mag Blind misschien blijven ..
AFCA.nl krijgt dus gelijk met Fontein en Jaakke gok ik.quote:Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 zouden twee bestuursleden van Ajax van plan zijn op te stappen. Het zou gaan om onder andere de fel bekritiseerde John Jaake. De laatste weken komt er kritiek van zowel de supporters als de aandeelhouders. Jaakke zou zelf al aangegeven hebben een voorkeur te hebben voor een vertrek.
Sinds het uitlekken van een vrijwel zeker ontslag van Danny Blind hebben vooral de supporters van de ploeg uit Amsterdam duidelijk hun mening laten horen. Vrijwel wekelijks waren er spreekkoren te horen gericht naar Jaakke en zijn collega's. Vooral "Jaakke rot op!" schalde menig maal door de Amsterdam ArenA. Een vertrek van Martin van Geel lijkt overigens niet logisch. De technisch directeur kreeg veel krediet na het contracteren van spelers als Kenneth Perez en Jaap Stam.
Ik wacht het nog even af, maar ben voorzichtig optimistisch.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
AFCA.nl krijgt dus gelijk met Fontein en Jaakke gok ik.
*jaloer?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit net Studio Sport te kijken en zie ik opeens mensen op het leidseplein staan. Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie "Supporters"? Het leek wel een kinderfeestje man.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit net Studio Sport te kijken en zie ik opeens mensen op het leidseplein staan. Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie "Supporters"? Het leek wel een kinderfeestje man.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord zou maar al te graag zo'n kinderfeesje hebben, of niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe lang is het geleden dat ze zo'n feest hadden?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Iedereen die niet zoals jij is is geen normale supporter of wel?
![]()
Durfde je nog wel te kijken jochie, wat goed van jequote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2002 toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord zou maar al te graag zo'n kinderfeesje hebben, of niet?
Laatste Nationale prijs, 1999. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Heb jij het jeugdjournaal zitten kijken? Ik zag geen kinderen staan hoor..quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een nationale prijs?quote:
Vandaag was het weer feest. Het was vandaag 4 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat ze zo'n feest hadden?
Neu, maar dan nogquote:
Lang geleden hèquote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag was het weer feest. Het was vandaag 4 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen![]()
Ach ja, UEFA Cup kampioen van de armoedequote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Neu, maar dan nogInternationaal is dan nog beter. Maar nationaal idd 1999
Vorige eeuw
Moeten jullie al zo ver terug voor jullie laatste prijs?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag was het weer feest. Het was vandaag 4 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen![]()
Alle2 wegquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Silenus het volgende:
Het zou toch gigantisch klote zijn als straks door die mongolen Blind volgend jaar nog steeds hoofdcoach zou zijn. Help, moet er niet aan denken. Nog zo'n kenkerseizoen kan ik niet aan..
Jaakke moet helemaal niet oprotten. Blind moet oprotten! (herstel..Blind moet weg)
Zeg je dat ook als ajax hem zou winnen. Nee natuurlijk niet, dan is het meteen een topprestatiequote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach ja, UEFA Cup kampioen van de armoede.
1995quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang is jullie laatste internationale prijs dan dan geleden![]()
Zullen we even de erelijst naast elkaar leggen, smartass.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang is jullie laatste internationale prijs dan dan geleden![]()
Kloptquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ajax hem zou winnen. Nee natuurlijk niet, dan is het meteen een topprestatie![]()
Of hij doelt op het feit dat de boosheid omslaat in vreugde als Jaakke zijn ontslag indient..quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Gelderland het volgende:
Jaakke: 'de boosheid gaat wel weer over'...
denk niet datie opstapt
Voor Rotterdam welquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zullen we even de erelijst naast elkaar leggen, smartass.
3x kampioen in de laatste 30 jaar. 10% succes, knap hoor.
Maak ik nog een fout ook, laatste 32 jaarquote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
Voor Rotterdam welZe moesten alles opbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |