Nigelquote:Pienaar wil blijven, De Jong moet blijven
Ajax lijkt ook komende seizoenen op Steven Pienaar te kunnen rekenen. De Zuid-Afrikaanse veelkunner, wiens contract in de zomer van 2006 afloopt, zinspeelt op een contractverlenging.
'Ik denk dat dat binnenkort gaat gebeuren', vertelde de 23-jarige international aan Het Parool. 'Ik voel me goed bij Ajax en ik heb het vertrouwen van de trainer.' Pienaar speelde tot nog toe 77 competitiewedstrijden voor Ajax en scoorde daarin dertien keer.
In Nigel de Jong heeft coach Danny Blind ook veel vertrouwen. Ondanks de interesse van het kapitaalkrachtige Manchester United, wil Blind niets weten van een voortijdig vertrek van De Jong, die ook nog een jaar vastzit aan Ajax.
'Belangstelling van een club als United streelt spelers. Maar De Jong is niet te koop. Hij past in mijn plannen voor het volgende seizoen. Bovendien denk ik dat het voor De Jong heel goed zou zijn nog een paar jaar bij Ajax te blijven. Zo kan hij doorgroeien in zijn rol en een bepalende speler worden.'
PSV, dat ook dingt naar de diensten van De Jong, hoeft zich in ieder geval geen illusies te maken. 'Over PSV kan ik duidelijk zijn. Wat er ook gebeurt, ik ga niet naar PSV. Nooit.'
Aangepast.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
seizoenen dus..
Eensquote:
Nigel zijn moeder zei ook nog dat Nigel voorlopig of nooit naar PSV zal vertrekkenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dit al gepost?.
[..]
Nigel!
Lekker dat Steven wsl ook nog even blijft..
Kalm aan. Ben er nog mee bezig. Je zou zelf ook kunnen helpen ipv commentaar te leverenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, zijn er maar 11 landen in Europa?
idd ja.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kalm aan. Ben er nog mee bezig. Je zou zelf ook kunnen helpen ipv commentaar te leveren
dat weet ik nog niet zo net,wat is de huidige plaats van ajax in de UEFA ranglijst?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, en Ajax zal wel geplaatst zijn in de voorronde CL
Iddquote:Op zondag 8 mei 2005 21:23 schreef twi het volgende:
Celtic zou mooi zijn. Wraak voor een paar jaar terug.
Heeft nu nog niet zoveel zin, aangezien er eerst duidelijkheid moet zijn over wie er geplaatst zijn tijdens de loting. De deelnemers an sich is niet zo interessant, de potentiële tegenstanders wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kalm aan. Ben er nog mee bezig. Je zou zelf ook kunnen helpen ipv commentaar te leveren
Dit is een nuttige bijdrage aan de discussie.quote:
lijkt mij welquote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Doc het volgende:
In voorgaande jaren was er een voorschifting op basis van de UEFA ranking. Dit jaar ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |