abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 10:47:29 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32050215
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32050276
Dat noemen ze kwakkelen.
  maandag 7 november 2005 @ 10:51:36 #3
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32050307
quote:
'Vlaar en Huntelaar zeker naar Ajax'

Ron Vlaar en Klaas Jan Huntelaar komen zeker naar Ajax. Dat meldden althans Hugo Borst en Jack van Gelder. Hugo Borst wist dat te melden over Vlaar. Volgens hem heeft Vlaar inmiddels met Danny Blind gesproken en is die knoop doorgehakt. Van Gelder voegde er aan toe dat ook Klaas Jan Huntelaar zeker naar Ajax zal komen.

In beide gevallen zou een transfer zelfs al in de winterstop tot stand kunnen komen. Volgens Borst zou Huntelaar zes miljoen moeten opbrengen.
En Pienaar tekent dus niet bij. Tijd voor de grote schoonmaak .
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32050328
AAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAX

Gaat allemaal goed komen
  maandag 7 november 2005 @ 10:52:52 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32050336
falen, blunderen, kloten, kutten. Noem het maar wat, maar het is vooral gewoon schandalig. Met zo'n budget, zulke spelers (op papier dan) en dan niet eens een fatsoenlijke subtopper zijn..

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32050386
Voor de winterstop nog maar één echt belangrijke wedstrijd: die tegen Praag.
  maandag 7 november 2005 @ 10:55:19 #7
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32050401
Elke keer hetzelfde met Ajax he, steeds maar azen op (ex-)jeugdspelers van PSV
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32050407
Ik kan mij eerlijk gezegd niet druk maken om het vertrek van Pienaar. Hij is mij veel te wisselvallig en, de laatste tijd, te angstig om een actie te maken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 7 november 2005 @ 10:56:48 #9
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32050436
Sneijder wist het gisteren goed te verwoorden; Gelukkig voor ons zijn er dit jaar Play Offs
Kon er wel om lachen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 7 november 2005 @ 10:56:51 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32050437
Henk ten Cate landde vanmorgen op Schiphol. Familiebezoek of iets anders?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32050471
Ik weet alleen niet of deze versterkingen wel gaan helpen. KJH moet dan niet in dezelfde situatie terecht komen als alle andere spitsen die er meteen per wedstrijd 3 in moeten rossen.
pi_32050522
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:56 schreef PyTh het volgende:
Sneijder wist het gisteren goed te verwoorden; Gelukkig voor ons zijn er dit jaar Play Offs
Kon er wel om lachen
Moet Ajax nog wel minimaal 5e worden natuurlijk...
pi_32050543
Ajax

Goede zaak, mocht dit echt waar zijn
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 7 november 2005 @ 11:02:23 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32050578
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:00 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Moet Ajax nog wel minimaal 5e worden natuurlijk...
Gaan ze met dit spel niet halen denk ik. Iedereen kan van Ajax winnen, als je maar een beetje inzet hebt....
Get woke, go broke!
pi_32050586
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet alleen niet of deze versterkingen wel gaan helpen. KJH moet dan niet in dezelfde situatie terecht komen als alle andere spitsen die er meteen per wedstrijd 3 in moeten rossen.
Het verschil met die anderen is dat hij Nederlander is; hij hoeft niet ook nog eens z'n stekkie in een nieuw land te vinden. Dat scheelt heel veel stress buiten het veld al. En ik denk dat Klaas prima met druk om kan gaan. Pingel nemen tegen Benfica uit?
  maandag 7 november 2005 @ 11:03:00 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32050590
quote:
Boete binnen Ajax bij excentriek juichen
Zondag 6 november, door SV, Amsterdam, 23.21u GMT+01.00, NOS

Presentator Jack van Gelder van het programma Studio Voetbal heeft gisteren bij Ajax vernomen dat er vanaf heden een boete wordt uitgedeeld bij overdreven en arrogant gejuich.

In hoeverre de club het 'excentriek juichen' wil gaan definieren, berust vrijwel zeker op 'natte vinger-werk'. Wat is nu de grens?

De boete komt naar aanleiding van de wedstrijd FC Thun-Ajax, waarin Nigel de Jong en Steven Pienaar volgens analytici 'ongepast' juichten. De club deelt die mening.
pi_32050662
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jeej, nog verder het keurslijf in
  maandag 7 november 2005 @ 11:05:30 #18
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32050669
Daarbij komt dat KJH een stuk sterker is dan Rosenberg in mijn ogen. Zoals hij speelde tegen CSKA was hij op z'n sterkst. Altijd vechtend, altijd de bal vast, en altijd die dreiging naar voren. Ik denk ook dat hij minder zal scoren aangezien de aanvoer van de beide zijkanten belabberd is, maar ik geloof dat hij met z'n eigen kwaliteiten de huidige topscorers kan doen verbleken.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32050701
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:05 schreef D1 het volgende:
Daarbij komt dat KJH een stuk sterker is dan Rosenberg in mijn ogen. Zoals hij speelde tegen CSKA was hij op z'n sterkst. Altijd vechtend, altijd de bal vast, en altijd die dreiging naar voren. Ik denk ook dat hij minder zal scoren aangezien de aanvoer van de beide zijkanten belabberd is, maar ik geloof dat hij met z'n eigen kwaliteiten de huidige topscorers kan doen verbleken.
Yildirim ook meteen meenemen anders?
  maandag 7 november 2005 @ 11:07:00 #20
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32050705
quote:

[..]
Vind dit een prima maatregel. We zijn goddomme voetballers, geen cheerleaders met een epilepsie aanval. Ga voetballen, scoor, juig normaal en doe voor de rest wat je moet doen.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32050716
Dat juichen is triest, maar je eigen spelers daarvoor beboeten is nog veel triester.
  maandag 7 november 2005 @ 11:07:16 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32050717
quote:

[..]
.

Goeie zet hoor Ajax, zo motiveer je je spelers wel.
Get woke, go broke!
pi_32050744
quote:

[..]
Wat een gezeik zeg, laat die gasten blij zijn dat ze in blessuretijd scoren..
  maandag 7 november 2005 @ 11:08:32 #24
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32050745
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

Yildirim ook meteen meenemen anders?
Nee, Yildirim bij Ajax wordt denk ik een Boukhari verhaal. Te traag en komt z'n mannetje niet vaak genoeg voorbij.

Alhoewel hij, in tegenstelling tot onze geliefde Mauro, wel een bal voor kan krijgen
pi_32050782
Pienaar maakt bekent aan Ajax dat hij vertrekt:

Een week geleden meldde Voetbalzone.nl u al dat Steven Pienaar een nieuwe aanbieding van Ajax naast zich had neergelegd. Tegenover De Gelderlander verklaart zijn zaakwaarnemer, Rob Moore, dat hij vrijdag de club op de hoogte heeft gesteld van het besluit dat Pienaar dit seizoen Ajax transfervrij verlaat. Of de Zuid-Afrikaan in de winterstop al vertrekt, ligt aan de Amsterdammers zelf.

“We hebben afgelopen vrijdag met technisch directeur Martin van Geel gesproken," zegt Moore. "Daarin hebben we de mededeling gedaan. We zijn al op zoek naar een nieuwe club. Er is interesse uit Duitsland, Engeland, Italië en Schotland. Deze week ga ik praten in Spanje."

Na maanden is er dus eindelijk duidelijkheid rond de middenvelder. Eerdere pogingen om een langere verbintenis aan te gaan werden resoluut geweigerd. Pienaar vond dat er zeer weinig waardering bleek uit de voorstellen. Ook zijn positie in het team beviel hem slecht, hij speelt veel als rechtermiddenvelder terwijl hij vindt dat hij het beste uit de verf komt in een centrale rol.

Wanneer de Zuid-Afrikaan in de winterstop de Arena verlaat, kan Ajax een vergoeding tegemoet zien. Borussia Dortmund, Celtic, Tottenham Hotspur, Birmingham City en Liverpool worden in ieder geval in verband gebracht met Pienaar. Wie de geïnteresseerde clubs uit Spanje en Italië zijn, is vooralsnog onduidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')