En Pienaar tekent dus niet bij. Tijd voor de grote schoonmaakquote:'Vlaar en Huntelaar zeker naar Ajax'
Ron Vlaar en Klaas Jan Huntelaar komen zeker naar Ajax. Dat meldden althans Hugo Borst en Jack van Gelder. Hugo Borst wist dat te melden over Vlaar. Volgens hem heeft Vlaar inmiddels met Danny Blind gesproken en is die knoop doorgehakt. Van Gelder voegde er aan toe dat ook Klaas Jan Huntelaar zeker naar Ajax zal komen.
In beide gevallen zou een transfer zelfs al in de winterstop tot stand kunnen komen. Volgens Borst zou Huntelaar zes miljoen moeten opbrengen.
Moet Ajax nog wel minimaal 5e worden natuurlijk...quote:Op maandag 7 november 2005 10:56 schreef PyTh het volgende:
Sneijder wist het gisteren goed te verwoorden; Gelukkig voor ons zijn er dit jaar Play Offs
Kon er wel om lachen
Gaan ze met dit spel niet halen denk ik. Iedereen kan van Ajax winnen, als je maar een beetje inzet hebt....quote:Op maandag 7 november 2005 11:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet Ajax nog wel minimaal 5e worden natuurlijk...
Het verschil met die anderen is dat hij Nederlander is; hij hoeft niet ook nog eens z'n stekkie in een nieuw land te vinden. Dat scheelt heel veel stress buiten het veld al. En ik denk dat Klaas prima met druk om kan gaan. Pingel nemen tegen Benfica uit?quote:Op maandag 7 november 2005 10:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet alleen niet of deze versterkingen wel gaan helpen. KJH moet dan niet in dezelfde situatie terecht komen als alle andere spitsen die er meteen per wedstrijd 3 in moeten rossen.
quote:Boete binnen Ajax bij excentriek juichen
Zondag 6 november, door SV, Amsterdam, 23.21u GMT+01.00, NOS
Presentator Jack van Gelder van het programma Studio Voetbal heeft gisteren bij Ajax vernomen dat er vanaf heden een boete wordt uitgedeeld bij overdreven en arrogant gejuich.
In hoeverre de club het 'excentriek juichen' wil gaan definieren, berust vrijwel zeker op 'natte vinger-werk'. Wat is nu de grens?
De boete komt naar aanleiding van de wedstrijd FC Thun-Ajax, waarin Nigel de Jong en Steven Pienaar volgens analytici 'ongepast' juichten. De club deelt die mening.
Yildirim ook meteen meenemen anders?quote:Op maandag 7 november 2005 11:05 schreef D1 het volgende:
Daarbij komt dat KJH een stuk sterker is dan Rosenberg in mijn ogen. Zoals hij speelde tegen CSKA was hij op z'n sterkst. Altijd vechtend, altijd de bal vast, en altijd die dreiging naar voren. Ik denk ook dat hij minder zal scoren aangezien de aanvoer van de beide zijkanten belabberd is, maar ik geloof dat hij met z'n eigen kwaliteiten de huidige topscorers kan doen verbleken.
Vind dit een prima maatregel. We zijn goddomme voetballers, geen cheerleaders met een epilepsie aanval. Ga voetballen, scoor, juig normaal en doe voor de rest wat je moet doen.quote:
quote:
Nee, Yildirim bij Ajax wordt denk ik een Boukhari verhaal. Te traag en komt z'n mannetje niet vaak genoeg voorbij.quote:Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Yildirim ook meteen meenemen anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |