quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef Blight het volgende:
Ik zie in Andres D'Alessandro nog altijd wel een geschikte opvolger van Wesley Sneijder. Zelfde type speler met pit, flair, een goed schot en overzicht. Lijkt me ook geen onhaalbare speler. Wellicht dat hij aan salaris wat moet inleveren, maar daar tegenover staat wel Europeens en wellicht zelfs Champions League voetbal. Het enige minpuntje is, is dat Andres bij zijn clubs nog nooit echt 100% er uit heeft kunnen halen wat er in zit. Lukt dit bij Ajax wel dan zou hij naar mijn idee een waardige vervanger zijn.
Vaag, nietszeggend youtube filmpje voor de niet-kenners.
Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef kevin6188 het volgende:
Kut-Groningen, als Feyenoord wel met Suarez mag praten trouwens.
Goede speler zo in het filmpje, maar ik denk dat zo'n filmpje nog van Lindebergh te maken is.quote:
Dit is wel heel treurig idd, als t zo is.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoals ik het inschat doet Groningen treurig:
Nadat Luis Suarez, de aanvaller van Fc Groningen heeft aangegeven een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever om een transfer naar Ajax af te dwingen, komt het Dagblad van het Noorden nu met ander nieuws. Hans Nijland van Fc Groningen zou tegenover het dagblad hebben bevestigd dat Groningen Feyenoord toestemming heeft gegeven om met de aanvaller te praten.
Hij was verhuurd aan Zaragoza door Portsmouth, meen ik. Het youtube filmpje zegt inderdaad natuurlijk niet zo veel, maar dat was puur even om de speler 'te laten zien' aan mensen die hem niet kennen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goede speler zo in het filmpje, maar ik denk dat zo'n filmpje nog van Lindebergh te maken is.
Dessalniettemin is het zeker een aantrekkelijke speler, een goede linkspoot en kort kan draaien net zoals Sneijder. Maar als ik naar zijn statistieken kijk valt me dat wel weer tegen. Afgelopen 3 seizoenen slechts 5 doelpunten. Hij heeft het afgelopen seizoen 34 wedstrijden gespeeld bij Zaragoza dus het eens vaste waarde in hun elftal die ze net 1 jaar onder contract hebben staan dus ze zullen hem niet goedkoop van de hand doen verwacht ik.
Eerst maar even afwachten of het zo is. Mocht het zo zijn, is dat natuurlijk achterlijk van Groningen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit is wel heel treurig idd, als t zo is.![]()
ALS dat zo is kom ik op mijn vorige post terug. kapot sue'en dan!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit is wel heel treurig idd, als t zo is.![]()
Meer terecht .Moet je maar niet op zo'n manier een speler bij een club als Groningen te jatten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten of het zo is. Mocht het zo zijn, is dat natuurlijk achterlijk van Groningen.
Beetje hetzelfde als wat Scheringa ons met Vlaar flikte. Achteraf vind ik het niet erg dat hij naar feyenoord is gegaan, maar het blijft natuurlijk vaag.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:
Ach ik vond groningen al zo zielig.... Als dat waar zou zijn maken ze zich helemaal ongeloofwaardig natuurlijk. Dan kunnen we wel ophouden met voetballen...
Goed bezig. Weet je ook nog een goede linksbuiten, tweede spits (pinchhitter) linksback en een verdedigende middenvelder?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij was verhuurd aan Zaragoza door Portsmouth, meen ik. Het youtube filmpje zegt inderdaad natuurlijk niet zo veel, maar dat was puur even om de speler 'te laten zien' aan mensen die hem niet kennen.
Dat zou ik ook wel heel prettig vinden nu..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
Zou overigens wel een giller zijn als Suarez nu aan feyenoord verkocht zou worden.
waarom nu weer jatten? Ajax heeft gewoon intresse, Suarez zelf (eigenlijk zn zaakwaarnemer) gaat naar de rechter...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Meer terecht .Moet je maar niet op zo'n manier een speler bij een club als Groningen te jatten.
Doordrammen, hoe dan? Ajax heeft niets tegen de regels gedaan, meen ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
Tja dat krijg je er van als je zo probeert door te drammen.
Zou overigens wel een giller zijn als Suarez nu aan feyenoord verkocht zou worden.
Bullshit, hij mag toch niet weg? Dan mag hij OOK niet naar f'noord. Anders ben je gewoon wederom een jankend, kleinzerig kutclubje dat het Ajax niet gunt... kleuters.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Meer terecht .Moet je maar niet op zo'n manier een speler bij een club als Groningen te jatten.
Als van Geel toch naar Portsmouth gaat kan hij Kanu ook wel meteen mee nemen. Een verdedigende middenvelder is naar mijn idee niet nodig aangezien die positie in te vullen is door Maduro, Heitinga en ook nog door Davids als de situatie daar om vraagt. Die linksbuiten en linksback moet ik even op terug komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goed bezig. Weet je ook nog een goede linksbuiten, tweede spits (pinchhitter) linksback en een verdedigende middenvelder?![]()
Van Geel vooalsnog niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |