boven jou post?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is eigenlijk die mooie OP gebleven?
Leidsche mag gewoon gebruikt worden toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso wordt het Leidseplein niet gebruikt, dus de kans is aanwezig dat P2 gebruikt wordt en daarbij vindt de huldiging misschien/waarschijnlijk een week later plaats. Gemeente Amsterdam kennende willen ze geen twee evenementen in één weekend, in verband met de politie-inzet. Toch baal ik wel als ik er niet bijben, als we eindelijk weer eens kampioen worden. Maar goed, eerst allemaal nog eens zien!
als het dak open isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
Ten Cate had gelijk trouwens: de zon schijnt inderdaad weer boven de ArenA
je schat jezelf wel heel hoog inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Silenus het volgende:
Zondag eindelijk eens zonder jas naar Ajax!
(Wauw, dit is zonder twijfel de meest briljante TVP die ik ooit geplaatst heb)
Hoorde van niet, horeca was er nog niet eens tegen, lokale driehoek wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Leidsche mag gewoon gebruikt worden toch?
Als het dak dicht is schijnt de zon ook boven de Arena.....quote:
quote:Ajax wil jeugdspelers meer beschermen
dinsdag 27 maart, door SV, Amsterdam, 13:06u, Het Parool
Technisch directeur Martin van Geel heeft in Het Parool laten weten dat Ajax er alles aan doet om te voorkomen jeugdspelers al op jonge leeftijd naar bijvoorbeeld Engeland vertrekken.
Onlangs vertrok nog de 19-jarige Jordy Brouwer naar Liverpool. De Engelsen zijn blij met Brouwer, omdat die bij een doorbraak in de A-selectie kan worden genoteerd als 'jeugdspeler'. Dat mag, volgens de huidige wet.
Echter, Ajax wil een regel bij de UEFA laten opnemen waardoor clubs pas spelers mogen aanmerken voor jeugdspeler als ze al vanaf hun veertiende of vijftiende actief zijn voor dezelfde vereniging.
'Bij de Europese topclubs is er nog weinig steun voor dat voorstel. We gaan nu proberen om de Uefa ervan te overtuigen dat een dergelijke aanpassing van de regel, de jeugdopleidingen veel beter beschermt', aldus Van Geel dinsdag in de Amsterdamse krant.
Volgens mij waren dat vooral stoere praatjes, daarna nooit meer wat gehoord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoorde van niet, horeca was er nog niet eens tegen, lokale driehoek wel.
Ik dacht van wel, nou ja we zien wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoorde van niet, horeca was er nog niet eens tegen, lokale driehoek wel.
Zou mooi zijn...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als het dak dicht is schijnt de zon ook boven de Arena.....
[..]
een pessimist is toch hetzelfde als een slecht geïnformeerde realistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:58 schreef plae het volgende:
wat een weertje, en leidse kunnen we op ons buik schrijven. Omdat het niet mag en vooral omdat we het niet halen
(ja ik ben een pessimist af en toe).
zou niet weten waarom horeca tegen moet zijn eigenlijk.
ff terugzoeken in vorige topics?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is eigenlijk die mooie OP gebleven?
eigenlijk ben ik er zo eentjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:00 schreef toma het volgende:
[..]
een pessimist is toch hetzelfde als een slecht geïnformeerde realist
dus Jordy is 'eigen jeugd' van liverpool?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als het dak dicht is schijnt de zon ook boven de Arena.....
[..]
Dat is echt heel debielquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dus Jordy is 'eigen jeugd' van liverpool?![]()
wat een onzin zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |