Ook al win je met 0-1, ook inhouden.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef Jasza het volgende:
Waarschijnlijk naar Nac-Ajax in een vak met Nac supporters, dat word me inhouden als we 0-5 winnen![]()
En wat is de gedachte erachter?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:53 schreef Pritt het volgende:
De titel slaat op een uitspraak van HTC.
Zo voelde die zich de eerste dag bij Ajax. Op de persconferentie zei ie: Ik voel me nog een beetje als een eend in een vreemd pakhuis.quote:
Nou inderdaad zeg, het zou wat zijn als je spelers over een periode van zo'n 50 wedstrijden beoordeelt en vergelijkt. Het EK van 2004 en de 4 wedstrijdjes WK 2006 geven natuurlijk de doorslagquote:Op maandag 10 juli 2006 12:42 schreef Mensenkenner het volgende:
Opportunisme van de bovenste plank, om Vermaelen na 1 goed seizoen al naast Heitinga te scharen, maar dat is de gemiddelde Ajacied jammer genoeg niet vreemd.
Zat een kans in ja. Helaas geen blessuresquote:Op maandag 10 juli 2006 13:01 schreef Trancelocator het volgende:
Messenga, ging jij ook niet misschien voetballen tegen Ajax?
ik weet het niet, hij komt over of hij een verslaafde isquote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop dat Manucharyan langer dan 2 wedstrijden heel blijft dit seizoen. Heb ik toch hoge verwachtingen van.
Hij is verslaafd aan medicijnen, daarom is ie steeds geblesseerdquote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik weet het niet, hij komt over of hij een verslaafde is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |