ja idd maarjaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je hem binnen 3 keer haalt![]()
Wie nietquote:Op zondag 9 juli 2006 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd maarja
ben benieuwd morgen naar de uitspraak
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:24 schreef Ordinair het volgende:
Milan blijft trouwens misschien gewoon in Serie A!
Over wie heb je het? Milan blijft in Serie A of krijgt 3 punten aftrek, Lazio 15 en die andere weet ik niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Jep zullen wel 15 punten aftrek krijgen ofzo.
De eis voor Milan is toch serie B EN 3 punten aftrek. Voor Lazie en Fiorentina serie B EN 15 punten aftrek?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Milan blijft in Serie A of krijgt 3 punten aftrek, Lazio 15 en die andere weet ik niet meer.
Viva Italia!
Ja dat klopt, maar de kans is groot dat Milan in Serie A blijft.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eis voor Milan is toch serie B EN 3 punten aftrek. Voor Lazie en Fiorentina serie B EN 15 punten aftrek?
LAZIOOOOOOO.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eis voor Milan is toch serie B EN 3 punten aftrek. Voor Lazie en Fiorentina serie B EN 15 punten aftrek?
Dan komt ie niet naar Ajaxquote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
Milan boeit niet. Vieira speelt bij Juve. Juve gaat hopelijk zakken naar de Serie C.
Inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verpest dit topic eens niet door zo te vloeken.
Dankjewel.
don't remind me.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef devv05 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met Italiaans voetbal. Het duitsland van zuid-europa.
Klopt, maar dit Italie was heel andersquote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
don't remind me.die wedstrijden van AJAX doen pijn.... iedere keer weer...
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
Afscheidswedstrijd Dennis Bergkamp live bij de NOS![]()
Wannneer is die ook alweer?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
Idd, jij snapt het. Dat er uberhaupt mensen zijn die deze onzin geloven.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Volgens mij overschatten Italiaanse kranten de mogelijkheden van clubs als Ajax. Vieira zal bij Juventus zo'n 4 a 5 miljoen euro per jaar verdienen, as het niet meer is. Ajax kan daar nog geen kwart van betalen, en dus heeft Juventus er amper wat aan.
Als Vieira naar Ajax wil, heeft de nummer 7 niks te vertellen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Idd, jij snapt het. Dat er uberhaupt mensen zijn die deze onzin geloven.
Zelfs de nummer 7 van Italie is nog veel aantrekkelijker... (qua competitie en geld).
En ik heb nog steeds niet van hem gehoord dat 't lulkoek is.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef jna het volgende:
Jullie waren er bij toen Vieira zei dat ie naar Ajax wou? Ik moet het namelijk nog steeds van hem horen.
Denk niet dat ie tijdens een WK elke dag even een gezellig praatje met de pers maakt waarin ie even alle geruchten gaat bevestigen of ontkennen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds niet van hem gehoord dat 't lulkoek is.
En wel zeggen dat ie pas na het WK zegt wat ie gaat doen. Dan kan ie toch ook meteen wel zeggen dat het Ajax gerucht onzin isquote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
Denk niet dat ie tijdens een WK elke dag even een gezellig praatje met de pers maakt waarin ie even alle geruchten gaat bevestigen of ontkennen.
Dat is heel niet waar! Geef mij maar eens een link dan. Vieira gaat gewoon met zijn trainer naar Madridquote:
Que?quote:
En weer zo'n achterlijke loze kreet in de ruimte. Ongelofelijk zeg, hoe snel er over spelers wordt geoordeeld. Vieira arrogant, van wie heb je dat nu weer?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
....Vieira zou dat met zijn arrogantie....
ruziequote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mijn ogen![]()
Jij denkt dat hij met zijn status zich ondergeschikt zal maken aan het team? Think again
Dat is heel iets anders dan dat hij nu al arrogant zou zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij denkt dat hij met zijn status zich ondergeschikt zal maken aan het team? Think again
Puike reactie jongenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:05 schreef twi het volgende:
Jammer dat Jaap Stam dan is gekomen. Je denkt toch niet dat Jaap met zijn status zich ondergeschikt zal maken aan het team? Think again. Wat een arrogante zak is dat zeg. Jammer dat alleen ik (en mijn moeder) dat zien.
Als je hier niet tegen kan, kan je beter gaan emigreren, 80% van de Nederlanders heeft zo'n gedachtengang namelijk, kuddedieren.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef twi het volgende:
Ja kom op, het is toch zo? Je draagt geen argument aan, behalve je eigen ogen. Terwijl je zeggen of schrijven 'm misschien een kwartiertje lang in beeld hebt gezien, wellicht heb je hem zelfs nog nooit een woord horen zeggen.
Ik word er gewoon een beetje moe van. Eerst oordeelt iedereen over de a-loyale arrogante overloper Steven Defour, nu is Vieira weer de verpersoonlijking van arrogantie. Als 'ie uberhaupt voor Ajax zou komen te spelen, eventueel, is dat natuurlijk juist het toonbeeld van een positief karakter.
Ik welquote:Op maandag 10 juli 2006 01:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee je hebt gelijk. En ik kan ook niet zeggen dat Kuijt een slijmbal is, want ik woon niet bij hem in de straat.
Precies, je moet het waarmaken. Dan is er niks mis mee, gaat het mis dan kun je een tegenaanval verwachten.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef Jasza het volgende:
Waarschijnlijk naar Nac-Ajax in een vak met Nac supporters, dat word me inhouden als we 0-5 winnen![]()
... Huh?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, je moet het waarmaken. Dan is er niks mis mee, gaat het mis dan kun je een tegenaanval verwachten.
Kan je hier gewoon heengaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef Ordinair het volgende:
Dinsdag. ABS..
ABS - AFC Ajax
Di. 11 juli, 19.30 uur
Sportpark "Looënk"
HHC Hardenberg - AFC Ajax
Do. 13 juli, 19.00 uur
Sportpark De Boshoek
v.v. Bennekom - AFC Ajax
Za. 15 juli, 15.00 uur
Sportpark De Eikelhof
s.v. Spakenburg - AFC Ajax
Di. 18 juli, 19.30 uur
Sportpark De Westmaat
quote:De rechtbank van Rome zal woensdag uitspraak doen in het manipulatieschandaal. Volgens Ansa zal de vijfkoppige jury tot die tijd gaan discussiëren over de zaak. Vervolgens zal in de namiddag de straffen bekend worden gemaakt.
In de zaak staan Juventus, AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma terecht. De landskampioen is aangemerkt als de grote boosdoener en dreigt teruggezet te worden naar de Serie C, de club zou echter alleen vrede hebben met maximaal de Serie B. Die straf hangen op zijn beurt de overige drie clubs boven het hoofd.
Ook diverse Italiaanse scheidsrechters, (ex-) leden van de voetbalbond en clubbestuurders staan terecht in de manipulatiezaak.Alle beschuldigen worden verdacht van het manipuleren van duels in de Serie A. Dit zou zijn gebeurd in het seizoen 2004/2005.
Ben ik op vakantiequote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kaartjes kopen bij de supportersbalie.... volgens de site..
quote:ABS-Ajax volledig uitverkocht
De volgende oefenwedstrijd van Ajax, dinsdag uit bij de amateurs van ABS Bathmen, is volledig uitverkocht. Er worden geen kaarten meer verkocht aan het stadion dinsdagavond sportpark De Looënk. Het elftal komt uit in de derde klasse, district Oost.
Ik ook wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:25 schreef Freak187 het volgende:
Tegen een derde klasser wil ik wel dubbele cijfers zien hoor.
Bedankt Belgiequote:Vermaelen nog geruime tijd uit de roulatie
(Gepost door RvN)
Tegenover Highlow.nl heeft Vermaelen laten weten nog geruime tijd uit de roulatie te zijn. "Ik ben voorlopig nog niet terug. Ik doe rustig aan, hè. Dit is een vervelende blessure en ik wil niks forceren." Hij liep de blessure op bij het Belgisch elftal. Over een week of vier hoopt hij terug te zijn.
Krohn-Dehli is naar eigen zeggen over twee weken weer fit en kan dan zijn rentree maken in het shirt van Ajax. Gentenaar zal vandaag de training starten.
Hoezo kans, Heitinga hoort sowieso in de basis. Vermaelen is overhyped.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Messenga het volgende:
Nja, kans voor Heitinga nu dus.
Ik vind ze ongeveer gelijk, maar Vermaelen is een linkspoot en hoort dus links centraal.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:03 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Hoezo kans, Heitinga hoort sowieso in de basis. Vermaelen is overhyped.
Dat is ook een fabeltje die de laatste paar jaar in Nederland op is gekomen, wat is dat voor bullshitquote:Op maandag 10 juli 2006 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind ze ongeveer gelijk, maar Vermaelen is een linkspoot en hoort dus links centraal.
Nee inderdaad, maar voor de openingen naar links toe is het wel makkelijker.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:17 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Dat is ook een fabeltje die de laatste paar jaar in Nederland op is gekomen, wat is dat voor bullshit. Het is heus niet zo dat Stam dan alleen rechts van t midden loopt, en Vermaelen alleen links hoor..
Heitinga was zijn vorm kwijt inderdaad, daarom leek het alsof Vermaelen even goed of misschien beter was.. Maar ben je alweer vergeten hoe hij op t EK speelde bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:34 schreef twi het volgende:
Ja, dat voordeel heeft Heitinga zeker, maar ik heb het over het niveau wat ze bij Ajax hebben laten zien. En laten we daar de 2e seizoenshelft van maken, aangezien de eerste seizoenshelft van John prut was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |