ja idd maarjaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je hem binnen 3 keer haalt![]()
Wie nietquote:Op zondag 9 juli 2006 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja idd maarja
ben benieuwd morgen naar de uitspraak
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:24 schreef Ordinair het volgende:
Milan blijft trouwens misschien gewoon in Serie A!
Over wie heb je het? Milan blijft in Serie A of krijgt 3 punten aftrek, Lazio 15 en die andere weet ik niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Jep zullen wel 15 punten aftrek krijgen ofzo.
De eis voor Milan is toch serie B EN 3 punten aftrek. Voor Lazie en Fiorentina serie B EN 15 punten aftrek?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Milan blijft in Serie A of krijgt 3 punten aftrek, Lazio 15 en die andere weet ik niet meer.
Viva Italia!
Ja dat klopt, maar de kans is groot dat Milan in Serie A blijft.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eis voor Milan is toch serie B EN 3 punten aftrek. Voor Lazie en Fiorentina serie B EN 15 punten aftrek?
LAZIOOOOOOO.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eis voor Milan is toch serie B EN 3 punten aftrek. Voor Lazie en Fiorentina serie B EN 15 punten aftrek?
Dan komt ie niet naar Ajaxquote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
Milan boeit niet. Vieira speelt bij Juve. Juve gaat hopelijk zakken naar de Serie C.
Inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verpest dit topic eens niet door zo te vloeken.
Dankjewel.
don't remind me.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef devv05 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met Italiaans voetbal. Het duitsland van zuid-europa.
Klopt, maar dit Italie was heel andersquote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
don't remind me.die wedstrijden van AJAX doen pijn.... iedere keer weer...
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
Afscheidswedstrijd Dennis Bergkamp live bij de NOS![]()
Wannneer is die ook alweer?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
Idd, jij snapt het. Dat er uberhaupt mensen zijn die deze onzin geloven.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:17 schreef twi het volgende:
Volgens mij overschatten Italiaanse kranten de mogelijkheden van clubs als Ajax. Vieira zal bij Juventus zo'n 4 a 5 miljoen euro per jaar verdienen, as het niet meer is. Ajax kan daar nog geen kwart van betalen, en dus heeft Juventus er amper wat aan.
Als Vieira naar Ajax wil, heeft de nummer 7 niks te vertellen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Idd, jij snapt het. Dat er uberhaupt mensen zijn die deze onzin geloven.
Zelfs de nummer 7 van Italie is nog veel aantrekkelijker... (qua competitie en geld).
En ik heb nog steeds niet van hem gehoord dat 't lulkoek is.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef jna het volgende:
Jullie waren er bij toen Vieira zei dat ie naar Ajax wou? Ik moet het namelijk nog steeds van hem horen.
Denk niet dat ie tijdens een WK elke dag even een gezellig praatje met de pers maakt waarin ie even alle geruchten gaat bevestigen of ontkennen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds niet van hem gehoord dat 't lulkoek is.
En wel zeggen dat ie pas na het WK zegt wat ie gaat doen. Dan kan ie toch ook meteen wel zeggen dat het Ajax gerucht onzin isquote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
Denk niet dat ie tijdens een WK elke dag even een gezellig praatje met de pers maakt waarin ie even alle geruchten gaat bevestigen of ontkennen.
Dat is heel niet waar! Geef mij maar eens een link dan. Vieira gaat gewoon met zijn trainer naar Madridquote:
Que?quote:
En weer zo'n achterlijke loze kreet in de ruimte. Ongelofelijk zeg, hoe snel er over spelers wordt geoordeeld. Vieira arrogant, van wie heb je dat nu weer?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
....Vieira zou dat met zijn arrogantie....
ruziequote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mijn ogen![]()
Jij denkt dat hij met zijn status zich ondergeschikt zal maken aan het team? Think again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |