Zolang Wesley, KJH en Babel maar koffie blijven drinken met Martin, ben ik tevreden. Hopelijk Boulah en een pinchitter (Kanu, Shota, Kluivert) er nog bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:52 schreef Urquhart het volgende:
Zal het Ajax Koffie senseo-apparaat van Van Geel nog wel werken?
Jennerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Julian Jenner
Inderdaad. Overschat. Laag rendement.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jenner![]()
Die wil ik niet eens op amateurbasis in Groningen hebben..
Overschat mannetje.
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans ook groot is dat ze daar zullen morren omdat ze er telkens zo dichtbij zitten maar weer met lege handen staan. Donk lijkt me een prima versterking voor AJAX ...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
AZ moet komend seizoen maar eens floppen, zodat Ajax in de zomer van 2008 wat spelers ui Alkmaar kan halen. Jongens als Demy de Zeeuw, David Mendes da Silva, Ryan Donk, Stijn Schaars, Julian Jenner, Moussa Dembele en Maarten Martens zullen dan wel graag de overstap maken van de nummer vier (of lager) naar een échte topclub en tevens landskampioen.
Het gevaar bij ze is dat ze alle talenten opkopen, zoals Koenders bijvoorbeeld. Waardoor ze op een gegeven moment te veel spelers hebben, en er scheve gezichten ontstaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans ook groot is dat ze daar zullen morren omdat ze er telkens zo dichtbij zitten maar weer met lege handen staan. Donk lijkt me een prima versterking voor AJAX ...
En ik vraag me af hoe lang Van Gaal het etiket "opbouwen" kan blijven hanteren in Alkmaar...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans ook groot is dat ze daar zullen morren omdat ze er telkens zo dichtbij zitten maar weer met lege handen staan. Donk lijkt me een prima versterking voor AJAX ...
Fey moet eerst maar eens een hecht team worden, straks ontstaan er weer groepen binnen de selectie met al die nieuwe spelers er bijquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zolang Wesley, KJH en Babel maar koffie blijven drinken met Martin, ben ik tevreden. Hopelijk Boulah en een pinchitter (Kanu, Shota, Kluivert) er nog bij.
Eerste training toch? Ik moet werken. Hoogseizoen hier hequote:
100% mee eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Het behouden van iedereen (behalve dan Kenneth Perez en Tom de Mul, van wie ik verwacht dat ze sowieso wel vertrekken) vind ik nog belangrijker dan aankopen. Feyenoord koopt veel, maar had een gigantisch kutteam. Wij kopen vooralsnog niets, maar hebben al best een heel aardig team staan. Als er nog wat bij moet komen, dan een rechtsbuiten (Daniël de Ridder, Andy v/d Meyde?), een spits als back-up voor KJH (Shota Arveladze, Nwankwo Kanu, Patrick Kluivert?), een centrale verdediger (Khalid Boulahrouz?) en/of een middenvelder voor de breedte (Thiago Motta?).
Motta?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Het behouden van iedereen (behalve dan Kenneth Perez en Tom de Mul, van wie ik verwacht dat ze sowieso wel vertrekken) vind ik nog belangrijker dan aankopen. Feyenoord koopt veel, maar had een gigantisch kutteam. Wij kopen vooralsnog niets, maar hebben al best een heel aardig team staan. Als er nog wat bij moet komen, dan een rechtsbuiten (Daniël de Ridder, Andy v/d Meyde?), een spits als back-up voor KJH (Shota Arveladze, Nwankwo Kanu, Patrick Kluivert?), een centrale verdediger (Khalid Boulahrouz?) en/of een middenvelder voor de breedte (Thiago Motta?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |