abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:59:05 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52352285

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52352294
Die Riera kan linksbuiten lopen, maar ook links op het middenveld.
pi_52352302
Misschien ziet Ajax hem meer als een linkermiddelvelder voor een 4-1-2-1-2, met Gabri op rechts, Kennedy op 10 en Riera op links? En dan waar nodig hem als flankspeler gebruiken in een 4-3-3.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52352376
Uit het vorige topic:
quote:
Ajax denkt weer aan Boussoufa

Nu Wesley Sneijder voor 27 miljoen euro naar Real Madrid trekt, gaat Ajax zijn kern nog met twee spelers versterken. Dat bevestigde technisch directeur Martin van Geel. Als alternatief voor Wesley Sneijder denkt Ajax onder meer aan Mbark Boussoufa (22) van Anderlecht.

Ajax informeerde al, maar Boussoufa zou de belangstelling naast zich neer leggen. De Marokkaan die in Amsterdam geboren is en als jeugdspeler van Ajax nooit kon doorbreken, zou een terugkeer naar Nederland niet meteen zien zitten. Hij wil zeker tot december bij Anderlecht blijven. Ajax toonde al lichte interesse voor Boussoufa. Ook een Franse ploeg zou steeds concretere interesse tonen voor de Gouden Schoen.
quote:
In de zoektocht naar aanvallende versterking zou Ajax zijn oog hebben laten vallen op Albert Riera. Voor de Catalaanse sportkrant Sport zou op de flankspeler van Espanyol al een bod zijn gedaan van zes miljoen euro.

Naar verluidt is Ajax bereid om het bod op de 25-jarige linkspoot te verhogen, maar Espanyol wil in principe niet aan een transfer meewerken. Pas bij een bod van vijftien miljoen euro zou de Catalaanse club bereid zijn om Riera te laten gaan.

Volgens het medium wordt Riera niet warm of koud van de interesse van Ajax. De vleugelspeler zou in Amsterdam het dubbele kunnen verdienen, maar aan de andere kant zijn er al gesprekken gaande om zijn contract tot 2010 open te breken en verlengen.

Riera genoot zijn jeugdopleiding bij Real Mallorca en vertrok al op 21-jarige leeftijd naar Bordeaux. Na een verblijf van twee seizoenen in de Franse wijnstad trok de aanvaller naar Espanyol, waar hij in het begin niet aardde. Na een verhuur aan Manchester City was Riera het voorbije seizoen bij Espanyol wél één van de sterkhouders.
Ik hoop dat deze woorden uit de lucht gegrepen zijn. Als deze jongens Ajax niet zien zitten zie ik het somber in.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52352391
Kan nog best een moeilijk verhaal gaan worden op deze manier.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52352403
De site van Mbark Boussoufa is down, dus die zijn ze vast nu rood-wit aan het maken. .
pi_52352412
Van Boussouffa kan ik het zeker niet voorstellen. Van Anderlecht naar Ajax en van de Beligische naar de Nederlandse competitie is toch wel een flinke stap vooruit. Bovendien speel je je in Nederland veel makkelijker in de kijker voor grote clubs. En hij zal twee keer zoveel verdienen bij Ajax dan bij Anderlecht.
Ik kan me ook een fragment herinneren bij Voetbal Insite dat in een Belgisch voetbalprogramma hem gevraagd werd of hij weer terugwilde naar Ajax als dat kon. Boussouffa met een big smile: "geen commentaar".

Ik kan me niet voorstellen dat hij niet terug zou willen als hij de kans krijgt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52352415
Ik denk dat die verhalen met een flinke korrel zout moeten worden genomen, allemaal natte vinger-journalistiek waarbij kranten elkaar napraten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52352453
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat die verhalen met een flinke korrel zout moeten worden genomen, allemaal natte vinger-journalistiek waarbij kranten elkaar napraten
Tuurlijk. De opvolging van Sneijder is momenteel hot news, dus rollen ze over elkaar heen met namen, quotes en betrouwbare bronnen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52352474
Van Geel kennende zal straks een speler gehaald worden, waar geen krant de afgelopen tijd over geschreven heeft.
pi_52352475
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:04 schreef Blight het volgende:
De site van Mbark Boussoufa is down, dus die zijn ze vast nu rood-wit aan het maken. .
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52352508
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Van Geel kennende zal straks een speler gehaald worden, waar geen krant de afgelopen tijd over geschreven heeft.
Zal Arno Splinter dan eindelijk terugkeren?
pi_52352546
Ik denk dat eerder Defour dan Boussoufa zal komen, ivm CL verplichtingen van Anderlecht.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52352606
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Blight het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]

[..]

Ik hoop dat deze woorden uit de lucht gegrepen zijn. Als deze jongens Ajax niet zien zitten zie ik het somber in.
En dat hij bij ajax het dubbele kan verdienen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52352615
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:10 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zal Arno Splinter dan eindelijk terugkeren?
Bennekom wil hem niet laten gaan.....
Ajax!!
pi_52352637
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:16 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Bennekom wil hem niet laten gaan.....
Nou Van Geel, laat je geld eens wapperen.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:20:16 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52352680
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:12 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat eerder Defour dan Boussoufa zal komen, ivm CL verplichtingen van Anderlecht.
Steven Defour zou kapitaalvernietiging zijn, die hadden we vorig jaar voor een schijntje kunnen ophalen, maar uit morale overwegingen wilde Ajax hem toen niet meer contracteren. Daarbij zou ik alleen al voor Mbark Boussoufa vanwege zijn multifunctionaliteit, als linksbuiten en tien kan hij uitstekend uit de voeten.

http://users.skynet.be/boussoufa/mbark/boussoufa13jaar.wmv
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52352696
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Steven Defour zou kapitaalvernietiging zijn, die hadden we vorig jaar voor een schijntje kunnen ophalen, maar uit morale overwegingen wilde Ajax hem toen niet meer contracteren. Daarbij zou ik alleen al voor Mbark Boussoufa vanwege zijn multifunctionaliteit, als linksbuiten en tien kan hij uitstekend uit de voeten.

Boussoufa zou dan vandaag of morgen gehaald moeten worden, en ik denk dat dat niet gaat werken. Bovendien zal Anderlecht ook niet erg mee willen werken, want die moeten ook voorronde CL gaan voetballen.
pi_52352736
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Boussoufa zou dan vandaag of morgen gehaald moeten worden, en ik denk dat dat niet gaat werken. Bovendien zal Anderlecht ook niet erg mee willen werken, want die moeten ook voorronde CL gaan voetballen.
Na de voorronde is er een nieuwe spelerslijst voor de CL. Dan mag hij toch nog spelen? Mist hij alleen de voorronde...
pi_52352748
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Prachtig filmpje is het hè? .
pi_52352752
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:23 schreef Longmen het volgende:

[..]

Na de voorronde is er een nieuwe spelerslijst voor de CL. Dan mag hij toch nog spelen? Mist hij alleen de voorronde...
Dat is wel waar, maar de vraag is of Anderlecht hem zo kort voor een belangrijk duel wil laten gaan.
pi_52352772
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:23 schreef Longmen het volgende:

[..]

Volgens mij (maar pin me er niet op vast) mag hij als hij voorronde CL voor Anderlecht speelt het hele seizoen of in ieder geval tot februari 2008 niet meer in actie komen voor een andere club op Europees niveau.
pi_52352790
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

Volgens mij (maar pin me er niet op vast) mag hij als hij voorronde CL voor Anderlecht speelt het hele seizoen of in ieder geval tot februari 2008 niet meer in actie komen voor een andere club op Europees niveau.
Klopt. Je mag wel een andere spelerslijst inleveren na de voorrondes maar daar mag geen speler op staan die al voorronde heeft gespeeld met een andere club.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:27:13 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52352806
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:24 schreef Blight het volgende:

[..]

Prachtig filmpje is het hè? .
Schitterend filmpje!

Alleen om dit filmpje zou hij al terug mogen keren van me, maar het is ook gewoon een klasbak!
pi_52352808
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

Ja bedenk ik me eigenlijk ook net. Anders had Real ook geen haast met Wesley. Dan zal Boussafa wel definitief geen optie meer zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')