Met Colin in 't veld, hebben wij een nieuwe heldquote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef BonJovi het volgende:
Gelukkig geen topic van PietjePuk
Dat is weer eens wat anders dan 'topic titel-vervalsing'.quote:
Of jullie nu tegen een Ajax met Luka Modric, Kerlon, Khalid Boulahrouz, Lulinha, Albert Riera en Afonso Alves spelen of tegen het huidige Ajax, lijkt me toch een wereld van verschil.quote:
Inderdaad ja!quote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of jullie nu tegen een Ajax met Luka Modric, Kerlon, Khalid Boulahrouz, Lulinha, Albert Riera en Afonso Alves spelen of tegen het huidige Ajax, lijkt me toch een wereld van verschil.
Niet echt, we worden toch wel kampioen.quote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of jullie nu tegen een Ajax met Luka Modric, Kerlon, Khalid Boulahrouz, Lulinha, Albert Riera en Afonso Alves spelen of tegen het huidige Ajax, lijkt me toch een wereld van verschil.
quote:
Jazeker.quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zijn de tijden geblijven dat we in een paar uur een heel topic volblaften.
Lul je er maar niet meer uitquote:
precies, yo jij hier weer lang niet gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 18:03 schreef Loserkid het volgende:
Geen hansson please.. alleen als echt niemand anders wilt.
Eerst maar Boulahrouz proberenquote:Op maandag 17 december 2007 18:03 schreef Loserkid het volgende:
Geen hansson please.. alleen als echt niemand anders wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |