wat deed jij in 't spelershome dan? Hoezo had je daar toegang voorquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
heb een broertje van Huntelaar zien rondlopen in het spelershome, tering wat lijken die op elkaareng gewoon.
Volgens mij loopt daar van alles rond. Dat was tenminste zo toen ik er een keer wasquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat deed jij in 't spelershome dan? Hoezo had je daar toegang voorEn waarom mocht 't broertje van The hunt daar zijn
't is toch een SPELERS-home..of mag daar ook familie/vrienden etc komen (tussen alle spelers
)
Deze komt vandaag nog wel vol, maar speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
op 23 maart geen openingspost uiten voor je mede supporter![]()
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:01 schreef twi het volgende:
Oh nee he, krijgen we dat ook weer....
Zoveel goede spitsen hebben we nog niet, zowel Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg, Ryan Babel als Klaas-Jan Huntelaar maken aanspraak op een basisplaats, komende zondag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef DrDentz het volgende:
Waarom koopt Ajax die twee broertjes ook niet dan? Drie Hunters in de spits
Me 2. Al was die omhaal van Huntelaar wel meesterlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bah bah, wat heeft Ajax weer geluk gehad
Ben voor Ajax, maar had het Roda gegund!
Ik heb de beste man niet gekend, en voel er dan ook geen enkele affiniteit mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
op 23 maart geen openingspost uiten voor je mede supporter![]()
Dat 'ie zelf in dat veld is gaan staan, dus van mij hoef je geen knuffelberichtjes richting 'm te verwachten.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zo denk ik er ook over...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie zelf in dat veld is gaan staan, dus van mij hoef je geen knuffelberichtjes richting 'm te verwachten.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Idd zeg, vooral die kramp in de blessure tijd, bah.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad. Die tijdrekkende handbalploeg gun je toch niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |