wat deed jij in 't spelershome dan? Hoezo had je daar toegang voorquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
heb een broertje van Huntelaar zien rondlopen in het spelershome, tering wat lijken die op elkaareng gewoon.
Volgens mij loopt daar van alles rond. Dat was tenminste zo toen ik er een keer wasquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat deed jij in 't spelershome dan? Hoezo had je daar toegang voorEn waarom mocht 't broertje van The hunt daar zijn
't is toch een SPELERS-home..of mag daar ook familie/vrienden etc komen (tussen alle spelers
)
Deze komt vandaag nog wel vol, maar speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
op 23 maart geen openingspost uiten voor je mede supporter![]()
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:01 schreef twi het volgende:
Oh nee he, krijgen we dat ook weer....
Zoveel goede spitsen hebben we nog niet, zowel Angelos Harry Charisteas, Markus Rosenberg, Ryan Babel als Klaas-Jan Huntelaar maken aanspraak op een basisplaats, komende zondag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef DrDentz het volgende:
Waarom koopt Ajax die twee broertjes ook niet dan? Drie Hunters in de spits
Me 2. Al was die omhaal van Huntelaar wel meesterlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bah bah, wat heeft Ajax weer geluk gehad
Ben voor Ajax, maar had het Roda gegund!
Ik heb de beste man niet gekend, en voel er dan ook geen enkele affiniteit mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
op 23 maart geen openingspost uiten voor je mede supporter![]()
Dat 'ie zelf in dat veld is gaan staan, dus van mij hoef je geen knuffelberichtjes richting 'm te verwachten.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zo denk ik er ook over...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie zelf in dat veld is gaan staan, dus van mij hoef je geen knuffelberichtjes richting 'm te verwachten.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
Idd zeg, vooral die kramp in de blessure tijd, bah.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad. Die tijdrekkende handbalploeg gun je toch niks?
Haha, die tijdrekkende handbalploeg was gevaarlijker dan Ajax in eigen huis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad. Die tijdrekkende handbalploeg gun je toch niks?
Ach, dat had iedereen gedaan, maar de scheidsrechter zou zoiets weleens mogen bestraffen als spelbederf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd zeg, vooral die kramp in de blessure tijd, bah.
Eindelijk een ajacied die relativeert en niet blind aanhangers adoreert.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie zelf in dat veld is gaan staan, dus van mij hoef je geen knuffelberichtjes richting 'm te verwachten.
Wat mij betreft houdt ie gewoon liever z'n kop.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eindelijk een ajacied die relativeert en niet blind aanhangers adoreert.
Top twi!
Dat doet Carlo toch al, of bedoel je twi?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat mij betreft houdt ie gewoon liever z'n kop.![]()
Als in ruil die nutteloze RIP posts ook weg blijven, is iedereen tevreden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Amen, volgend onderwerp.
Nutteloos om ook nog maar 1 post hier aan te besteden.
Ik ook, het is altijd vervelend als iemand te komt overlijden, maar medelijden.. Nee sorry.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat doet Carlo toch al, of bedoel je twi?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat doet Carlo toch al, of bedoel je twi?
Tuurlijk is het erg dat iemand vanwege zijn clubvoorkeur de hersens wordt ingeslagen, volkomen absurd gewoon. vertel dat eens aan zijn kids.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef Jasza het volgende:
Het is dom dat ie het veld ingaat maar het blijft wel erg en het was wel een echte Ajacied dus.
Wat een niveau weer zeg, ga zo door!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wat heb je een humor![]()
zoveel Beckers zijn er niet in Nuenen.
Hahahaha, trieste zak.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
wat heb je een humor![]()
zoveel Beckers zijn er niet in Nuenen.
Als je het niveau niet bevalt blijf je toch lekker in dat boerentopic?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat een niveau weer zeg, ga zo door!
Wie krijgen er voorrang bij kaarten halen? of weten ze dat nog niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef JaWi het volgende:
PLAE@ heeft mail.
Vandaag met supporterszaken gesproken, ze zijn druk in onderhandeling over 7 mei.
Is totaal afhankelijk van of de verkoop plaats gaat vinden via het uitkaarten systeem of niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wie krijgen er voorrang bij kaarten halen? of weten ze dat nog niet.
Er zijn voldoende Ajacieden waar ik fatsoenlijk mee kan discussieren hoor, ik dacht met jou ook, of zie ik het verkeerd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je het niveau niet bevalt blijf je toch lekker in dat boerentopic?
Hmz ok, hoop het niet want ik heb alleen een seizoenkaart en geen uitkaartquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is totaal afhankelijk van of de verkoop plaats gaat vinden via het uitkaarten systeem of niet.
Er moet een hoop geregeld worden.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wat er negen jaar geleden in Beverwijk gebeurde had maar weinig met voetbal te maken, toch mag er met respect gesproken worden over Carlo Picornie en dit is het enige wat ik er over wil zeggen. Zullen we het weer over Ajax hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |