quote:,,We staan er niet goed voor, dat moge duidelijk zijn'', aldus Blind in een reactie op de vraag hoe beschamend de huidige klassering van Ajax is. ,,Hoe jullie dat willen opschrijven, is jullie zaak. Maar ik probeer me bezig te houden met het realiseren van onze doelstelling en dat moet ook in de groep zo leven. Zonder de situatie te bagatelliseren, moet het besef leven dat we dit seizoen toch nog goed kunnen afsluiten. Het zou voor andere ploegen wrang zijn als wij ons na een slecht seizoen toch nog plaatsen voor de play-offs, terwijl zij er naast grijpen na een goed seizoen. Of ik tegenstrijdige gevoelens zou hebben als het zo loopt? Nee, als we het aan het einde van de rit hebben gehaald, ben ik gewoon blij.''
he wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Haha die kakkerlakken die een dvd uitbrengen omdat ze is 2x in een jaar van ons winnen, hoe kansloos kan je zijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
En dat is 1 en dat is 2 en dat is 3 en dat is 4 en dat is 5 en dat is 6 en dat is 7 en dat is 8 en dat is 9 en dat is 10 en dat is 11 en dat is 12 en dat is 13 en dat 14 en dat is 15 en dat is 16 en dat is ZEVENTIEN
Feyenoord gaat een dvd uitbrengen met overwinningen, met name die van Ajax dit seizoen. Deze twee wedstrijden komen er ook op te staan, live zelfsquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze gaan een speciale dvd uitbrengen met de 2 klassiekers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat zeggen allerlei kakkerlakken tegen me en dat werd gister ook in Voetbal Insite gezegd![]()
Het grote AFC AJAX-topic #281quote:Na de tweede overwinning op Ajax in één seizoen, iets wat door de club zes seizoenen geleden voor het laatst gepresteerd werd, heeft Feyenoord besloten een speciale dvd uit te brengen.
Zowel de overwinning Amsterdam (1-2) als de zege van afgelopen zondag in Rotterdam (3-2) worden daarop volledig uitgezonden.
Het is sinds kort mogelijk voor clubs om gebruik te maken van beelden van andere clubs, mits het bestemd is voor een club gerelateerd artikel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:38 schreef Jasza het volgende:
HAHA MIDO PROBLEEMCHILD, HIJ WORD GEWISSELD EN GAAT RELLEN MET DE COACH
Dat is niet de foto die erbij hoort, als je het daarvoor deedquote:
Volgens mij was het ook een andere coach.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is niet de foto die erbij hoort, als je het daarvoor deed. Egypte speelde in het rode shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |