De enige overeenkomst is dat de knie geraakt wordt vind ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Redelijk identieke situaties en het als jij in beide gevallen voor Sneijder kiest.....
Sneijder kan al bij lange na de bal niet meer blokken en je ziet hem kijken (bal of voet) en gaat door.... Als het klopt dat Sneijder niet meer omkeek dan is dat apart maar nog geen feit dat hij schuldig is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige overeenkomst is dat de knie geraakt wordt vind ik.
Dit is een "charge" terwijl hij aankomt lopen, die gast glijdt uit en Sneijder gaat voor de bal, komt neer en stapt op een been dat daar nooit had gelegen als hij niet was uitgegleden.
Tegen Sneijder lag hij op de grond na shirt trekken, die gast is pissig en stapt op zijn knie... KAN ook per ongeluk zijn, maar totaal verschillende situaties, lopende versus liggende...
Onzin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
schijnen Feyenoord/Utrecht/Ado fans opweg naar Duitsland te zijn, om te gaan rellen... iemand meer info over?
Je moet niet alles geloven wat er in randverschijnselen staatquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
schijnen Feyenoord/Utrecht/Ado fans opweg naar Duitsland te zijn, om te gaan rellen... iemand meer info over?
Feyenoord supporters hoog inschattend en het feit in het achterhoofd houdende dat ze de UEFA cup uitgeknikkerd zijn..... Nee te intelligente actie, niet waar dus, plus dat ze dan een ajax shirt in het bezit moeten hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef Gelderland het volgende:
Oh de politie is weer bezig hoor, lekker de hondjes door de busquote:'Bussen met Ajax-supporters tijdje vast in Einhoven'
De AFCA supportersclub meldt dat zij bericht heeft ontvangen dat er bij Eindhoven vier bussen met Ajax-supporters zouden zijn tegengehouden. De bussen waren op weg naar Bremen. Elke bus zou streng zijn gecontroleerd onder meer op drugs, gezien het gebruik van drugshonden. De politie zou ongeveer 45 minuten nodig hebben gehad om 1 bus te controleren.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:08 schreef EdgarDavids het volgende:
Gelukkig hebben we internet in Bremen!
Ach, zou me niet verbazen als er wat wit is gevonden hehquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef Jasza het volgende:
Zullen trouwens de 410 bussen wel geweest zijn, waren er namelijk 4
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:57 schreef Jasza het volgende:
Nu kom ik met me mening over dat Rosenberg verhaal hehe
Dat sloeg idd nergens op, Alsof dat door het vertrek van Rosenberg komt..quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond Henk nogal kinderachtig reageren met zijn 8ste plaats en nu 2de. Rosenberg had zich niet zo moeten uitlaten maar vrees dat hij wel een puntje heeft
fucking hell.... 3 kwartierquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh de politie is weer bezig hoor, lekker de hondjes door de bus
Idd, dus het lag grotendeels aan Rosenberg toenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond Henk nogal kinderachtig reageren met zijn 8ste plaats en nu 2de. Rosenberg had zich niet zo moeten uitlaten maar vrees dat hij wel een puntje heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |