quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef -Wolf- het volgende:
Dat over die vrouwelijke grensrechter mag best onder het kopje nieuws..
Ik niet. Jij wel?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:42 schreef PLAE@ het volgende:
Wie gaan er vanavond nog ff naar t home?
Kolik to stoji? Hoeveel kost dat?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Sethje het volgende:
Over een week liggen we ergens lam tussen de Praagse hoeren
Jij kent ze toch allemaal al?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik in het Tsjechisch Google op 'Praagse hoeren' krijg ik allemaal Tsjechische voetbalsites in m'n zoekresultaten..
Tsja, groot verschil in inkomsten tussen Duitsland en Tsjechie.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef -Schorpioen- het volgende:
Tijd Voor Praag !!!
Ik hou niet van russich roulette, dus ik hou het netjes daar.
Zo raar als als je net over de grens van Tsjechie bent, daar in die bergwegen. Elke parkeerplaalts daar is wel bezet door 1 of meer hoertjes.
Alleen gekeken? Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Ja dat was hetquote:Op donderdag 16 november 2006 16:42 schreef -Wolf- het volgende:
Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had..
.
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?
Hoort bij je opvoeding, een rondje over de Wallen
Er zitten idd soms wel hele mooie meiden tussen, eeuwig zonde natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |