quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef -Wolf- het volgende:
Dat over die vrouwelijke grensrechter mag best onder het kopje nieuws..
Ik niet. Jij wel?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:42 schreef PLAE@ het volgende:
Wie gaan er vanavond nog ff naar t home?
Kolik to stoji? Hoeveel kost dat?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Sethje het volgende:
Over een week liggen we ergens lam tussen de Praagse hoeren
Jij kent ze toch allemaal al?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik in het Tsjechisch Google op 'Praagse hoeren' krijg ik allemaal Tsjechische voetbalsites in m'n zoekresultaten..
Tsja, groot verschil in inkomsten tussen Duitsland en Tsjechie.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:39 schreef -Schorpioen- het volgende:
Tijd Voor Praag !!!
Ik hou niet van russich roulette, dus ik hou het netjes daar.
Zo raar als als je net over de grens van Tsjechie bent, daar in die bergwegen. Elke parkeerplaalts daar is wel bezet door 1 of meer hoertjes.
Alleen gekeken? Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Ja dat was hetquote:Op donderdag 16 november 2006 16:42 schreef -Wolf- het volgende:
Ze vroegen zeker meer dan die zak graan die jij te bieden had..
.
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren maar een wandeling over de Wallen gemaakt, ik was er toch dus waarom niet
Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel m'n ogen uitgekeken heb
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Eerste keer pas? Hoe oud ben je?
Hoort bij je opvoeding, een rondje over de Wallen
Er zitten idd soms wel hele mooie meiden tussen, eeuwig zonde natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker niet de eerste keer, maar de laatste keer is toch zeker 4 jaar geleden geweest en kan met niet herinneren dat ik toen zoveel mooie (en vooral jonge) en strakke vrouwtjes gezien heb.
Hiha hondekutquote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
Mwah, het is wachten op de eerste vrouwelijke scheidsrechter in de eredivisie.
bron: ajaxshowtimequote:Gourcuff nog steeds in beeld bij Ajax
Donderdag 16 november, door SV, Amsterdam, 16.54u GMT+01.00, AS
De talentvolle middenvelder Yoann Gourcuff staat nog steeds op het lijstje van Ajax. Volgens goed ingelichte bronnen van Ajax Showtime denkt Ajax nog steeds aan de 20-jarige Fransman.
Afgelopen zomer verkastte Gourcuff na drie jaar Stade Rennes naar AC Milan, maar daar schijnt de relevatie het niet naar zijn zin te hebben. Het botert niet tussen Gourcuff en het grote Milan.
Daarentegen neemt de belangstelling van AC Milan voor Wesley Sneijder toe. De Milanezen zouden hem nu aan het eind van het seizoen van Ajax willen overnemen. Aangezien Gourcuff dezelfde positie bekleedt, is het puzzelstukje snel in elkaar gelegd.
Het is publieksgeheim dat Ten Cate nog op zoek is naar een aanvallende middenvelder. Zo behoort de talentvolle Stefen Defour ook nog tot de mogelijkheden.
WTF...quote:16/11/2006 - 'Sneijder gepasseerd voor Seedorf'
(Gepost door HT)
BRON: Vi.nl
Wesley Sneijder heeft voor het duel met Engeland niet geblesseerd moeten afhaken. Bondscoach Marco van Basten heeft de Ajax-middenvelder gepasseerd ten faveure van Clarence Seedorf. Dit weet het AD vanmorgen te melden. Ajax zou dit bevestigd hebben.
Ajax Netwerk
Wesley Sneijder kampte aanvankelijk met lichte knieklachten na het duel met PSV van zondag, maar had woensdag desondanks gewoon kunnen spelen, dit zou de kleine middenvelder de bondscoach ook gemeld hebben. Sneijder zou dan ook met verbazing hebben gereageerd op het feit dat hij niet geselecteerd was.
Zonder Sneijder wist Nederland gisteren niet te imponeren. Oranje leek zelfs lang op een nederlaag af te stevenen. Ex-Ajacied Rafael van der Vaart maakte, na doorkoppen van Huntelaar, drie minuten voor tijd de gelijkmaker. Seedorf speelde als vervanger van Sneijder geen grootse wedstrijd. [reageer]
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Haal dat vrouwelijke maar weg
Omgquote:Op donderdag 16 november 2006 18:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Haal dat vrouwelijke maar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |