Waarom lult iedereen over ontslagen?! Hij is zelf weggegaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef toma het volgende:
ik vraag me af of Ten Cate ook was ontslagen als we met mazzel met 3-0 hadden gewonnen van Zagreb.
quote:
nouja , ofdat Ajax hem had laten gaan bedoel ik danquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom lult iedereen over ontslagen?! Hij is zelf weggegaan
Denk het wel, iemand die weg wil is meestal toch waardeloos. Al is Alves een kleine uitzondering geblekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
nouja , ofdat Ajax hem had laten gaan bedoel ik dan
Het is nog geen rampseizoen, mochten jullie de titel/dubbel pakken dan is het toch nog best een redelijk seizoen geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, koster, wat maakt het in dit rampenseizoen nu nog uit?
Raffie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het wel, iemand die weg wil is meestal toch waardeloos. Al is Alves een kleine uitzondering gebleken.
mochten ja, maar zodra dat niet gebeurt., en zoals Ajax nu speelt kan je de titel wel vergeten, is het met de europese resultaten al een rampseizoen natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog geen rampseizoen, mochten jullie de dubbel pakken dan is het toch nog best een redelijk seizoen geweest.
Er zit gewoon geen glans meer aan het seizoen, ook al wordt je kampioen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nog geen rampseizoen, mochten jullie de titel/dubbel pakken dan is het toch nog best een redelijk seizoen geweest.
Dat bedoel ik dus ook een beetje. Hij heeft nu de luxe om elke keer weer te kiezen uit weegaloze voetballers. En dat doet ie niet altijd even goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Noem mij maar gek, maar ik denk dat Van Basten het best wel eens heel erg goed kan doen. Als je als bondscoach faalt, hoeft dat niet te betekenen dat je als clubcoach ook waardeloos bent. Van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel, mocht hij volgend jaar onze trainer zijn.
Jup, die mag hij ook hebben. bij de jeugdquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef iemand toch gewoon een eerlijke kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |