Nog niet rond, gewoon een geruchtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:12 schreef keijz het volgende:
Gaat Schilder nou naar Sparta? Hij kan dan wel uit de OP namelijk
het is dat je voor Ajax bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef HeatWave het volgende:
This one it is.
Lekker belangrijk ook.
Volgende mag jij doen hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef piertje2 het volgende:
[..]
het is dat je voor Ajax benthaha
Je bent al de tweede. Dat is echt geen regel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:12 schreef keijz het volgende:
[..]
de laatste poster opent de nieuwe hoor
die van vorig jaarquote:
Precies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Maakt het nou uit wie hem opent man?? Zullen we het weer over Ajax hebben?.
quote:Basisplaats lonkt voor Roger
In de aanloop naar het duel in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen heeft Henk ten Cate met zijn selectie opnieuw achter gesloten deuren getraind. De trainer van Ajax is niet van plan uitgebreid te experimenteren met zijn basisploeg, maar koos voor de rust van een leeg stadion. Wel zou de Spaanse aanwinst Roger tegen Kopenhagen voor het eerst in de basis kunnen beginnen, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Roger namens Ajax in actie tegen Manchester United Volgens de krant was Ten Cate afgelopen zondag niet tevreden over het baltempo van Hedwiges Maduro in het competitieduel met RKC (5-0 zege). Nu Roger weer volledig fit is, is de linkspoot een mogelijk alternatief. Defensief kent Ajax geen zorgen. Thomas Vermaelen is weer beschikbaar en zal samen met Jaap Stam in het centrum van de verdediging spelen.
Ten Cate moet in het tweede duel met FC Kopenhagen, waarin Ajax een 2-1 voorsprong verdedigt, alleen Nicolae Mitea en Zdenek Grygera missen. Mitea is de laatste fase van zijn revalidatie ingegaan. "Ik hoop dat hij snel terug is, want die jongen was heel goed bezig", aldus Ten Cate in het AD.
Idd. Of gewoon weer hetzelfde net als vorig jaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef BoNi het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van 410 op dit doek....
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ordinair het volgende:
Iets origineels zal toch wel komen..Ik hoop echt dat ik er morgen bij ben aangezien ik niet zeker weet of ik kaarten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |