Geeft Rosales een assist in een wedstrijd, dan is zijn wedstrijd geslaagd. De laatste paar weken/maanden gaf 'ie meestal een assist, met af en toe een goaltje. Dus dan doet 'ie het gewoon redelijk. Niet meer, maar ook zeker niet zo negatief als jij altijd doet voorkomen. En nu heb je je familie ook al aangestokenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet hij dat wel DOEN.
let nou maar eens een hele wedstrijd ECHT op hem, hij rent hard, maar zijn pass is 95% van de tijd gewoon kut.
Mijn vader en oom hadden hetzelfde, daar heb ik het bovenstaande tegen gezegd, en nu zijn ze dus ook van mening dat het meestal niets is.
Rosales heeft aan het begin van het seizoen twee stappen vooruit gemaakt, nu eventjes eentje terug. Zo gaat het wel vaker hoor. Niet meteen windvaantje gaan spelen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Ik wil niet de HeatWave uithangen hier, maar Rosales was vandaag gewoon bagger. En hij is langzaam een beetje de man van de assists geven (note: woordje mooi weggelaten), niets meer en niets minder.
Daarom staat er ook vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rosales heeft aan het begin van het seizoen twee stappen vooruit gemaakt, nu eventjes eentje terug. Zo gaat het wel vaker hoor. Niet meteen windvaantje gaan spelen!
Ja, maar welke buitenspeler is nou 90min lang geniaal? Het zijn allemaal stuk voor stuk momentvoetballers; VD Meyde, Mitea, Rosales, De Mul, Diba, Leonardo, (Babel), zelfs Robben moet het van momenten hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet hij dat wel DOEN.
let nou maar eens een hele wedstrijd ECHT op hem, hij rent hard, maar zijn pass is 95% van de tijd gewoon kut.
Ja, dat is makkelijk natuurlijk; ik zou je ook gelijk geven om maar van dat constante gezeik af te zijnquote:Mijn vader en oom hadden hetzelfde, daar heb ik het bovenstaande tegen gezegd, en nu zijn ze dus ook van mening dat het meestal niets is.
True, truequote:
Ik denk dat je AZ en Groningen wel om kan draaien. De rest klopt aardigquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik denkt dat de ranglijst van de eredivisie er heel vreemd gaat uitzien dit seizoen.
1. Ajax
2. Groningen
3. AZ
aangepastquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:16 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb de TT verkracht zie ik net..
Het Grote AFC Ajax-topic 438 moet het zijn..
Rest ben ik nog niet zeker vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik denkt dat de ranglijst van de eredivisie er heel vreemd gaat uitzien dit seizoen.
1. Ajax
Ach 2x niet scoren vind ik geen probleemquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Is Huntelaar ziek![]()
Maar wel goed gespeeld weer imo
3xquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach 2x niet scoren vind ik geen probleem
Je schrijft PSV al af na één nederlaag? Beetje vroeg lijkt me...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef koningdavid het volgende:
Wij gaan gewoon samen met AZ om het landskampioenschap strijden.![]()
Sterker nog, ik zei dat al voor het seizoen begon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je schrijft PSV al af na één nederlaag? Beetje vroeg lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |