Geeft Rosales een assist in een wedstrijd, dan is zijn wedstrijd geslaagd. De laatste paar weken/maanden gaf 'ie meestal een assist, met af en toe een goaltje. Dus dan doet 'ie het gewoon redelijk. Niet meer, maar ook zeker niet zo negatief als jij altijd doet voorkomen. En nu heb je je familie ook al aangestokenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet hij dat wel DOEN.
let nou maar eens een hele wedstrijd ECHT op hem, hij rent hard, maar zijn pass is 95% van de tijd gewoon kut.
Mijn vader en oom hadden hetzelfde, daar heb ik het bovenstaande tegen gezegd, en nu zijn ze dus ook van mening dat het meestal niets is.
Rosales heeft aan het begin van het seizoen twee stappen vooruit gemaakt, nu eventjes eentje terug. Zo gaat het wel vaker hoor. Niet meteen windvaantje gaan spelen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Ik wil niet de HeatWave uithangen hier, maar Rosales was vandaag gewoon bagger. En hij is langzaam een beetje de man van de assists geven (note: woordje mooi weggelaten), niets meer en niets minder.
Daarom staat er ook vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rosales heeft aan het begin van het seizoen twee stappen vooruit gemaakt, nu eventjes eentje terug. Zo gaat het wel vaker hoor. Niet meteen windvaantje gaan spelen!
Ja, maar welke buitenspeler is nou 90min lang geniaal? Het zijn allemaal stuk voor stuk momentvoetballers; VD Meyde, Mitea, Rosales, De Mul, Diba, Leonardo, (Babel), zelfs Robben moet het van momenten hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet hij dat wel DOEN.
let nou maar eens een hele wedstrijd ECHT op hem, hij rent hard, maar zijn pass is 95% van de tijd gewoon kut.
Ja, dat is makkelijk natuurlijk; ik zou je ook gelijk geven om maar van dat constante gezeik af te zijnquote:Mijn vader en oom hadden hetzelfde, daar heb ik het bovenstaande tegen gezegd, en nu zijn ze dus ook van mening dat het meestal niets is.
True, truequote:
Ik denk dat je AZ en Groningen wel om kan draaien. De rest klopt aardigquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik denkt dat de ranglijst van de eredivisie er heel vreemd gaat uitzien dit seizoen.
1. Ajax
2. Groningen
3. AZ
aangepastquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:16 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb de TT verkracht zie ik net..
Het Grote AFC Ajax-topic 438 moet het zijn..
Rest ben ik nog niet zeker vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik denkt dat de ranglijst van de eredivisie er heel vreemd gaat uitzien dit seizoen.
1. Ajax
Ach 2x niet scoren vind ik geen probleemquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Is Huntelaar ziek![]()
Maar wel goed gespeeld weer imo
3xquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach 2x niet scoren vind ik geen probleem
Je schrijft PSV al af na één nederlaag? Beetje vroeg lijkt me...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef koningdavid het volgende:
Wij gaan gewoon samen met AZ om het landskampioenschap strijden.![]()
Sterker nog, ik zei dat al voor het seizoen begon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je schrijft PSV al af na één nederlaag? Beetje vroeg lijkt me...
zuchtquote:Trainer Henk ten Cate van Ajax kan voorlopig niet beschikken over Thomas Vermaelen.
De Belg kampt met een ontsteking bij een achillespees en moet rust houden. Hij is ook niet beschikbaar voor de kwalificatieduels van de Belgische ploeg voor het EK.
Urby Emanuelson ontbrak zondag in de basis. De linksback speelde alleen het laatste half uur omdat hij grieperig was. "Het is dus niet zo dat ik hem bewust heb gepasseerd", sprak trainer Ten Cate. Grygera en Mitea zijn voorlopig ook nog geblesseerd.
Bron: Voetbalzonequote:'Kluivert morgen van PSV'
Geschreven door Robert Smid op zondag, 27 augustus om 16:45
Patrick Kluivert wordt zo goed als zeker de nieuwe centrumspits van PSV. De aanvaller wordt morgenochtend om 10:00 uur gepresenteerd bij de Brabantse club, zo melden PSV-fansites.
De spits, die zijn carrière begon bij rivaal Ajax, bevindt zich al een tijd lang op een dood spoor. Zowel bij Newcastle United als bij Valencia kon Kluivert, mede door blessures, geen goede indruk achterlaten.
Bij PSV zou Kluivert de opvolger moeten worden van Jan Vennegoor of Hesselink. Die vertrok vorige week naar het Schotse Celtic.
Amen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
Tsja, had hem liever bij Ajax gezien.
Maar ik hoop voor Patrick dat hij weer eens lekker aan voetballen toe zal komen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:16 schreef Sethje het volgende:
Charisteas viel ontzettend goed is, hetlijkt me nu duidelijk dat áls er iemand verkocht moet worden dat het Rosenberg moet zijn. Charisteas is gewoon een veel betere invaller en een betere spits.
Ik heb gezegd.
Ja..ik ben geen voorstander om bij elke dooie een minuut stilte te gaan houden maargoed, er werd door iemand geopperd dat hij is gestorven aan Aids, een breda hooligan reageerde daarop; dan krijg je het niet meer stilquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef Jasza het volgende:
Sethje was je wel stil bij de minuut stilte, ik hoorde dat de Ajacieden een btje veel geluid maakte
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef D1 het volgende:
Dit is vast al langs gekomen maar post het toch maar...
[..]
Bron: Voetbalzone
Ik hoop echt dat dit niet waar is...
Hehequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja..ik ben geen voorstander om bij elke dooie een minuut stilte te gaan houden maargoed, er werd door iemand geopperd dat hij is gestorven aan Aids, een breda hooligan reageerde daarop; dan krijg je het niet meer stil
Dat hoop ik ook al een tijdje, maar dan niet in Eindhoven eerlijk gezegd.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
Maar ik hoop voor Patrick dat hij weer eens lekker aan voetballen toe zal komen.
"net zoals mijn collega Tom Egbers al eens zei, en ik nu zal herhalen, heb ik een fout gemaakt. Ik zei dat Erwin Koeman contact zou hebben opgenomen met Patrick Kluivert. Dit is onjuist. Dit moest zijn broer Ronald zijn. "quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef jna het volgende:
Zeiden ze in studio voetbal nog wat over Kluivert aan het einde? de telefoon ging net en toen ik ophing hoorde ik nog net de naam Kluivert maar niet waarover het ging.
Hoorde trouwens op radio 1 dat ie morgen om 10.00 gepresenteerd zou worden volgens geruchten.
Niks nieuws. Dat Koeman met hem gepraat heeft en dat hij weleens naar PSV zou kunnen gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef jna het volgende:
Zeiden ze in studio voetbal nog wat over Kluivert aan het einde?
Wat een aapje die Jack van Gelderquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
"net zoals mijn collega Tom Egbers al eens zei, en ik nu zal herhalen, heb ik een fout gemaakt. Ik zei dat Erwin Koeman contact zou hebben opgenomen met Patrick Kluivert. Dit is onjuist. Dit moest zijn broer Ronald zijn. "
Zijn al heel veel foto's, ajax.netwerk.to en dan bovenaan fotos.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef firecow het volgende:
Wat is het trouwens voor crap dat als ajaxfotoside.nl nog geen foto;s hebben geplaats de rest van de site's ook niks plaatsen... IS dat nou weer voor onzin... Is ajaxfotoside.nl de leider van het hele zooitje ofzo wat er wel en niet geplaatst mag worden ofzo![]()
quote:Wist je dat Jari Litmanen op nr. 42 staat op de lijst van de 100 bekendste Finnen? Dat er in het jaar 1995 een Jari postzegel is uitgegeven? Dat Jari in 1995 als 3e eindigde na George Weah en Jürgen Klinsmann als speler van het jaar? Dat Jari tijdens zijn jeugd een keuze heeft moeten maken tusen voetbal en ijshockey? Dat Jari een eigen voetballied heeft met de titel: "Litmanen o ho..." Dat Jari altijd al droomde om ooit eens te voetballen bij Liverpool en dat die droom dus ook is uitgekomen. Dat Jari in 1990 en de jaren 1992 t/m 1998 en 2000 voetballer van het jaar is geworden in Finland? Wist je tenslotte dat J.O. Litmanen een beetje zware rechtervoet heeft en daarom nog wat verkeersboetes heeft openstaan? Joehoe, Jari, doe es contact opnemen vanuit Malmö, anders volgt er namens Neerlands bekendste struikrover een internationaal uitleveringsverzoek...
Daar gaat je voorspelling dat hij wel eens naar AZ kon gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niks nieuws. Dat Koeman met hem gepraat heeft en dat hij weleens naar PSV zou kunnen gaan.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
En zo verpestte Sneijder het feestje voor NAC.
Klopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daar gaat je voorspelling dat hij wel eens naar AZ kon gaan.
haal die gozer nu gewoon...quote:Slechts vier dagen resten nog en dan mogen spelers tot 1 januari niet meer van club wisselen. Thomas Gravesen is zich daarvan bewust en hoopt dan ook vòòr donderdag een overgang beklonken te hebben.
Gravesen is al de gehele zomer middelpunt van transfergeruchten. De middenvelder is uit de gratie bij zijn werkgever Real Madrid, maar een vertrek bij de Spaanse topclub heeft de Deen nog niet weten te bewerkstelligen. Áls Gravesen nog weg wil, moet hij snel zijn: 1 september sluit de internationale transfermarkt.
“Ik ben bang dat ik hier vast blijf zitten bij Real en de komende maanden niet datgene kan doen waar ik zo van hou,” zegt Gravesen tegenover de BBC. “We zijn met enkele clubs in onderhandeling. Ik hoop dat de trainer mijn situatie begrijpt en respecteert. Ik heb nog maar vier dagen om alles rond te krijgen.”
Gravesen, die in januari 2005 door De Koninklijke gehaald werd van Everton, mag voor twee miljoen vertrekken uit Madrid. Celtic lijkt de voornaamste kandidaat om de middenvelder over te nemen.
Markus Rosenberg was vorig seizoen nog de eerste linksbuiten van Ajax, nu heeft hij Ryan Babel en Kenneth Perez voor zich, terwijl ook Nicolae Mitea terugkomt van een blessure. Als spits in het 4-3-3-systeem van Ajax voldoet hij nu eenmaal niet, dus waarom zou je hem houden? Puur voor de breedte of omdat je verwacht dat hij in de toekomst wél als negen uit de voeten zal kunnen komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:56 schreef Panick het volgende:
Harry moet blijven. Laat Rosenberg dan maar wat anders zoeken. Het is beide niet heel veel soeps, maar Charisteas heeft nog wel beslissende momenten gehad.
Het zit er natuurlijk wel in dat Sneijder een keer weggaat. Ik denk, gezien zijn laatste seizoen, het WK en deze start, dat dat best wel eens dit seizoen zou kunnen zijn dat het hij voor het laatst voor ajax speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat natuurlijk heel de wereld over, dat Wesley Sneijder viermaal scoort in zijn eerste twee wedstrijden, dus het is niet hopen dat (bijvoorbeeld) AC Milan gaat bieden op onze hoop in bange dagen.
En wat voor een eerste linksbuiten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg was vorig seizoen nog de eerste linksbuiten van Ajax, nu heeft hij Ryan Babel en Kenneth Perez voor zich, terwijl ook Nicolae Mitea terugkomt van een blessure. Als spits in het 4-3-3-systeem van Ajax voldoet hij nu eenmaal niet, dus waarom zou je hem houden? Puur voor de breedte of omdat je verwacht dat hij in de toekomst wél als negen uit de voeten zal kunnen komen?
Ja, sorry. Ga het liefst van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen. Ben blij als het 1 september 2006 is, dan weet ik zeker dat we (in elk geval tot de winterstop) ons team bijeen houden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef piertje2 het volgende:
Zo was ik weer even![]()
Ja Sneijder lekker in vorm, terwijl The Hunter er ff uit is.
Roger lekkere pass in de voeten..
Verder viel Harry lekker in
Ennuhh MONTANA je denkt tevaak aan geruchten
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:18 schreef BoNi het volgende:
Roger mag zich wat mij betreft voortaan wat meer bemoeien met vrije trappen en corners. Ik roep het al langer, Sneijder heeft een briljant schot van een meter of twintig, maar op één of andere manier willen zijn corners en vrije trappen maar niet voor gevaar zorgen.
Nu Roger zich in de basis lijkt te hebben gespeeld lijkt hij me een betere optie.
Met Stam, Vermaelen, Heitinga, Huntelaar en eventueel Grygera heb je een aantal ontzettend goede koppers in je selectie. Iedere corner zou gevaarlijk moeten zijn....quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens.
Die corners van Sneijder: Laag of makkelijk vangballetje voor de keeper, althans dat gebeurt vaak.
Jammer dat het nog even duurt voor we ze tegenkomen, zou graag nog wat verder uitlopen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef devv05 het volgende:
Na 2 wedstrijden al los van fnoord en psv
Zoals er nu gevoetbald wordt bij zowel PSV als Feyenoord hoef je alleen je eigen wedstrijden te winnen om uit te lopen......quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammer dat het nog even duurt voor we ze tegenkomen, zou graag nog wat verder uitlopen!
Ik denk eigelijk dat we dit seizoen het meeste problemen met AZ zullen hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef devv05 het volgende:
Na 2 wedstrijden al los van fnoord en psv
Als we zelf goed blijven spelen hoeven we nergens al te veel problemen mee te hebben. AZ moet het eerst maar eens laten zien, veel talenten maar ook AZ heeft zijn problemen met vertrokken spelers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:14 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat we dit seizoen het meeste problemen met AZ zullen hebben![]()
Nou zo uit vorm is hij niet lijkt me.. heeft goede wedstrijden gespeeld en nog voor oranje gescoord..quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef piertje2 het volgende:
Zo was ik weer even![]()
Ja Sneijder lekker in vorm, terwijl The Hunter er ff uit is.
Roger lekkere pass in de voeten..
Verder viel Harry lekker in
Ennuhh MONTANA je denkt tevaak aan geruchten
Dude, think positive.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ga het liefst van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen. Ben blij als het 1 september 2006 is, dan weet ik zeker dat we (in elk geval tot de winterstop) ons team bijeen houden.
Misschien dat ik inderdaad maar eens iets positiever moet denken, Ajax zal vast niets meer verkopen voor 1 september 2006, heb best vertrouwen in Martin van Geel.quote:
Verdediging van AZ oogt anders nog behoorlijk kwetsbaar. Ze hebben nog niet tegen een echte tegenstander gespeeld en het ging zaterdag al een stuk moeizamer dan vorige week.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft betere spelers dan AZ denk ik, maar AZ speelt gewoon erg goed ingespeeld voetbal....
Balen, Henk laat hem niet tegen NAC spelen omdat hij geen drie wedstrijden in de week aan kan, haalt Foppe hem bij de selectie... Nou, maar hopen op een invalbeurtje..quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)-van-oproepen-maduro
Ik dacht dat ik hem net zag rijden, maar kon het niet goed zien. Hij kwam nogal met een hoge vaart voorbij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
is Kluivert al gespot in Amsterdam?.
www.ultrasuid.com zal het wel hebben denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Iemand linkje naar de goals en/of samenvatting?
Alvast many thanks!
Nieuwe speelstijl, veel jonge spelers. Het is nog maar af te wachten of die het hele seizoen constant kunnen blijven presteren. Aan de andere kant hebben ze met van Gaal wel een trainer die er het maximale uit kan halen. Maar ik wacht het eerst liever af.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Van harte, met de score.
Jammer dat ze niet weer voetballes gekregen hadden, zoals AZ vorige week deed.
Maar allebei 6 punten uit 2 wedstrijden, de koers is goed die gevaren word. En wat is het lekker om F'noord onderaan in het tweede rijtje te zien staan.
@D1,
Welke problemen zijn er dan? Volgens mij hebben ze op 1 positie na voor iedere plek wel twee spelers. De aankopen die er gedaan zijn, hebben positief uitgepakt.
Nee, ik denk het AZ momenteel meer team is, dan Ajax moet worden. Tis een kwestie van pak weg een wedstrijd of 5 voordat er aan beide kanten echt lekker gespeeld moet/kan worden.
Zijn ouderlijk huis is vlak bij het mijne, zal eens op stake-out gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem net zag rijden, maar kon het niet goed zien. Hij kwam nogal met een hoge vaart voorbij.![]()
Ik denk niet dat AZ dit jaar zo goed zal zijn als vorig jaar. Ik verwacht dat z eheel snel veel punten gaan morsen. Vond z eook niet denderend tegen Vitesse .. van wat ik ervan gezien heb dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Als ik eerlijk ben schat ik AZ op dit moment nog niets sterker in dan Ajax. AZ speelt gewoon heel volwassen en heeft elke positie dubbel bezet met kwalitatief goede spelers. Ajax moet nog groeien, maar ik verwacht een lastig AZ dit jaar.
quote:Ajax haalt buitenlandse talenten
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 28 augustus om 12:42
Ajax heeft zich versterkt met twee buitenlandse talenten, zo meldt fansite AjaxShowTime. Het zou gaan om de Canadees Matthew Lam en de Zweed Jesper Floren.
De 16-jarige Lam is een middenvelder en komt over van Edmonton. Hij gaat in de A1 spelen. De 15-jarige Floren is een aanvaller. Hij wordt overgenomen van BK Forward en zal komend seizoen actief zijn in de B1.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:33 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)buitenlande-talenten
Rosenberg vorig seizoen ook hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:56 schreef Panick het volgende:
Harry moet blijven. Laat Rosenberg dan maar wat anders zoeken. Het is beide niet heel veel soeps, maar Charisteas heeft nog wel beslissende momenten gehad.
Idd, maar als je voorstaat heb je meer aan een Rosenberg dan aan Charisteasquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef Urquhart het volgende:
Harry is een hele goede invaller die iets kan forceren. Dat was gisteren ook weer het geval.
Dat weet ik niet, ik vind dat Charisteas in het Ajax-systeem beter functioneert dan Rosenberg, die nog altijd het twee-spitsen-systeem gewend is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, maar als je voorstaat heb je meer aan een Rosenberg dan aan Charisteas![]()
Als je achterstaat is het juist andersom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, maar als je voorstaat heb je meer aan een Rosenberg dan aan Charisteas![]()
gelukkig hebben we Sneijder nogquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef DANILXL het volgende:
huntelaar uit vorm
Welnee, hij is gewoon goals aan het opsparen voor als we tegen Feijenoord en PSV moeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef DANILXL het volgende:
huntelaar uit vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |