Geeft Rosales een assist in een wedstrijd, dan is zijn wedstrijd geslaagd. De laatste paar weken/maanden gaf 'ie meestal een assist, met af en toe een goaltje. Dus dan doet 'ie het gewoon redelijk. Niet meer, maar ook zeker niet zo negatief als jij altijd doet voorkomen. En nu heb je je familie ook al aangestokenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet hij dat wel DOEN.
let nou maar eens een hele wedstrijd ECHT op hem, hij rent hard, maar zijn pass is 95% van de tijd gewoon kut.
Mijn vader en oom hadden hetzelfde, daar heb ik het bovenstaande tegen gezegd, en nu zijn ze dus ook van mening dat het meestal niets is.
Rosales heeft aan het begin van het seizoen twee stappen vooruit gemaakt, nu eventjes eentje terug. Zo gaat het wel vaker hoor. Niet meteen windvaantje gaan spelen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef twi het volgende:
Ik wil niet de HeatWave uithangen hier, maar Rosales was vandaag gewoon bagger. En hij is langzaam een beetje de man van de assists geven (note: woordje mooi weggelaten), niets meer en niets minder.
Daarom staat er ook vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rosales heeft aan het begin van het seizoen twee stappen vooruit gemaakt, nu eventjes eentje terug. Zo gaat het wel vaker hoor. Niet meteen windvaantje gaan spelen!
Ja, maar welke buitenspeler is nou 90min lang geniaal? Het zijn allemaal stuk voor stuk momentvoetballers; VD Meyde, Mitea, Rosales, De Mul, Diba, Leonardo, (Babel), zelfs Robben moet het van momenten hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet hij dat wel DOEN.
let nou maar eens een hele wedstrijd ECHT op hem, hij rent hard, maar zijn pass is 95% van de tijd gewoon kut.
Ja, dat is makkelijk natuurlijk; ik zou je ook gelijk geven om maar van dat constante gezeik af te zijnquote:Mijn vader en oom hadden hetzelfde, daar heb ik het bovenstaande tegen gezegd, en nu zijn ze dus ook van mening dat het meestal niets is.
True, truequote:
Ik denk dat je AZ en Groningen wel om kan draaien. De rest klopt aardigquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik denkt dat de ranglijst van de eredivisie er heel vreemd gaat uitzien dit seizoen.
1. Ajax
2. Groningen
3. AZ
aangepastquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:16 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb de TT verkracht zie ik net..
Het Grote AFC Ajax-topic 438 moet het zijn..
Rest ben ik nog niet zeker vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik denkt dat de ranglijst van de eredivisie er heel vreemd gaat uitzien dit seizoen.
1. Ajax
Ach 2x niet scoren vind ik geen probleemquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Is Huntelaar ziek![]()
Maar wel goed gespeeld weer imo
3xquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach 2x niet scoren vind ik geen probleem
Je schrijft PSV al af na één nederlaag? Beetje vroeg lijkt me...quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef koningdavid het volgende:
Wij gaan gewoon samen met AZ om het landskampioenschap strijden.![]()
Sterker nog, ik zei dat al voor het seizoen begon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je schrijft PSV al af na één nederlaag? Beetje vroeg lijkt me...
zuchtquote:Trainer Henk ten Cate van Ajax kan voorlopig niet beschikken over Thomas Vermaelen.
De Belg kampt met een ontsteking bij een achillespees en moet rust houden. Hij is ook niet beschikbaar voor de kwalificatieduels van de Belgische ploeg voor het EK.
Urby Emanuelson ontbrak zondag in de basis. De linksback speelde alleen het laatste half uur omdat hij grieperig was. "Het is dus niet zo dat ik hem bewust heb gepasseerd", sprak trainer Ten Cate. Grygera en Mitea zijn voorlopig ook nog geblesseerd.
Bron: Voetbalzonequote:'Kluivert morgen van PSV'
Geschreven door Robert Smid op zondag, 27 augustus om 16:45
Patrick Kluivert wordt zo goed als zeker de nieuwe centrumspits van PSV. De aanvaller wordt morgenochtend om 10:00 uur gepresenteerd bij de Brabantse club, zo melden PSV-fansites.
De spits, die zijn carrière begon bij rivaal Ajax, bevindt zich al een tijd lang op een dood spoor. Zowel bij Newcastle United als bij Valencia kon Kluivert, mede door blessures, geen goede indruk achterlaten.
Bij PSV zou Kluivert de opvolger moeten worden van Jan Vennegoor of Hesselink. Die vertrok vorige week naar het Schotse Celtic.
Amen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
Tsja, had hem liever bij Ajax gezien.
Maar ik hoop voor Patrick dat hij weer eens lekker aan voetballen toe zal komen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:16 schreef Sethje het volgende:
Charisteas viel ontzettend goed is, hetlijkt me nu duidelijk dat áls er iemand verkocht moet worden dat het Rosenberg moet zijn. Charisteas is gewoon een veel betere invaller en een betere spits.
Ik heb gezegd.
Ja..ik ben geen voorstander om bij elke dooie een minuut stilte te gaan houden maargoed, er werd door iemand geopperd dat hij is gestorven aan Aids, een breda hooligan reageerde daarop; dan krijg je het niet meer stilquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef Jasza het volgende:
Sethje was je wel stil bij de minuut stilte, ik hoorde dat de Ajacieden een btje veel geluid maakte
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef D1 het volgende:
Dit is vast al langs gekomen maar post het toch maar...
[..]
Bron: Voetbalzone
Ik hoop echt dat dit niet waar is...
Hehequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja..ik ben geen voorstander om bij elke dooie een minuut stilte te gaan houden maargoed, er werd door iemand geopperd dat hij is gestorven aan Aids, een breda hooligan reageerde daarop; dan krijg je het niet meer stil
Dat hoop ik ook al een tijdje, maar dan niet in Eindhoven eerlijk gezegd.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
Maar ik hoop voor Patrick dat hij weer eens lekker aan voetballen toe zal komen.
"net zoals mijn collega Tom Egbers al eens zei, en ik nu zal herhalen, heb ik een fout gemaakt. Ik zei dat Erwin Koeman contact zou hebben opgenomen met Patrick Kluivert. Dit is onjuist. Dit moest zijn broer Ronald zijn. "quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef jna het volgende:
Zeiden ze in studio voetbal nog wat over Kluivert aan het einde? de telefoon ging net en toen ik ophing hoorde ik nog net de naam Kluivert maar niet waarover het ging.
Hoorde trouwens op radio 1 dat ie morgen om 10.00 gepresenteerd zou worden volgens geruchten.
Niks nieuws. Dat Koeman met hem gepraat heeft en dat hij weleens naar PSV zou kunnen gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef jna het volgende:
Zeiden ze in studio voetbal nog wat over Kluivert aan het einde?
Wat een aapje die Jack van Gelderquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
"net zoals mijn collega Tom Egbers al eens zei, en ik nu zal herhalen, heb ik een fout gemaakt. Ik zei dat Erwin Koeman contact zou hebben opgenomen met Patrick Kluivert. Dit is onjuist. Dit moest zijn broer Ronald zijn. "
Zijn al heel veel foto's, ajax.netwerk.to en dan bovenaan fotos.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef firecow het volgende:
Wat is het trouwens voor crap dat als ajaxfotoside.nl nog geen foto;s hebben geplaats de rest van de site's ook niks plaatsen... IS dat nou weer voor onzin... Is ajaxfotoside.nl de leider van het hele zooitje ofzo wat er wel en niet geplaatst mag worden ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |