Dank je, was hem al aan het zoekenquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:04 schreef golfer het volgende:
Plaatje erin gezet.
Ik ook , maar het zal er door iedereen bijgehaald worden. En er waren ook selectiespelers op het veld zoals Stekelenburg en De Ridder en voor die jongens zal het zeker een tweestrijdig gevoel zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:10 schreef twi het volgende:
Nouja, die nasmaak heeft met Jong Ajax te maken, dat zie ik helemaal los van Ajax 1 en diens kampioensfeest.
Ja, leuk.. Nog meer rellen,quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik las net dat Cohen heeft gezegd dat er geen kampioensfeest komt op het Leidse plein.
Ja, dat had hij toegezegdquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:14 schreef twi het volgende:
Ach, alsof die Cohen het zonder dit incident wel op het Leidseplein zou laten vieren...
Wordt een mooi feest op het parkeer terrein van de Arena.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik las net dat Cohen heeft gezegd dat er geen kampioensfeest komt op het Leidse plein.
Worden er duizende echte voetballiefhebbers nu de dupe door een paar mongolen.
bron?quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:13 schreef RedGuy het volgende:
Worden er duizende echte voetballiefhebbers nu de dupe door een paar mongolen.
Ik ga dr ook vanuit. Ik denk dat ze het risico niet willen nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga er trouwens van uit dat het alsnog door zal gaan.
Belachelijk als het vanwege dit zou veranderen..
Dan breekt gegarandeerd de pleuris uit,quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt een mooi feest op het parkeer terrein van de Arena.
Ja, ik snap ook niet dat wat er vandaag gebeurd is zo'n maatregel zou moeten opleveren? De beelden zijn toch duidelijk? Dan lijkt mij dat ze die [***Censuur***] kunnen oppakken? Blijven de echte supporters over. EN dan kunnen die gewoon normaal feestvieren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan breekt gegarandeerd de pleuris uit,.
Iemand op een forum, die had het ook weer ergens gelezen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:15 schreef Dizzee het volgende:
[..]
bron?
Mja, het zou mij niets verbazen als dat hetzelfde tuig is wat tijdens het laatste feest op het Leidse tegen gehouden moest worden door de echte harde kern supporters. Uiteindelijk braken er alsnog relletjes uit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat wat er vandaag gebeurd is zo'n maatregel zou moeten opleveren? De beelden zijn toch duidelijk? Dan lijkt mij dat ze die [***Censuur***] kunnen oppakken? Blijven de echte supporters over. EN dan kunnen die gewoon normaal feestvieren.
Liever feesten op een pnarkeerterrein, dan helemaal niet feestenquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt een mooi feest op het parkeer terrein van de Arena.
Ik geloof er bitter weinig van, op AT5 staat iig niets en die melden volop over het incident.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Iemand op een forum, die had het ook weer ergens gelezen.
hm..beetje van horen zeggen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Iemand op een forum, die had het ook weer ergens gelezen.
Inkopper hequote:Op vrijdag 16 april 2004 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Liever feesten op een pnarkeerterrein, dan helemaal niet feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |