Doe eens niet!quote:
En jij bent?quote:Op maandag 4 april 2005 23:48 schreef TheFrankey het volgende:
ja die andere is nog niet vol.. mannetje dat een ander topic sluit en zelf moderator is![]()
![]()
En klopt dus ook niet had ik beter kunnen zeggen, de rest van je post goed hoorquote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook? wat klopt er meer in mn post niet dan?
maar mag ik gewoon een vraag stellen? wie stelt nu wie aan bij Ajax?
quote:Op maandag 4 april 2005 23:48 schreef TheFrankey het volgende:
ja die andere is nog niet vol.. mannetje dat een ander topic sluit en zelf moderator is![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Raad van Commisarissen heeft ook nog wel wat invloed:
http://www.ajax.nl/show/id=96165
quote:Op maandag 4 april 2005 23:50 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
uw vader! dus luister naar mij en spring uit het raam
Mijn vader is niet meer en als je in VBL wilt gaan posten raad ik je aan je even in te lezen en de geldende regels hier door te nemen.quote:Op maandag 4 april 2005 23:50 schreef TheFrankey het volgende:
uw vader! dus luister naar mij en spring uit het raam
Arie van Eijden stond een terugkeer in de weg van Co Adriaanse, maar bij Edgar Davids ligt het eerder aan Danny Blind. Edgar Davids uitte tijdens het EK van 1996 kritiek op vooral Danny Blind, wat hem op verwijdering uit de selectie kwam te staan. Beide schijnen het elkaar niet écht vergeven te hebben...quote:Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef superjoden het volgende:
Weet iemand of Davids nog een specifieke voorkeur heeft waar hij nu zou willen spelen, want de weg lijkt nu natuurlijk wel helemaal open te liggen om hem aan te trekken.
Snap ik, maar ook Danny Blind moet (net als nu Arie van Eijden) in het belang van de club denken en niet in zijn eigen belang, het is niet reëel om te verwachten dat Danny Blind deze groep weer aan het voetballen krijgt, daar komt meer bij kijken dan clubliefde...quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
De ambitie van Blind is altijd geweest hoofdtrainer van Ajax te zijn...
Dit baantje zal ie niet makkelijk uit handen geven hoor...
Ik stond al vanaf de geruchten niet achter de aanstelling van Danny Blind, zijn voorganger werd een gebrek aan ervaring, aanzien en overwicht verweten. Het is dan ook volstrekt onlogisch dat Danny Blind wordt aangesteld als opvolger van Ronald Koeman. Het schijnt dat Ajax niet onder de aanstelling van Danny Blind uit kon komen, aangezien Louis van Gaal hem dit destijds had beloofd. Toch hoop ik dat Danny Blind slechts tot het eind van het seizoen trainer blijft en enkel als bliksemafleider geldt, voor de grote naam die wel capabel is om uit deze onvolwassen spelersgroep prestaties te halen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wie zou het dan wel kunnen? Waarom Blind zo vroeg afserveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |