quote:Op maandag 11 juni 2007 00:30 schreef Sloggi het volgende:
Perez naar PSV voor 3 jaar.
http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece
Dit is niet kinderachtig gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ging de bijbel toch lezen koninginderachtigedavid?
Perez verdient wel een afscheidsTT inderdaad. De mods mogen hem w.m.b. veranderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
Topic 666: Bye bye Perez
quote:
Eerlijk is eerlijk, de concurrentie is natuurlijk moordend. Vertonghen was ook uitstekend vanavond en met Gabri en Davids hebben we al erg goede controlerende middenvelders natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk kan Maduro een contractverlenging afdwingen door een goed EK te spelen, als ie al wil blijven bij Ajax zolang Ten Cate trainer is. Hij begint iig goed aan het EK.
Gebeurt vaak genoeg hoor. Zeker wanneer een club te kennen heeft gegeven gewoon mee te willen werken aan een transfer.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef Schanulleke het volgende:
Is het AD zo betrouwbaar dat dit berichtje meteen voor waar aangenomen wordt dan?
Ik lees dat Perez persoonlijk akkoord is maar dat er met Ajax nog onderhandeld wordt. Dat lijkt me niet de gangbare volgorde. Normaal zijn eerst clubs akkoord en daarna gaan club en speler pas om de tafel zitten.
In een straatvoetbalwedstrijdje na Jong Oranje - Jong Israel zeker?quote:Met een uitblinkende Babel....
Jammer ja. Maar ik geef er verder weinig om. psv zonder Alex en Cocu, met Zonneveld en Van der Leegtequote:Op maandag 11 juni 2007 01:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat 'ie weggaat ok, maar naar PSV? Tyfuszooi.
Volgens mij is hij gehaald als aanvaller. Daar kwam hij bij Ajax nou niet bepaald uit de verf.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:29 schreef M0NTANA het volgende:
Welke positie moet Kenneth Perez bij PSV innemen? Ze spelen toch niet met iemand achter de spitsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |