Ik hoop van wel, zonder hem iets ernstigs toe te wensen. Stekelenburg was niet fantastisch bezig, maar aan die goal kon 'ie niet veel doen. Hij zat er nog bijna bij om 'm weg te tikken, maar hij was gewoon te hard. Verder werd het wel eens tijd dat Maarten terug onder de lat zou komen.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
De 3 ptn zijn binnen.
Is Vonk btw ernstig geblesseerd ?
Ik denk liever andersom. Speel sprankelend voetbal, dan komen de punten vanzelf wel weer.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens gewoon punten halen en van Auxerre winnen.
Daarna komt het sprankelende voetbal wel weer.
ajax was ook niet alles vanmiddag. NAC was zeker in de 2e helft beter. Jullie hebben heel, heel, heel veel geluk gehad.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
NAC is dan ook bedroevend de laatste tijd, dus het mocht ook wel. Maar wel een traditionele angstgegner natuurlijk.
NAC was beter, maar tot echte kansen heeft 't niet geleidt, behalve twee afstandsschoten van Diba. Het geluk bestaat dat we inderdaad nog scoorden, het spel van NAC is nooit zo goed geweest dat er echt een nederlaag in zat.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef Niox het volgende:
ajax was ook niet alles vanmiddag. NAC was zeker in de 2e helft beter. Jullie hebben heel, heel, heel veel geluk gehad.
Kom op zeg, zelfs AZ wint daar makkelijk vanquote:Op zondag 13 februari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Auxerre wordt een zware klus.
Nee Ajax is lekker op dreef, vandaag was het ook weer niet veel. En Az schat ik ook hoger in dan Ajax op dit momentquote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs AZ wint daar makkelijk van![]()
Bovendien zijn die Fransen ook niet helemaal lekker op dreef, 3-0 verloren tegen Metz en 2-2 gelijk tegen Saint Etienne.
Moet te doen zijn.
Marokkaan redt jodenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:38 schreef Meki het volgende:
Marokkaan redt Ajax
Een AZ in topvorm en dit Ajax is een wereld van verschil.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs AZ wint daar makkelijk van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |