Ik hoop van wel, zonder hem iets ernstigs toe te wensen. Stekelenburg was niet fantastisch bezig, maar aan die goal kon 'ie niet veel doen. Hij zat er nog bijna bij om 'm weg te tikken, maar hij was gewoon te hard. Verder werd het wel eens tijd dat Maarten terug onder de lat zou komen.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:05 schreef S-Two het volgende:
De 3 ptn zijn binnen.
Is Vonk btw ernstig geblesseerd ?
Ik denk liever andersom. Speel sprankelend voetbal, dan komen de punten vanzelf wel weer.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens gewoon punten halen en van Auxerre winnen.
Daarna komt het sprankelende voetbal wel weer.
ajax was ook niet alles vanmiddag. NAC was zeker in de 2e helft beter. Jullie hebben heel, heel, heel veel geluk gehad.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
NAC is dan ook bedroevend de laatste tijd, dus het mocht ook wel. Maar wel een traditionele angstgegner natuurlijk.
NAC was beter, maar tot echte kansen heeft 't niet geleidt, behalve twee afstandsschoten van Diba. Het geluk bestaat dat we inderdaad nog scoorden, het spel van NAC is nooit zo goed geweest dat er echt een nederlaag in zat.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef Niox het volgende:
ajax was ook niet alles vanmiddag. NAC was zeker in de 2e helft beter. Jullie hebben heel, heel, heel veel geluk gehad.
Kom op zeg, zelfs AZ wint daar makkelijk vanquote:Op zondag 13 februari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Auxerre wordt een zware klus.
Nee Ajax is lekker op dreef, vandaag was het ook weer niet veel. En Az schat ik ook hoger in dan Ajax op dit momentquote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs AZ wint daar makkelijk van![]()
Bovendien zijn die Fransen ook niet helemaal lekker op dreef, 3-0 verloren tegen Metz en 2-2 gelijk tegen Saint Etienne.
Moet te doen zijn.
Marokkaan redt jodenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:38 schreef Meki het volgende:
Marokkaan redt Ajax
Een AZ in topvorm en dit Ajax is een wereld van verschil.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs AZ wint daar makkelijk van![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Buiten de 3 punten om ben ik echt teleurgesteld over de wedstrijd vandaag.
Same here, ik kreeg met moeite een YES over mijn lippen toen Boukhari scoorde
Er werd geen enkele kans gecreeërd, Charisteas die geen moer kan.
Charisteas speelde niet sterk, maar hij kreeg ook geen enkele fatsoenlijke bal. Dus nu afschrijven is overdreven
Dit is echt Ajax-onwaardig wat er nu op het veld staat. Gele kaarten , vele fysieke duels etc.
Het spel is inderdaad Ajax-onwaardig. De tegenstanders zouden 5 gele kaarten moeten krijgen ipv onze verdediging
Kan Koeman Ajax weer laten swingen? Nee
Is deze selectiewel in staat om te swingen? Ja
Joh.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk overigens ook dat we eens voorzichtig rond moeten gaan kijken naar een nieuwe trainer. Koeman is wel onderhand over z'n houdbaarheidsdatum heen.
uit valt dat de laatste jaren wel mee. Afgelopen 4 jaar 3 keer gewonnenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Maar wel een traditionele angstgegner natuurlijk.
daar ben ik blij omquote:Op zondag 13 februari 2005 22:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Dit is echt Ajax-onwaardigGele kaarten , vele fysieke duels etc.
altijd? Boukhari speelt, als hij überhaupt speelt, meestal matig. Wat zijn verdienste is, is dat hij voor elke bal nog gaat en het uiterste uit elke actie probeert te halen. Hij scoort dan wel 2 keer, maar verder lig ik er niet van wakker wanneer hij vertrekt.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:08 schreef Kang-He het volgende:
Ondanks dat ik vind dat Boukhari niet de snelheid en voorzet heeft voor de linksbuiten positie, vind ik wel dat hij altijd goed speelt in de combinatie met Maxwell.
Dat duurt onderhand al een seizoen of 4...5? Ik vraag me af of dat sprankelende voetbal ooit wel weer terugkomt.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens gewoon punten halen en van Auxerre winnen.
Daarna komt het sprankelende voetbal wel weer.
waarom niet?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat duurt onderhand al een seizoen of 4...5? Ik vraag me af of dat sprankelende voetbal ooit wel weer terugkomt.
Hoogmoed komt voor de valquote:3-0. Minstens.
Hoe lang is het geleden dat Ajax structureel sprankelend speelde?quote:Daarna komt het sprankelende voetbal wel weer
Ik vind hem juist vaak wel redelijk spelen, en hij scoort tenminste zowat elke wedsrtijd dat ie speelt of invalt. Boukharie wordt echt te vaak onderschat vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
altijd? Boukhari speelt, als hij überhaupt speelt, meestal matig. Wat zijn verdienste is, is dat hij voor elke bal nog gaat en het uiterste uit elke actie probeert te halen. Hij scoort dan wel 2 keer, maar verder lig ik er niet van wakker wanneer hij vertrekt.
quote:Hans Vonk staat week aan de kant
Van onze Telesportredactie
BREDA, maandag
Het is twijfelachtig of Hans Vonk woensdag het doel van Ajax zal verdedigen in het UEFA-Cupduel met Auxerre.
De doelman viel gisteren na één helft tegen NAC uit met een bovenbeenblessure. „Ik hoop er zondag weer bij te zijn. Woensdag zal moeilijk worden”, zei Vonk, die werd vervangen door Maarten Stekelenburg en in het ziekenhuis een mri-scan liet maken om te zien of er niets gescheurd is.
Rafael van der Vaart keert terug op het middenveld, maar Wesley Sneijder zal het volgens Ronald Koeman niet gaan halen. Angelos Charisteas mag niet uitkomen in de Europese competitie. Ook voor de Tsjechen Tomas Galásek en Zdenek Grygera komt het treffen met Auxerre te vroeg.
Je bent daar blij om? Een Ajax-speler moet met een schoon broekie van het veld afstappen met een 5-0 overwinning in de zak. Als je ziet hoeveel technische kwaliteiten de Ajax-selectie bezit in vergelijking met NAC, met alle respect hoor maar dat moet je met 3 a 4-0 winnen. En dus niet gaan strijden, gele kaarten pakken etc want daar liggen onze kwaliteiten niet. NAC kon ook zo maar de 2-1 trappen want Diba was gevaarlijk.quote:
Als het niet lukt moet er met strijd gevoetbald worden, daarvoor hebben we ook een De Jong. Al waren het gister iets te veel gele kaarten. Ten tweede win je niet alles op basis van je technische kwaliteiten. Wanneer NAC strijd levert, dan zullen zij ook hun kansen krijgen. Je hoeft er maar een paar weg te geven en je kan achterstaan.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je bent daar blij om? Een Ajax-speler moet met een schoon broekie van het veld afstappen met een 5-0 overwinning in de zak. Als je ziet hoeveel technische kwaliteiten de Ajax-selectie bezit in vergelijking met NAC, met alle respect hoor maar dat moet je met 3 a 4-0 winnen. En dus niet gaan strijden, gele kaarten pakken etc want daar liggen onze kwaliteiten niet. NAC kon ook zo maar de 2-1 trappen want Diba was gevaarlijk.
Escude speelt beter en beter. Gister was zijn passing wel erg slecht, maar hij heeft zich positief ontwikkeld sinds zijn komst en is ook echt beter gaan spelen. Hij is geen Chivu, maar een zeker waardig vervanger.quote:Spelers die van mij echt weg mogen zijn:
- Escude , deze man kan vrij weinig
quote:- Charisteas, ja nu al. Hij heeft alleen 1 x weten te scoren doordat hij zijn kop tegen een voorzet aanplantte. In die andere wedstrijden echt helemaal NIKS van gezien. Ajax onwaardig zon man.
Dood en doodzonde. O'brien was altijd een degelijke speler. Hopelijk komt ie ooit nog op zijn niveau, maar hij zal dit keer geen prestatiecontract meer krijgen zoals dit jaar. Jammer.quote:- O'brien, geblesseerd, geblesseerd, geblesseerd, spelen, geblesseerd, geblesseerd, geblesseerd etc.
Dan word je toch lekker fan van AZ of het Nederlands elftalquote:Ik hou het maar bij drie want ik vergeet er een hoop. Oh ja, nog een puntje van kritiek wij hebben een vreemdelingenlegioen en staan 3e , AZ speelt met NEGEN nederlanders en staan 2e met veel beter voetbal. Wat is dit voort ziekelijk beleid, er wordt structureel niet op de nederlandse velden gekeken. kijk je in de jeugdopleiding en je ziet ook allemaal buitenlanders, en die falen 9 van de 10 keer meestal.
Zlatan was jong en kwam net kijken. Iedereen zag dat hij een berg techniek had wat er niet uitkwam. Harry kan nog wel even wennen en heeft nu nog niet het niveau dat hij op het EK had. Maar hij is niet de onervaren knul, dus de vergelijking met Zlatan loopt hier mank.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik verbaas me hoeveel mensen de start van Zlatan bij Ajax vergeten zijn... Die was toch een stuk slechter dan die van Harry. Laat die jongen nu even wennen en het komt van zelf goed.
Wat een voordeelquote:Op maandag 14 februari 2005 11:54 schreef twi het volgende:
Bijkomend voordeel is dat je met zo'n speler in je ploeg de medische staf in elk geval scherp houdt.
Koeman wilde per se een speler halen die er METEEN zou staan. Daarom heeft hij laten investeren in de gezien zijn prijs slechte Charisteas. Maar voor de komende 2 jaar zou hij er wel staan...en hij zou er meteen staan. EN METEEN IS DUS METEEN EN NIETTTT NA 10 WEDSTRIJDEN.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik verbaas me hoeveel mensen de start van Zlatan bij Ajax vergeten zijn... Die was toch een stuk slechter dan die van Harry. Laat die jongen nu even wennen en het komt van zelf goed.
Ik gun Harry de tijd wel...alleen Koeman niet. Want nogmaals: Koeman zou een speler halen die er METEEN zou staan.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, gun die jongen eens wat tijd om zich aan te passen.
Kerel, Ajacieden zijn kritisch willen altijd het beste en het mooiste voetbal in de wereld en dan nog lopen we te zeiken. Ik probeer aan te geven waar het in mijn ogen beter kan dus kom niet aan met "wordt maar fan van az of het ned 11tal" zeg dan gewoon niks en blijf hier weg.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan word je toch lekker fan van AZ of het Nederlands elftalTuurlijk had ik ook graag spelers van AZ gezien in dit Ajax, maar dat is op dit moment niet zo. Jammer dan. We hebben nog steeds genoeg kwaliteiten om kampioen te kunnen worden. Alleen met name door Koeman gaat het dit jaar niet lukken.
Kerel, er is een verschil tussen kritisch zijn en zeiken om het zeiken. Tuurlijk wil iedereen het beste voetbal en het mooiste voetbal, ik ook. Maar op dit moment hebben we gewoon een coach die het enorm aan het verneuken is met zijn tactieken, inzicht en wisselbeleid. Het is gewoon klaar met Koeman. Dan kun je wel gaan lopen zeiken op spelers, maar deze selectie zou goed genoeg moeten zijn voor uiteraard het kampioenschap en ook de tweede ronde van de CL.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kerel, Ajacieden zijn kritisch willen altijd het beste en het mooiste voetbal in de wereld en dan nog lopen we te zeiken. Ik probeer aan te geven waar het in mijn ogen beter kan dus kom niet aan met "wordt maar fan van az of het ned 11tal" zeg dan gewoon niks en blijf hier weg.
Tuurlijk ziet iedere voetbalanalfabeet dat Zlatan meer techniek in zijn teen heeft dan Charisteas in zijn hele lichaam. Maar dat is nog geen reden om Charisteas af te schrijven. Zlatan moest het meer hebben van de inidividuele actie, terwijl Charisteas een panklare voorzet moet krijgen. De spits van Ajax moet aanspeelbaar zijn, kaatsten, doorlopen naar de goal en die bal afmaken. Wanneer het elke keer alleen bij die kaats blijft en er komt geen voorzet, tja, dan is het makkelijk zeiken.quote:Over het Zlatan vs Harry gedeelte, een van de eerste acties van Zlatan in het Ajax-shirt was die weergaloze beweging tegen henchoz van Liverpool bij het Amsterdam Tournament. Ik zie charisteas dat niet doen. Bij zlatan zag je direct dat ie wat had en dat gevoel krijg ik echt niet bij charisteas. Gister wordt ie met speelsgemak uitgelopen door kerstens en penders. Dat geeft al te denken.
Laten we het hopen. Ik gun het hem absoluut en ik denk echt dat hij het kan redden bij Ajax.quote:Maar goed, aan het eind van het jaar zien we of ie die beoogde 10 doelpunten erin heeft geknald zoals ie vantevoren zei.
van Eijden en Jakkes....die zijn het probleem....En als die dan opgerot zijn samen met Koeman en Raffie...is het tijd voor:.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus als jij wil dat er een hoop spelers oprotten, dan los je het structurele probleem, de onkunde van de technische staf, niet op.
[..]
Wanneer van Eijden en Jaakke vertrekken, gaat Ajax niet ineens goed spelen, dus dat is onzin. Bovendien kun je een hekel hebben aan beide mannen, maar financieel zit 't ok met Ajax, en Zlatan had nooit verkocht geweest wanneer Koeman geen "ja" had gezegd, en er nooit problemen waren ontstaan in de spelersgroep welke er blijkbaar wel waren.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]
van Eijden en Jakkes....die zijn het probleem....En als die dan opgerot zijn samen met Koeman en Raffie...is het tijd voor:.
Ten Cate![]()
Wat kan mij het nou schelen hoe het bedrijf er financieel voor staat?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer van Eijden en Jaakke vertrekken, gaat Ajax niet ineens goed spelen, dus dat is onzin. Bovendien kun je een hekel hebben aan beide mannen, maar financieel zit 't ok met Ajax, en Zlatan had nooit verkocht geweest wanneer Koeman geen "ja" had gezegd, en er nooit problemen waren ontstaan in de spelersgroep welke er blijkbaar wel waren.
Eerste helft speelde hij goed. Verdedigend uitstekend, maar aanvallend kon hij weinig brengen. Tweede helft ging veel minder. Handelingssnelheid te laag en z'n inspeelpas zwakjes. Creativiteit niet te bekennen. Wat mij betreft zien we hem niet terug.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Gras, hoe vond je Rasmus Lindgren?
Lekker op de bank laten en misschien zelfs wel verpatsen komende zomer.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:24 schreef gras het volgende:
En daarna dan?
Sorry, ik bedoel natuurlijk Lobont verkopen.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:43 schreef gras het volgende:
Stekelenburg verkopen? Waarom dat? Is hij nu opeens slecht?
Wat mij betreft laten ze Vonk vertrekken! Het is en blijft tenslotte een matige keeper. Lobont op de bank en Kenneth Vermeer bij de selectie.
Ah, ik dacht al.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk Lobont verkopen.
En Vonk natuurlijk ook.
quote:RTL5 zendt Auxerre-Ajax uit
De commerciele zender RTL5 heeft de uitzendrechten voor de terugwedstrijd van de tweestrijd tussen Ajax en Auxerre verworven. Het duel in Frankrijk zal op donderdag 24 februari gespeeld worden om 20.45 uur. RTL5 begint een kwartier eerder met een voorbeschouwing. De thuiswedstrijd van aanstaande woensdag wordt zoals bekend bij de NOS uitgezonden.
RvC welquote:Het is zelfs nog erger: Niemand heeft de macht en autoriteit om van Eijden af te zetten...
Leen 20.000 euro en koop daar Ajax aandelen vanquote:Wat kan mij het nou schelen hoe het bedrijf er financieel voor staat?
Van een 4e en 3e plaats in de poule naar de CL winnen?quote:En als je dan toch zo zakelijk wil denken....1 jaar Champions League winnen levert vele malen meer op de de 3 miljoen per jaar die Ajax nu voor Zlatan krijgt...en ook die paar miljoen voor Chivu waren er wel uitgehaald.
ja....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van een 4e en 3e plaats in de poule naar de CL winnen?
de vriendjes van arie schoppen hem echt niet uit zijn zadel.quote:
Dit kan beter gespecificeerd worden als "Ajax fans uit de provincie willen altijd het beste en het mooiste voetbal in de wereld". Het is echter wel zo dat dat nu ongeveer 75% van de ArenA is...quote:Op maandag 14 februari 2005 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kerel, Ajacieden zijn kritisch willen altijd het beste en het mooiste voetbal in de wereld
Ajax moet winnen - en als ze dat doen door met mooi voetbal of truukjes hun tegenstanderte vernederen is dat nog mooier.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:44 schreef gras het volgende:
Ajax moet winnen, door middel van het op z'n minst streven naar mooi voetbal.
Streeft iedere ploeg dat in principe niet na? Zelfs RBC, de Graafschap en Den Bosch???quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:44 schreef gras het volgende:
Ajax moet winnen, door middel van het op z'n minst streven naar mooi voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |