Maar Ajax is toch helemaal niet goed in het spelen van Europese thuis/uit duels?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik win volgend jaar liever de UEFA-cup dan met hangen en wurgen de 2e ronde van de CL te halen en dan van een willekeurige Italiaanse ploeg kansloos te verliezen.
Ik win ook liever de UEFA Cup, maar dan wel na een derde plek in de poule met een puntje of zeven. Centjes zijn ook belangrijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik win volgend jaar liever de UEFA-cup dan met hangen en wurgen de 2e ronde van de CL te halen en dan van een willekeurige Italiaanse ploeg kansloos te verliezen.
quote:Tien: Lindenbergh kan naar Feyenoord
Volgens de commerciële tv-zender Tien staat Olaf Lindenbergh in de belangstelling van Feyenoord. Hij zou daar een contract voor drie seizoenen kunnen ondertekenen. Lindenbergh liet eerder al weten weg te willen, omdat hij meer aan spelen toe wil komen.
Ik haal liever de champions league dan hebben we weer een extra 12 miljoen om aan nieuwe spelers te besteden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Nou, liever kampioen dan de beker. Die PO boeien me niet zoveel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze roepen toch allemaal zo hard: Liever de PO dan de beker??
Laat dat dan zien.
Ik had je ook wel kunnen vertellen dat we dit vanavond niet zomaar zouden winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Rpr8 het volgende:
godverdomme geld misgelopen vandaag met toto..
kat in het bakkie dacht ik.. heren van ajax dachten er helaas anders over :-S
Geweldig beleid, ze kunnen hun hele scoutingsafdeling wegbezuinigen met het lijntje dat ze nu met van Geel hebben.quote:
Onder CO ja, dus wellicht straks ook bij Feyenooit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
ach hij wordt vooral afgerekend op Bremen uit dit seizoen. Maar het is toch wel een aardige voetballer gewoon. Tenminste dat was hij bij AZ.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk spelen ze zondag wat beter.
Ik heb nooit gesnapt dat hij gehaald isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
ach hij wordt vooral afgerekend op Bremen uit dit seizoen. Maar het is toch wel een aardige voetballer gewoon. Tenminste dat was hij bij AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |