Maar Ajax is toch helemaal niet goed in het spelen van Europese thuis/uit duels?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik win volgend jaar liever de UEFA-cup dan met hangen en wurgen de 2e ronde van de CL te halen en dan van een willekeurige Italiaanse ploeg kansloos te verliezen.
Ik win ook liever de UEFA Cup, maar dan wel na een derde plek in de poule met een puntje of zeven. Centjes zijn ook belangrijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik win volgend jaar liever de UEFA-cup dan met hangen en wurgen de 2e ronde van de CL te halen en dan van een willekeurige Italiaanse ploeg kansloos te verliezen.
quote:Tien: Lindenbergh kan naar Feyenoord
Volgens de commerciële tv-zender Tien staat Olaf Lindenbergh in de belangstelling van Feyenoord. Hij zou daar een contract voor drie seizoenen kunnen ondertekenen. Lindenbergh liet eerder al weten weg te willen, omdat hij meer aan spelen toe wil komen.
Ik haal liever de champions league dan hebben we weer een extra 12 miljoen om aan nieuwe spelers te besteden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Nou, liever kampioen dan de beker. Die PO boeien me niet zoveel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze roepen toch allemaal zo hard: Liever de PO dan de beker??
Laat dat dan zien.
Ik had je ook wel kunnen vertellen dat we dit vanavond niet zomaar zouden winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Rpr8 het volgende:
godverdomme geld misgelopen vandaag met toto..
kat in het bakkie dacht ik.. heren van ajax dachten er helaas anders over :-S
Geweldig beleid, ze kunnen hun hele scoutingsafdeling wegbezuinigen met het lijntje dat ze nu met van Geel hebben.quote:
Onder CO ja, dus wellicht straks ook bij Feyenooit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
ach hij wordt vooral afgerekend op Bremen uit dit seizoen. Maar het is toch wel een aardige voetballer gewoon. Tenminste dat was hij bij AZ.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk spelen ze zondag wat beter.
Ik heb nooit gesnapt dat hij gehaald isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
ach hij wordt vooral afgerekend op Bremen uit dit seizoen. Maar het is toch wel een aardige voetballer gewoon. Tenminste dat was hij bij AZ.
Als hij zo zou spelen als hij bij AZ deed, dan je er een hele goeie aan. Maarja, dat doet hij dus niet.quote:
Laat hem maar lekker voor een bak geld naar Arsenal gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:06 schreef BobbyHill het volgende:
Wanneer zou het moment komen dat Ajax meer gaat verwachten van Ryan Babel, dan dat hij het onbevangen experimenterende talent loopt uit te hangen? Het is allemaal leuk en aardig, maar er komt verdomde weinig uit bij die jongen. Het is echt schrijnend om te zien dat hij nog steeds niet normaal een bal kan aannemen. Hij heeft geniale momenten, maar dat is niet voldoende voor een aanvaller op dit niveau. Ik zou hem nog een jaartje geven, want het is duidelijk dat het er wel in zit. Maar je kan niet bezig blijven.
Je kan er ook donder op zeggen dat hij anders bij Arsenal gigantisch gaat opbloeien
Idem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker voor een bak geld naar Arsenal gaan.
Ik heb het wel gehad met hem bij Ajax.
Ja en?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef Jajong het volgende:
Ryan Babel is 19.
Geregeld wel goed te horen. Jammer dat SCH het jalalalalalaaaaaaaa over moest nemen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Silenus het volgende:
Nu pas thuis![]()
Kut brand in de trein in fucking Borne waardoor ik een uur op Amersfoort moest wachten![]()
Kut Ajax![]()
De Mul, slappe drol![]()
380 man in het vak, dan vond ik het voor de competitie toch een stuk gezelliger.
Voornamelijk de tweede helft vond ik SCH erg slecht. Die commentator van Tele2 kwam voortdurend klaar op Alves, maar die heb ik buitenom die vrije trap niet gezien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
Precies zoals ik voorspeld had. Ajax speelde gewoon zonder enige beleving. En met die 1-0 komen ze goed weg.
Moet wel erbij zeggen, dat Heereveen gewoon een leuk team is om naar te kijken.
Pas jij effe opquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Silenus het volgende:
Nu pas thuis![]()
Kut brand in de trein in fucking Borne waardoor ik een uur op Amersfoort moest wachten![]()
Kut Ajax![]()
De Mul, slappe drol![]()
380 man in het vak, dan vond ik het voor de competitie toch een stuk gezelliger.
Vond ik ook ergelijk, Alves met die blessure steeds in beeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voornamelijk de tweede helft vond ik SCH erg slecht. Die commentator van Tele2 kwam voortdurend klaar op Alves, maar die heb ik buitenom die vrije trap niet gezien...
Viel tegen inderdaad. Maar ach, was nog best gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef Sethje het volgende:
lekker bier in de stad maja opkomst was wat laag..ajax was slechttt
Met bier is het altijd beterquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Viel tegen inderdaad. Maar ach, was nog best gezellig
Dat hadden 0 man moeten zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Silenus het volgende:
Ze zijn er nou eenmaal..... En dat lijkt niet te gaan veranderen... Dan maar proberen de CL te halen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hadden 0 man moeten zijn.
Fuck the play offs!
is wel een vette song ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geregeld wel goed te horen. Jammer dat SCH het jalalalalalaaaaaaaa over moest nemen...
Tuurlijk de CL halen, maar ik had liever gehad dat niemand ging.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:25 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze zijn er nou eenmaal..... En dat lijkt niet te gaan veranderen... Dan maar proberen de CL te halen...
tuurlijk jullie hebben het uitgevonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:
doen meer clubs dat tegenwoordig? ons 'jalalalalala lied' overnemen.. lekker triest... bij RKC hoorde ik het ook al volgens mij, en nu bij Heerenveen weer
Dat is niet ons lied.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:
doen meer clubs dat tegenwoordig? ons 'jalalalalala lied' overnemen.. lekker triest... bij RKC hoorde ik het ook al volgens mij, en nu bij Heerenveen weer
De AJAX-supporters hebben het ook niet bepaald uitgevonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:
Dit moet gewoon nog goed komen zondag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb niet heel veel vertrouwen meer .. wat julile?
Niet zo heel gek na een wedstrijd van 120 minuten, een kuthuldiging en een reis van 3 uur naar Fryslan. Ze hebben echt alles gegeven in die wedstrijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het was gisteren echt bagger, met 2-0 thuis moet kunnen als ze gvd eens wakker geschud kunnen worden. Ze leken wel aan rollators te lopen gisteren.
quote:9/5/2007 - 'Barca spelers Giovanni Dos Santos en Santiago Ezquerro in beeld bij Ajax'
Volgens Voetbal International heeft Martin van Geel binnenkort een afspraak met Barcelona over de mogelijkheid tot versterkingen voor Ajax. VI noemt daarbij met name het jonge Mexicaanse talent Giovanni Dos Santos (de 18 jarige spelbepaler maakte al zijn debuut voor het eerste elftal) en de 30 jarige aanvaller Santiago Ezquerro die op meerdere posities goed uit de voeten kan.
Moet te doen zijn in de Arena. Het probleem voor Ajax is alleen dat ze niet hebben gescoord in Heerenveen, scoort Heerenveen een doelpunt bij jullie dan gaat het een moeilijk verhaal worden..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb niet heel veel vertrouwen meer .. wat julile?
Ben ik niet met je eens... vond hem in de eerste helft een paar goede acties hebben. En natuurlijk die 100% kans vanaf anderhalve meter over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
en de Mul bracht ook niets.
Doede trainer! Maar hij wisselt altijd te laat!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Tja, de bekerfinale was misschien slopend, maar HtC had best wat wijzigingen kunnen aanbrengen. Babel was de hele wedstrijd weer kut, en de Mul bracht ook niets.
Nee, dan breng je 20 min voor tijd Perez en kan je nu mooi weer zeggen "zie je wel, die maakt ook het verschil niet" Nee gek he? in 15 min incl inkom tijd.
Verbeek deed het zo veel slimmer, 1-0 vasthouden en dan 3 man wisselen. Daarna is Ajax nooit meer bij de 16 geweest.
HtC, ik weet het niet met die man hoor... soms doet ie vage dingen...
HtC moet echt opzouten. Tis misschien een aardige trainer, als coach zuigt ie echt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Tja, de bekerfinale was misschien slopend, maar HtC had best wat wijzigingen kunnen aanbrengen. Babel was de hele wedstrijd weer kut, en de Mul bracht ook niets.
Nee, dan breng je 20 min voor tijd Perez en kan je nu mooi weer zeggen "zie je wel, die maakt ook het verschil niet" Nee gek he? in 15 min incl inkom tijd.
Verbeek deed het zo veel slimmer, 1-0 vasthouden en dan 3 man wisselen. Daarna is Ajax nooit meer bij de 16 geweest.
HtC, ik weet het niet met die man hoor... soms doet ie vage dingen...
Precies, vind het ook een beetje onzin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:32 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het maar een beetje zielig al dat gehuil over vermoeidheid.
Topspelers moeten toch wel 2 wedstrijdjes per week kunnen spelen, komop.
Verder heeft ajax gisteren weinig tot geen kansen gecreeerd en werd het eigenlijk gewoon een beetje overlopen door heerenveen.
Je mag dan ook van geluk spreken dat het maar 1-0 bleef.
Zo denk ik er ook over. Die jongen weet niet waar zijn kwaliteiten liggen en loopt maar wat aan te klooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker voor een bak geld naar Arsenal gaan.
Ik heb het wel gehad met hem bij Ajax.
Perez heeft meer gevaar gesticht in die 20 minuten dan ajax in de rest van de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook niet dat we verloren hebben door HtC, ik zeg alleen dat ie niet echt geholpen heeft ook. Het elftal loopt niet, er zijn mensen die er doorheen zitten (terecht of niet) dus moet je ingrijpen. En dan niet 1 speler die slecht speelt in de 70ste minuut.
Daarom, waarom hem dan geen kans geven vanaf de rust? Perez in de basis sust hem vaak in slaap, dat weet ik, maar in 20 min elke keer verwachten dat hij het wel ff doet slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Perez heeft meer gevaar gesticht in die 20 minuten dan ajax in de rest van de wedstrijd.
Ik snap er ook geen moer van. Als je vleugels het rendement van nul hebben dan moetj e ingrijpen. Ik zou al na 20 minuten in hebben gegrepen en 1 van die knakkers eruit gehaald hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, waarom hem dan geen kans geven vanaf de rust? Perez in de basis sust hem vaak in slaap, dat weet ik, maar in 20 min elke keer verwachten dat hij het wel ff doet slaat ook nergens op.
Ik heb koeman die zelfde vermoeidheid de schuld gegeven toen t iets minder ging met psv hoor..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:32 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het maar een beetje zielig al dat gehuil over vermoeidheid.
Topspelers moeten toch wel 2 wedstrijdjes per week kunnen spelen, komop.
Verder heeft ajax gisteren weinig tot geen kansen gecreeerd en werd het eigenlijk gewoon een beetje overlopen door heerenveen.
Je mag dan ook van geluk spreken dat het maar 1-0 bleef.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Messenga het volgende:
We winnen wel in Amsterdam.
Aankoop #2quote:Kennedy Bakircioglu ondergaat keuring bij Ajax
10/5/2007 11:02
EXCLUSIEF - Ajax heeft na Laurent Delorge zijn tweede aanwinst bijna binnen. Kennedy Bakircioglu ondergaat donderdagochtend een medische keuring bij de Amsterdamse club.
Bakircioglu moet Ajax meer rendement geven vanaf de flanken. Coach Henk ten Cate is niet helemaal tevreden over het spel van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul, die te weinig produceren.
Babel scoorde afgelopen competitie vijfmaal en verzorgde vijf assists, De Mul maakte vier doelpunten en leverde acht beslissende passes af. Namens FC Twente produceerde Bakircioglu negen assists. Daarnaast maakte hij vijftien doelpunten tijdens zijn tweede seizoen in dienst van de Tukkers.
De 26-jarige Zweed staat nog één seizoen onder contract bij de Enschedese club. Maar Bakircioglu heeft al vaker aangegeven op zoek te zijn naar een nieuw avontuur. Naast Ajax zou ook PSV belangstelling hebben gehad voor de rechtspoot.
hadden jullie maar 21 punten meer moeten halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
Balen dat wij het niet afgemaakt hebben gisteren en jullie nog zoveel perspectief hebben.
Vond alleen De Mul goed gisteren en De Steek hield jullie in de wedstrijd.
Wij moeten maar door want dit Ajax heeft niks in de CL te zoeken
Grapjas. Jullie hebben in de UEFA cup niet eens iets te zoeken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
De Mul goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
Balen dat wij het niet afgemaakt hebben gisteren en jullie nog zoveel perspectief hebben.
Vond alleen De Mul goed gisteren en De Steek hield jullie in de wedstrijd.
Ajacieden weten dat De Mul zo'n bal mist. We mogen blij zijn dat Alves z'n vizier niet op scherp stond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens... vond hem in de eerste helft een paar goede acties hebben. En natuurlijk die 100% kans vanaf anderhalve meter over.![]()
Zijn we nu nog steeds.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef denthemen het volgende:
Huillies, winnen we Zondag zijn we weer de beste ploeg?
Had Rosales nu maar gehouden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vond De Mul gisteren werkelijk tenenkrommend slecht. Eventjes ging het iets beter met hem dit seizoen, maar ik heb er nu genoeg van. Weg met die jongen. Gewoon te slecht.
Als we met 6-0 winnen wel ja, maar ik zie het niet gebeuren. Er moet echt heel veel veranderen willen we met 2 goals verschil winnen van dit Heerenveen. Is het niet bij ons (want het is eigenlijk al 3 wedstrijden op rij nauwelijks overtuigend), dan bij Heerenveen die soms ook ineens niet meer weten hoe ze moeten voetballen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef denthemen het volgende:
Waarom nou weer huillies? Het was toch gewoon bar slecht gisteren? We zijn nog goed weggekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef denthemen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |