abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:01:31 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39078847

* TRAINERSSTAF & A-SELECTIE SEIZOEN '06/'07 (Voorlopig)

* De OP is hier te downloaden.

• Geen nieuws...

• I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      woensdag 21 juni 2006 @ 16:01:51 #2
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_39078860
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
    en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
    Nee

Verschil is natuuriljk ook waar je vandaan komt. Maduro en Emanuelson hebben al op het allerhoogste niveau mogen spelen, en deden dat ook regelmatig. Maar een 5-7 miljoen is voor hen gewoon een bedrag wat ze feitelijk waard zijn. Mocht Ajax ze voor zo'n bedrag verkopen is dat niet iets waarvan ik zeg: DOEN!

Maar het is geen onredelijk bedrag.
      woensdag 21 juni 2006 @ 16:03:51 #3
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_39078939
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
    Die zijn volgens mij wel wat bekender dan Defour. Natuurlijk heb je wel een punt
    Jawel, je keek.
    pi_39079196
    3m + 20% is gangbaar voor een speler als Defour op dit moment. Maduro en Urby zijn natuurlijk meer waard, EK kampioen, Ajacieden, Europees voetbal gespeeld....
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 juni 2006 @ 16:13:21 #5
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39079323
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:

[..]

Nee

Verschil is natuuriljk ook waar je vandaan komt. Maduro en Emanuelson hebben al op het allerhoogste niveau mogen spelen, en deden dat ook regelmatig. Maar een 5-7 miljoen is voor hen gewoon een bedrag wat ze feitelijk waard zijn. Mocht Ajax ze voor zo'n bedrag verkopen is dat niet iets waarvan ik zeg: DOEN!

Maar het is geen onredelijk bedrag.
    dat klopt ze hebben op een wat hoger niveau wat ervaring opgedaan. Maar ik vraag me serieus af of ze in België wel op 20% zitten te wachten en ze niet liever geld zien
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_39079379
    Ik wil Garcia en Gabri in Ajax shirt zien! (in de OP!)
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_39079771
    wij hebben frank, zij willen Ronald...
    quote:
    De komende twee weken zal Ronald de Boer als gastspeler zijn conditie op peil houden bij AZ, zo meldt de officiële website van AZ. De ex-international, die onder andere uitkwam voor Ajax en FC Barcelona, wil zo de voetballoze maanden doorkomen.
    Dat De Boer voor AZ kiest vindt hij zelf logisch: "Ik ken trainer Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald. Bovendien is er bij AZ een goed niveau, beleid en zit er een idee achter. Daarom kan ik hier goed trainen."

En dat het met het balgevoel van de inmiddels 36-jarige voetballer nog wel goed zit, laat hij na een korte drinkpauze zien. Met de bidon nog in zijn hand schiet hij de bal hard tegen de lat. “Ik kan nog wel wat”, zegt hij lachend. “Maar de volgende keer moet hij er gewoon in. Ik moet er de komende dagen even langzaam ingroeien, maar dan zal het niveau je nog gaan verbazen.”
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
      woensdag 21 juni 2006 @ 16:27:05 #8
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_39079861
    Ik vind het toch een vreemde keuze......
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_39080430
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef BoNi het volgende:
    Ik vind het toch een vreemde keuze......
    quote:
    "Ik ken trainer Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald."
    Aardig logisch toch?
      woensdag 21 juni 2006 @ 16:51:39 #10
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_39080818
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef Ordinair het volgende:
    Ik wil Garcia en Gabri in Ajax shirt zien! (in de OP!)
    Nog even wachten.
      woensdag 21 juni 2006 @ 16:54:13 #11
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_39080922
    Wanneer gaan ze dat "nieuwe" thuisshirt nou eens lanceren...
    Jawel, je keek.
    pi_39081316
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    3m + 20% is gangbaar voor een speler als Defour op dit moment. Maduro en Urby zijn natuurlijk meer waard, EK kampioen, Ajacieden, Europees voetbal gespeeld....
    Lijkt mij ook.
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:06:31 #13
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_39081427
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 16:40 schreef keijz het volgende:

[..]

[..]

Aardig logisch toch?
    Dat had ik gelezen, maar ondanks dat vind ik het een vreemde keuze
    Op die manier kun je voor iedere club wel iets verzinnen om daar door te trainen, vrees toch dat er iets meer achter zit en dat Louis al flink op hem in heeft gepraat en zal praten..............
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_39081877
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef jna het volgende:
    Wanneer gaan ze dat "nieuwe" thuisshirt nou eens lanceren...
    Inderdaad, ik wil hem ook kopen..

En kun je dit vest gewoon in het supportershome kopen?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_39082803
    Ronald de Boer
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_39082891
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wil hem ook kopen..

[afbeelding]
    En kun je dit vest gewoon in het supportershome kopen?
    Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
    pi_39083077
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
    Maat L heb ik daarvan, dus als je ook niet zo groot bent roep je maar (ben zelf +/- 1.80m), ik wil toch die zwarte! Vest is nog nieuw, niet heel veel aan gehad.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_39083151
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Maat L heb ik daarvan, dus als je ook niet zo groot bent roep je maar (ben zelf +/- 1.80m), ik wil toch die zwarte! Vest is nog nieuw, niet heel veel aan gehad.
    Hmm, heb ik wel interesse in. Maat L moet wel goed zijn. Is ie al vaak gewassen? Want ik zie bij veel van die vesten wel dat ze veel gaan pluizen na verloop van tijd. Wat wil je er eventueel voor hebben en waar woon je in de buurt?
      woensdag 21 juni 2006 @ 18:02:13 #19
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_39083464
    En toch maak ik me een beetje zorgen over de selectie Er zit niet echt balans in het elftal. Met de keepers zit het wel goed. Van de 9 verdedigers heb ik er in de meeste wel vertrouwen in, maar Schilder en Timisela zijn er echt niet klaar voor.

Middenvelders hebben we echt een tekort. We hebben er 7, waaronder Lindenbergh ( ) En 2 jongens van 17 jaar oud

En dan de spitsen. geen enkele balans. van de 10 (!) aanvallers zitten er 5 centrumspitsen bij, heb je weliswaar 2 linksbuitens, maar slechts 1 rechtsbuiten.

Er moet nog echt iets schuiven in het elftal hoor..
    pi_39083590
    Ik hoop dat die Defour alsnog komt, al is die ook nog maar achttien.
    pi_39083772
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hmm, heb ik wel interesse in. Maat L moet wel goed zijn. Is ie al vaak gewassen? Want ik zie bij veel van die vesten wel dat ze veel gaan pluizen na verloop van tijd. Wat wil je er eventueel voor hebben en waar woon je in de buurt?
    Na de eerste keer pluist hij al een beetje, is nu 2 keer gewassen omdat ik hem zelden draag. Ik weet niet wat de nieuwprijs van dat ding is, maar daar in ieder geval onder! En ik woon op Urk. In de buurt van Emmeloord, Noord Flevoland.
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_39083805
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Na de eerste keer pluist hij al een beetje, is nu 2 keer gewassen omdat ik hem zelden draag. Ik weet niet wat de nieuwprijs van dat ding is, maar daar in ieder geval onder! En ik woon op Urk. In de buurt van Emmeloord, Noord Flevoland.
    Nieuwprijs is dacht ik 40 of 45 euro, dus weet niet wat je ervoor wilt hebben? Je woont alleen niet echt in de buurt, dus dan wordt het denk wel opsturen. Als dat geen probleem is mail me dan ff op mn username @hotmail.com
    pi_39083859
    Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_39084126
    Houd van een lijntje.
    pi_39084274
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Ordinair het volgende:
    Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
    Prima, rustig aan hoor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')