Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
Die zijn volgens mij wel wat bekender dan Defour. Natuurlijk heb je wel een puntquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
dat klopt ze hebben op een wat hoger niveau wat ervaring opgedaan. Maar ik vraag me serieus af of ze in België wel op 20% zitten te wachten en ze niet liever geld zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nee
Verschil is natuuriljk ook waar je vandaan komt. Maduro en Emanuelson hebben al op het allerhoogste niveau mogen spelen, en deden dat ook regelmatig. Maar een 5-7 miljoen is voor hen gewoon een bedrag wat ze feitelijk waard zijn. Mocht Ajax ze voor zo'n bedrag verkopen is dat niet iets waarvan ik zeg: DOEN!
Maar het is geen onredelijk bedrag.
quote:De komende twee weken zal Ronald de Boer als gastspeler zijn conditie op peil houden bij AZ, zo meldt de officiële website van AZ. De ex-international, die onder andere uitkwam voor Ajax en FC Barcelona, wil zo de voetballoze maanden doorkomen.
Dat De Boer voor AZ kiest vindt hij zelf logisch: "Ik ken trainer Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald. Bovendien is er bij AZ een goed niveau, beleid en zit er een idee achter. Daarom kan ik hier goed trainen."
En dat het met het balgevoel van de inmiddels 36-jarige voetballer nog wel goed zit, laat hij na een korte drinkpauze zien. Met de bidon nog in zijn hand schiet hij de bal hard tegen de lat. “Ik kan nog wel wat”, zegt hij lachend. “Maar de volgende keer moet hij er gewoon in. Ik moet er de komende dagen even langzaam ingroeien, maar dan zal het niveau je nog gaan verbazen.”
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef BoNi het volgende:
Ik vind het toch een vreemde keuze......
Aardig logisch toch?quote:"Ik ken trainer Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald."
Nog even wachten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil Garcia en Gabri in Ajax shirt zien! (in de OP!)
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
3m + 20% is gangbaar voor een speler als Defour op dit moment. Maduro en Urby zijn natuurlijk meer waard, EK kampioen, Ajacieden, Europees voetbal gespeeld....
Dat had ik gelezen, maar ondanks dat vind ik het een vreemde keuzequote:
Inderdaad, ik wil hem ook kopen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef jna het volgende:
Wanneer gaan ze dat "nieuwe" thuisshirt nou eens lanceren...
Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil hem ook kopen..
[afbeelding]
En kun je dit vest gewoon in het supportershome kopen?
Maat L heb ik daarvan, dus als je ook niet zo groot bent roep je maar (ben zelf +/- 1.80m), ik wil toch die zwarte! Vest is nog nieuw, niet heel veel aan gehad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
Hmm, heb ik wel interesse in. Maat L moet wel goed zijn. Is ie al vaak gewassen? Want ik zie bij veel van die vesten wel dat ze veel gaan pluizen na verloop van tijd. Wat wil je er eventueel voor hebben en waar woon je in de buurt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maat L heb ik daarvan, dus als je ook niet zo groot bent roep je maar (ben zelf +/- 1.80m), ik wil toch die zwarte! Vest is nog nieuw, niet heel veel aan gehad.
Na de eerste keer pluist hij al een beetje, is nu 2 keer gewassen omdat ik hem zelden draag. Ik weet niet wat de nieuwprijs van dat ding is, maar daar in ieder geval onder!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm, heb ik wel interesse in. Maat L moet wel goed zijn. Is ie al vaak gewassen? Want ik zie bij veel van die vesten wel dat ze veel gaan pluizen na verloop van tijd. Wat wil je er eventueel voor hebben en waar woon je in de buurt?
Nieuwprijs is dacht ik 40 of 45 euro, dus weet niet wat je ervoor wilt hebben? Je woont alleen niet echt in de buurt, dus dan wordt het denk wel opsturen. Als dat geen probleem is mail me dan ff op mn username @hotmail.comquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Na de eerste keer pluist hij al een beetje, is nu 2 keer gewassen omdat ik hem zelden draag. Ik weet niet wat de nieuwprijs van dat ding is, maar daar in ieder geval onder!En ik woon op Urk. In de buurt van Emmeloord, Noord Flevoland.
Prima, rustig aan hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Ordinair het volgende:
Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |