abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:18:16 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40825442

* De OP is hier te downloaden.

|X| Ajax wint de JC-schaal, dankzij een 3-1 overwinning op PSV.
|X| Zondag speelt Ajax haar eerste competitiewedstrijd, thuis tegen RKC Waalwijk.
|X| De woensdag daarop zal Ajax zich tegen FC Kopenhagen moeten plaatsen voor de CL.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:18:30 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40825455
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met het oog op de toekomst is het wellicht beter om Jaap Stam niet meer op te stellen en Johnny Heitinga in het centrum naast Thomas Vermaelen te laten spelen? Verder ook geen Kenneth Perez meer, liever Ryan Babel of Nicolae Mitea, want die zijn jonger? Nee, Ajax moet de beste spelers opstellen, zodat er weer wordt gepresteerd. Zdenek Grygera is gewoon de beste rechtsback in de selectie en dient daarom ook te spelen, want bij Johnny Heitinga spreken we al vier jaar over op de langere termijn en nu zal hij eerst eens iets moeten laten zien.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ware het niet dat Stam (en in zeer veel mindere mate Gabri, Roger en Perez) wat andere taken vervullen van Grygera.

Wellicht is Grygera nu de enige back in vorm, dan stel je 'm op en kan 'ie een paar wedstrijden spelen. Maar over het algemeen vind ik dat de andere twee moeten spelen mits ze in vorm zijn. Simpelweg omdat ze dan gewoon niet veel onder doen voor Grygera.

Want laten we wel zijn, mocht Grygera nu vertrekken dan is het een flinke teleurstelling van een aankoop geweest. Want zo'n geweldenaar is het ook weer niet natuurlijk.
pi_40825490
Ah, nog 1 topic en we zijn bij mijn vak aanbelandt.
pi_40825535
Van mij mag Kopenhagen wel weer komen. Eerst maar deze nutteloze Oranje-week doorkomen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:21:49 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40825564
ÒJÒKS!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:21:55 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40825567
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:18 schreef twi het volgende:

[..]

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ware het niet dat Stam (en in zeer veel mindere mate Gabri, Roger en Perez) wat andere taken vervullen van Grygera.

Wellicht is Grygera nu de enige back in vorm, dan stel je 'm op en kan 'ie een paar wedstrijden spelen. Maar over het algemeen vind ik dat de andere twee moeten spelen mits ze in vorm zijn. Simpelweg omdat ze dan gewoon niet veel onder doen voor Grygera.

Want laten we wel zijn, mocht Grygera nu vertrekken dan is het een flinke teleurstelling van een aankoop geweest. Want zo'n geweldenaar is het ook weer niet natuurlijk.
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, jongens als Johnny Heitinga en George Ogararu hebben dus een streepje voor, in verband met hun doorlopende contract? Ook al speelt Zdenek Grygera wekelijks de sterren van de hemel? Je moet aan het teambelang denken en als Zdenek Grygera de beste optie is als rechtsback, dan moet je daarvoor kiezen. Johnny Heitinga en George Ogararu zullen zich dan op trainingen moeten bewijzen, een stapje harder lopen en wanneer één van hen dan de bestie optie is geworden, dan mag Zdenek Grygera naar de bank. Het gaat er nu gewoon om dat Ajax gaat presteren en dat zal moeten gebeuren met de beste spelers, wie dat ook mogen zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40825609
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef RayMania het volgende:
Van mij mag Kopenhagen wel weer komen. Eerst maar deze nutteloze Oranje-week doorkomen .
Idd, die oefenpotjes van Oranje
pi_40825633
Oranje
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:25:35 #9
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40825644
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef -Wolf- het volgende:
Ah, nog 1 topic en we zijn bij mijn vak aanbelandt.
HOHO, MIJN vak he, jij komt net kijken
pi_40825698
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:24 schreef devv05 het volgende:
Oranje
idd gadverdammee weer een week helemaal niks
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:28:24 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40825723
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, jongens als Johnny Heitinga en George Ogararu hebben dus een streepje voor, in verband met hun doorlopende contract? Ook al speelt Zdenek Grygera wekelijks de sterren van de hemel? Je moet aan het teambelang denken en als Zdenek Grygera de beste optie is als rechtsback, dan moet je daarvoor kiezen. Johnny Heitinga en George Ogararu zullen zich dan op trainingen moeten bewijzen, een stapje harder lopen en wanneer één van hen dan de bestie optie is geworden, dan mag Zdenek Grygera naar de bank. Het gaat er nu gewoon om dat Ajax gaat presteren en dat zal moeten gebeuren met de beste spelers, wie dat ook mogen zijn.
Het is eigenlijk hetzelfde als het "buitenlander aakopen" verhaal, ten opzichte van een Nederlander. Het verschil moet gewoon dusdanig zijn, dat je niet meer om 'm heen en hij echt iets toevoegt. Op dit moment is dat misschien zo, maar een Heitinga in normale (goede) doen doet gewoon weinig tot niks onder voor Grygera. Ogararu kan ik nog niet over oordelen, die mag z'n invalbeurten maken.

Als Grygera een verschil zou maken zoals Stam of Huntelaar dat doet, mag 'ie wat mij betreft wekelijks spelen. Is dat verschil nihil - zoals het in mijn ogen is - kies ik voor de winst die je in de toekomst kunt pakken.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:31:00 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40825789
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef twi het volgende:

[..]

Het is eigenlijk hetzelfde als het "buitenlander aakopen" verhaal, ten opzichte van een Nederlander. Het verschil moet gewoon dusdanig zijn, dat je niet meer om 'm heen en hij echt iets toevoegt. Op dit moment is dat misschien zo, maar een Heitinga in normale (goede) doen doet gewoon weinig tot niks onder voor Grygera. Ogararu kan ik nog niet over oordelen, die mag z'n invalbeurten maken.

Als Grygera een verschil zou maken zoals Stam of Huntelaar dat doet, mag 'ie wat mij betreft wekelijks spelen. Is dat verschil nihil - zoals het in mijn ogen is - kies ik voor de winst die je in de toekomst kunt pakken.
Klopt, maar er is toch niets mis mee om nu voor de beste optie te kiezen? Gewoon Zdenek Grygera opstellen en wanneer Johnny Heitinga of George Ogararu zich verbeteren, kan je alsnog de basis wijzigen. Persoonlijk ben ik een voorstander van zoveel mogelijk Nederlanders in de basis, maar op dit moment zie ik toch liever Zdenek Grygera spelen in plaats van Johnny Heitinga.
pi_40825835
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef twi het volgende:

[..]

Si.
pi_40825902
hier even een plaatsen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:35:03 #15
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40825911
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef RayMania het volgende:
Het enige leuke aan woensdagavond is het debuut van KJH en Schaars en Emanuelson.
pi_40825915
Inderdaad gewoon Grygera een kans geven. Presteert hij beter dan Heitinga, dan hem gewoon lekker laten spelen. Is het verschil er bijna niet, dan gewoon Heitinga - met het oog op de toekomst - laten spelen. Maar wie zegt eigenlijk dat Johnny lang blijft. Vorig seizoen was er al een bod van Sevilla van 9 miljoen en ik kan mij voorstellen dat Ajax misschien bij nog een keer zo'n aanbieding misschien wel overstag gaat (ook omdat het geïnvesteerd heeft in Ogararu).
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:37:07 #17
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40825945
Al dat geleuter over die rechtsback, laten we nu maar eerst eens een rechtsbuiten halen die gaat voldoen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:38:10 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40825972
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad gewoon Grygera een kans geven. Presteert hij beter dan Heitinga, dan hem gewoon lekker laten spelen. Is het verschil er bijna niet, dan gewoon Heitinga - met het oog op de toekomst - laten spelen. Maar wie zegt eigenlijk dat Johnny lang blijft. Vorig seizoen was er al een bod van Sevilla van 9 miljoen en ik kan mij voorstellen dat Ajax misschien bij nog een keer zo'n aanbieding misschien wel overstag gaat (ook omdat het geïnvesteerd heeft in Ogararu).
9 miljoen hadden ze hem ook voor moeten laten lopen imho. Strikje er om en foetsie...
Of hij moet dit seizoen uitgroeien tot iets...
pi_40825977
Ik vond Rosales tijdens de JC-schaal wel een goede indruk maken. Maar ja een klassieke buitenspeler (man passeren, naar de achterlijn en voorzet) dat is die niet., en die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:39:41 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40826001
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Het enige leuke aan woensdagavond is het debuut van KJH en Schaars en Emanuelson.
En Theo Janssen misschien!
En wat Ajax' rechtsbuiten Rosales betreft; die voldoet best; en de Mul kan daar mooi achter zich ontwikkelen!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40826031
zou Klaas woensdag meer of minder dan 2 keer scoren
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:41:08 #22
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_40826043
Tom de Mul heeft niet het niveau van Ajax, dus als Rosales geblesseerd is, zal je weer een beroep moeten doen op Rosenberg of Babel om daar te spelen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:42:55 #23
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40826091
En hoe zit het nu met Gravesen?
Leuke speler; maar lijkt me vrij overbodig voor de AFCA
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:43:03 #24
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_40826095
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:38 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond Rosales tijdens de JC-schaal wel een goede indruk maken. Maar ja een klassieke buitenspeler (man passeren, naar de achterlijn en voorzet) dat is die niet., en die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer.
En daar moet dus wel naar gestreeft worden....
pi_40826104
Rosales doet het sinds de komst van Huntelaar meer dan voldoende. Lijkt me ook enorm lastig om als rechtsbuiten te spelen als je weet dat er geen spits was om ze binnen te werken. Nu KJH er is, speelt Rosales ook stukken beter, kijk bijvoorbeeld naar de playoffs en de JCS. Gewoon Mauro laten staan dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')