Time flies when you're having fun.....quote:
Goed, hij heeft lekker geneukt vannacht.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het dan met jullie top rechtsback Ogararu die buiten de basis wordt gehouden door jullie ASWH niveau speler Sjonnie Heitinga?
Ja...hier op school om me heen worden momenteel de plannen besproken om vanmiddag naar EHV te gaan....door jou vriendjesquote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef PyTh het volgende:
Kwam jij trouwens niet uit het zuiden des lands Sethje?
wat dat betreft wordt t anders minder en minder.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun.....
Deed het pijn?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goed, hij heeft lekker geneukt vannacht.
Lijkt me wel, Erwtensoep houdt van anaal.quote:
Dat klopt inderdaad, wordt wel weer eens een keer tijd voor wat "leuks"quote:Op woensdag 27 september 2006 11:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dat betreft wordt t anders minder en minder.
Lekker liggen voor het Julianapark dan maar weer ?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, wordt wel weer eens een keer tijd voor wat "leuks"
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:43 schreef Badabingea het volgende:
Achja.
foto's vind ik juist goedquote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een kansloze tvp zeg.... Zelde zo'n slechte tvp gezien (uitgezonderd van foto's posten)
Badabingea heeft nog nooit iets interessants aan deze topicreeks toegevoegd volgens mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een kansloze tvp zeg.... Zelde zo'n slechte tvp gezien (uitgezonderd van foto's posten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |