Lolquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:37 schreef Sethje het volgende:
Ik moet mn taxi halen anders vanavond geen bier voor mij!
op de drie punten!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:37 schreef Sethje het volgende:
Ik moet mn taxi halen anders vanavond geen bier voor mij!
op de drie punten!
Dacht het dus niet we domineerden dik had echt 0-5 moeten staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:21 schreef Messenga het volgende:
Zakelijke overwinning
Daarom is hij ook zakelijk, als het 0-5 was was het speels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dacht het dus niet we domineerden dik had echt 0-5 moeten staan.
Dan heb ik heb dus een andere interpetatie van een ''zakelijke overwinning''dan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zakelijk, als het 0-5 was was het speels.
Da's gewoon luckyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan heb ik heb dus een andere interpetatie van een ''zakelijke overwinning''dan.![]()
Namenlijk met slecht spelen de 3 punten meenemen.
Eerste helft was zeker niet slecht hoor, 2de helft was minder maar nog steeds acceptabelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Slecht spel, toch 3 punten.
Hoe je het ook wilt noemen.quote:
het lijkt wel alsof ze niet willen of kunnen doordrukken op het moment dat ze voor staan. Op dat soort momenten moet je juist gebruik maken van de mentale tik die je na een doelpunt aan je tegenstander uitdeelt. direct na de 1-0 kregen we een kans op de 2-0 die we missen waardoor we aan het einde van de eerste helft toch nog wat druk van heerenveen krijgen. Same in de tweede helft waarbij ik Heerenveen nog niet eens zo slecht speelde...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerste helft was zeker niet slecht hoor, 2de helft was minder maar nog steeds acceptabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |