Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
urby heeft moeite met zijn taak uitvoeren als eerste prio. Hij wil teveel mee naar voren zodat hij heel vaak zijn te verdedigen man laat lopen, waardoor een ander dat dus weer moet oplossen.
Tuurlijk. Maar dat komt ook door de vele blessures enzo. Het ligt vaak ook niet aan Steek, maar aan dat er toch nog vaak te veel verdedigende fouten gemaakt worden. Tegen De Graafschap had het bijvoorbeeld 0-8 moeten wezen ipv de 1-8.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de verdediging natuurlijk. Maar ik ben het met je eens.
quote:"Ik kom terug bij mijn club"
Nwankwo Kanu wil erg graag terug naar Amsterdam, al hoeft het niet per direct. De aanvaller uit Nigeria wil ooit zijn kunsten weer vertonen bij Ajax, want volgens Kanu kan hij zeker nog tot zijn 35e mee.
''Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots, bij Ajax ben ik volwassen geworden. Ik stap zo met mijn vrouw het vliegtuig in naar Amsterdam. Ik speel nog niet bij Ajax omdat Portsmouth sneller was met onderhandelen, maar ik kom nog terug.
Het is overigens erg opmerkelijk da Kanu terug wil naar Ajax. Het vertrek uit Amsterdam was niet erg vriendelijk. Hij was één van de spelers met een erg 'slecht' contract. Dit is vreemd, want hij had alles gewonnen met zijn club.
De 31-jarige Nigeriaan speelde drie seizoenen in Amsterdam. In 54 wedstrijden wist Nwankwo 25 keer te scoren. Na Ajax speelde hij bij Internationale, zes seizoenen Arsenal, West Bromwich Albion, en tegenwoordig speelt Kanu bij het Engelse Portsmouth
Heb je nieuws?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Orlando!
Ach, op zich zit er ook vaak wel logica in, de kans is nu eenmaal groter dat KJH scoort in plaats van Jurgen Colin.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Waarom voorspelt men eigenlijk zo vaak wie er gaan scoren? Een uitslag voorspellen is al bijna niet te doen, maar wie er zullen scoren is echt lomp giswerk. Alsof de opzet van een aanval altijd hetzelfde is..
Nee, Espanyol vraagt 20mil+quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef S-Two het volgende:
Paar topics gemist, maar Riera wordt hem dus niet?
HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan had die nu moeten komen in plaats van onze Spaanse stormram, nu lijkt het me te laat.
Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, Espanyol vraagt 20mil+![]()
en Kanu: Waarom niet? veel kost ie toch niet meer.
quote:'Valencia haakt af in strijd om Van der Vaart'
22/8/2007 13:09
Valencia buigt voor Hamburger SV. De Spaanse club onderneemt voor het sluiten van de transfermarkt geen pogingen meer om aanvoerder Rafael van der Vaart los te weken bij de Duitse club.
'Het probleem is dat we achter een speler aanzitten die niet te koop is', legt technisch directeur Miguel Angel Ruiz uit in Marca. 'Ze laten ons niet eens onderhandelen. En contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersommen heb je niet in Duitsland.'
Valencia zegt te hebben geleerd van de frustrerende gang van zaken, waarbij Van der Vaart én Valencia zonder resultaat de druk op HSV probeerden op te voeren. 'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwevisjes uitgegooid.'
Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaizquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.
Okay. Nouja, volgend seizoen moeten sowieso eerst maar zien hoe hij er voor staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaiz
![]()
Of vriendjes uit z'n NAC-tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.![]()
Best wel relevant, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:
Niet relevant voor ajax, maar toch:
[..]
Ik geloof er altijd inquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie gelooft er op dit moment in het kampioenschap met dit team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |