abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:11:40 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52587775
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52587795
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
urby heeft moeite met zijn taak uitvoeren als eerste prio. Hij wil teveel mee naar voren zodat hij heel vaak zijn te verdedigen man laat lopen, waardoor een ander dat dus weer moet oplossen.
Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:12:45 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52587810
Heracles Almelo - Ajax

16 aug 2007
Eredivisie
Polman Stadion

Zaterdag 15 september, 20.00 uur

Prijs OWB (=Omwisselbiljet) ¤ 24,46

Deze wedstrijd is een parkeeromwissel wedstrijd. Exacte details omtrent de omwisselprocedure en -lokatie volgt z.s.m.

Start voorverkoop via TicketBox
Max. 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 25 aug. 10.00 uur: Alle Ajax SCC voorranguikaarthouders

Vanaf za. 1 sept. 10.00 uur: Alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders

Vanaf vr. 7 sept. 10.00 uur: Alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders en SVA-uitkaarthouders
Gourmetten of steengrillen?
pi_52587816
Hopelijk speelt Urby een goeie pot vanavond. Dan heeft dat Oranje nog ergens nut voor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52587825
Welkom Orlando!
pi_52587828
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ligt ook aan de verdediging natuurlijk. Maar ik ben het met je eens.
Tuurlijk. Maar dat komt ook door de vele blessures enzo. Het ligt vaak ook niet aan Steek, maar aan dat er toch nog vaak te veel verdedigende fouten gemaakt worden. Tegen De Graafschap had het bijvoorbeeld 0-8 moeten wezen ipv de 1-8.

Maar je kunt niet alles hebben he
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52587833
Waarom voorspelt men eigenlijk zo vaak wie er gaan scoren? Een uitslag voorspellen is al bijna niet te doen, maar wie er zullen scoren is echt lomp giswerk. Alsof de opzet van een aanval altijd hetzelfde is..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52587836
quote:
"Ik kom terug bij mijn club"

Nwankwo Kanu wil erg graag terug naar Amsterdam, al hoeft het niet per direct. De aanvaller uit Nigeria wil ooit zijn kunsten weer vertonen bij Ajax, want volgens Kanu kan hij zeker nog tot zijn 35e mee.

''Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots, bij Ajax ben ik volwassen geworden. Ik stap zo met mijn vrouw het vliegtuig in naar Amsterdam. Ik speel nog niet bij Ajax omdat Portsmouth sneller was met onderhandelen, maar ik kom nog terug.

Het is overigens erg opmerkelijk da Kanu terug wil naar Ajax. Het vertrek uit Amsterdam was niet erg vriendelijk. Hij was één van de spelers met een erg 'slecht' contract. Dit is vreemd, want hij had alles gewonnen met zijn club.

De 31-jarige Nigeriaan speelde drie seizoenen in Amsterdam. In 54 wedstrijden wist Nwankwo 25 keer te scoren. Na Ajax speelde hij bij Internationale, zes seizoenen Arsenal, West Bromwich Albion, en tegenwoordig speelt Kanu bij het Engelse Portsmouth
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52587840
Paar topics gemist, maar Riera wordt hem dus niet?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52587846
25 euri voor Heracles-uit?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52587854
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Orlando!
Heb je nieuws?
pi_52587875
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:

[..]

Heb je nieuws?
Nee gelukkig nog niet zeg
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:14:31 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52587885
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Waarom voorspelt men eigenlijk zo vaak wie er gaan scoren? Een uitslag voorspellen is al bijna niet te doen, maar wie er zullen scoren is echt lomp giswerk. Alsof de opzet van een aanval altijd hetzelfde is..
Ach, op zich zit er ook vaak wel logica in, de kans is nu eenmaal groter dat KJH scoort in plaats van Jurgen Colin.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52587889
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef S-Two het volgende:
Paar topics gemist, maar Riera wordt hem dus niet?
Nee, Espanyol vraagt 20mil+

en Kanu: Waarom niet? veel kost ie toch niet meer.
pi_52587895
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:

[..]
Dan had die nu moeten komen in plaats van onze Spaanse stormram, nu lijkt het me te laat.
pi_52587921
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dan had die nu moeten komen in plaats van onze Spaanse stormram, nu lijkt het me te laat.
HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.
pi_52587967
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nee, Espanyol vraagt 20mil+

en Kanu: Waarom niet? veel kost ie toch niet meer.
Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52587971
Niet relevant voor ajax, maar toch:
quote:
'Valencia haakt af in strijd om Van der Vaart'
22/8/2007 13:09

Valencia buigt voor Hamburger SV. De Spaanse club onderneemt voor het sluiten van de transfermarkt geen pogingen meer om aanvoerder Rafael van der Vaart los te weken bij de Duitse club.

'Het probleem is dat we achter een speler aanzitten die niet te koop is', legt technisch directeur Miguel Angel Ruiz uit in Marca. 'Ze laten ons niet eens onderhandelen. En contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersommen heb je niet in Duitsland.'

Valencia zegt te hebben geleerd van de frustrerende gang van zaken, waarbij Van der Vaart én Valencia zonder resultaat de druk op HSV probeerden op te voeren. 'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwevisjes uitgegooid.'
pi_52587985
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Blight het volgende:

[..]

Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.
Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaiz

pi_52588017
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaiz

Okay. Nouja, volgend seizoen moeten sowieso eerst maar zien hoe hij er voor staat.
pi_52588021
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.
Of vriendjes uit z'n NAC-tijd
pi_52588049
Wie gelooft er op dit moment in het kampioenschap met dit team?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:20:16 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588056
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:
Niet relevant voor ajax, maar toch:
[..]
Best wel relevant, hoor.

1. Ajax loopt die 4 á 5 miljoen euro mis.
2. Misschien dat Ajax hem haalt als opvolger van Wesley Sneijder, best wel een onwerkbare situatie bij HSV.
3. Valencia koopt nu misschien één van die Mocro's weg bij Ajax' concurrent PSV.
4. Misschien dat Ajax dan die andere kan halen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:20:18 #24
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52588057
Nope... Heeft verlengt bij Espanyol
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52588061
Aissati halen, als ze Kone voor 18 miljoen kwijt willen, willen ze vast Aissati ook wel kwijt voor 12 ofzo. En wat boeit het ons nou dat er teveel betaald gaat worden...
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik geloof er altijd in

Ik bedoel, waarom zou je er niet in geloven? Zodra supporters niet meer geloven in het kampioenschap kun je de club Ajax afschrijven als topclub.
pi_52588062
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef kevin6188 het volgende:
25 euri voor Heracles-uit?
Prijzig. Maar goed, ik ben er dan niet meer.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:21:06 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588075
quote:
Het zou wellicht kunnen, ben ook niet onder de indruk van PSV, AZ en Feyenoord.
pi_52588096
quote:
Ik niet, maar het zegt nu nog niks. Laat ze eerst maar eens met alle basisspelers op elkaar ingespeeld raken.
pi_52588122
quote:
Niet zozeer. Ik heb meer geloof in winst op Slavia.
pi_52588125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.
Daarom zet vBasten hem ook op linksback, en Gio op het middenveld
pi_52588135
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Best wel relevant, hoor.

1. Ajax loopt die 4 á 5 miljoen euro mis.
2. Misschien dat Ajax hem haalt als opvolger van Wesley Sneijder, best wel een onwerkbare situatie bij HSV.
3. Valencia koopt nu misschien één van die Mocro's weg bij Ajax' concurrent PSV.
Als je het zo zegt
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:24:08 #32
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52588177
Kanu heeft volgens mij 6 maanden zitten wachten totdat Ajax kwam deze zomer. Op het eind heeft ie maar eieren voor z'n geld gekozen en een nieuw contract getekend.
Jawel, je keek.
pi_52588184
Ohja, om het even te motiveren: De Nederlandse subtop is dit jaar zwakker geworden, omdat er veel spelers zijn vertrokken naar het buitenland of een Nederlandse topclub. En in onderlinge wedstrijden tussen de top 4 weet je het nooit. Bovendien wordt in de onderlinge wedstrijden het verschil blijkbaar niet gemaakt, aangezien wij daar veruit de beste waren, maar toch geen kampioen werden.

En met deze selectie moeten we op zeker van 15 van de 18 eredivisieclubs kunnen winnen.
pi_52588260
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Ohja, om het even te motiveren: De Nederlandse subtop is dit jaar zwakker geworden, omdat er veel spelers zijn vertrokken naar het buitenland of een Nederlandse topclub. En in onderlinge wedstrijden tussen de top 4 weet je het nooit. Bovendien wordt in de onderlinge wedstrijden het verschil blijkbaar niet gemaakt, aangezien wij daar veruit de beste waren, maar toch geen kampioen werden.

En met deze selectie moeten we op zeker van 15 van de 18 eredivisieclubs kunnen winnen.
Ja en dan wint PSV er 17 van de 18
pi_52588331
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:

Mee eens.

Die spelletjes van de trainers om de druk bij elkaar te leggen werken op mij dan ook erg vermoeiend. Koeman die AZ tot favoriet bombardeert, Van Gaal die Ajax als kampioenskandidaat nummer één ziet..
Het klinkt allemaal zo laf. Zeker gezien Van Gaal nog glashard durft te beweren dat bij Ajax de minste mutaties zijn geweest. Ik noem het verlies van Grygera, Sneijder, Babel, Perez en de Mul niet 'weinig mutaties', en zeker niet als ik dat tegenover slechts het verlies van De Cler en Arveladze zet.

Maar ach, al met al is Ajax gewoon een topclub en doen we altijd mee om de titel. Van mij mag de druk best bij ons liggen.
pi_52588336
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, die twee zijn uitgegroeid tot de knabbel en babbel van Nederland. Het is altijd Aisatti én Affelay, ook bij transfergeruchten. Volgens mij kunnen die niet buiten elkaar functioneren.
pi_52588372
We gaan Heerenveen pakken, ze hebben niet meer zo een goede team als vorig jaar. EN vorig jaar was gewoon ongelukkig.
AFC AJAX
pi_52588378
Eerlijk gezegd wil ik die Knabbel en Babbel niet eens zien rondlopen bij Ajax. Als ze weggekocht worden door een buitenlandse club ben ik er alleen maar blij mee.
pi_52588383
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, die twee zijn uitgegroeid tot de knabbel en babbel van Nederland. Het is altijd Aisatti én Affelay, ook bij transfergeruchten. Volgens mij kunnen die niet buiten elkaar functioneren.
pi_52588426
Om even een stelling in het midden te gooien:
Had Ajax Baretto moeten kopen?
pi_52588451
Baretto heb ik zo'n pesthekel aan. Vooral met vrije trappen in PES5 met wedstrijden tegen NEC.

Nee, in het echt heb ik nooit zo op 'm gelet.
pi_52588454
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat mij betreft niet.
pi_52588462
Ik dacht dat knabbel en babbel Huntelaar en Suarez waren .
pi_52588471
Knabbel en Babbel komen dit seizoen niet meer. Zo dom zijn de gloeilampen niet...
pi_52588488
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
leuk, ik zie mensen dit nu al over nemen, die bijnamen. Had je je mond niet kunnen houden?
pi_52588516
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
Ach, maken we er Peppi en Kokkie van
pi_52588522
quote:
Nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:34:34 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588527
quote:
Neeuh, geen Ajax-niveau. Daarnaast meer een rechtshalf dan een tien, dus niet interessant.

Loopt er in Brazilië geen geweldig talent meer rond voor de tien-positie (AMC)?
pi_52588545
quote:
Ja, maar toen wisten ze nog niet dat Wesley weg zou gaan
pi_52588546
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

leuk, ik zie mensen dit nu al over nemen, die bijnamen. Had je je mond niet kunnen houden?
.
pi_52588563
Ik denk eigenlijk dat Baretto de opvolger van Sneijder had kunnen zijn, imho een speler met enorm veel potentie, goede trap, alleen omringt door malloten als Denneboom
pi_52588674
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Baretto de opvolger van Sneijder had kunnen zijn, imho een speler met enorm veel potentie, goede trap, alleen omringt door malloten als Denneboom
Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
quote:
Schulp is meer een aanvallende middenvelder en werd in zijn beginjaar bij Ajax (misschien door zijn voornaam) gezien als de nieuwe Bergkamp.
pi_52588690
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
What´s in a name, ain´t the same in the game
pi_52588738
Jammer dat Koeman er niet in is geslaagd om Denneboom naar PSV te halen.
pi_52588761
quote:

[..]

[..]
Dat was toch ook omdat Schulp ook blond is?
pi_52588785
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Blight het volgende:
Jammer dat Koeman er niet in is geslaagd om Denneboom naar PSV te halen.
Heel spijtig idd
pi_52588793
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neeuh, geen Ajax-niveau. Daarnaast meer een rechtshalf dan een tien, dus niet interessant.

Loopt er in Brazilië geen geweldig talent meer rond voor de tien-positie (AMC)?
Weet niet. Maar wat te denken van Niko Kranjcar?
pi_52588798
Sowieso Denneboom
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:45:17 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588855
quote:

Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.

[..]
Ook qua uiterlijk en positie leek hij ook wel op Dennis Bergkamp, maar daar hield het wel bij op.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:46:51 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588909
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weet niet. Maar wat te denken van Niko Kranjcar?
Niko Kranjčar speelt op dit moment bij Portsmouth, onhaalbaar dus.

Luka Modric lijkt mij wel wat, ook al is hij vrij prijzig.
pi_52588929
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niko Kranjčar speelt op dit moment bij Portsmouth, onhaalbaar dus.

Luka Modric lijkt mij wel wat, ook al is hij vrij prijzig.
Mag Kranjcar niet weg bij Portsmouth? Dacht ik?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:52 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52589071
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mag Kranjcar niet weg bij Portsmouth? Dacht ik?
Niet bij mij bekend, maar als hij weg mag, moet Ajax hem maar proberen te huren!
pi_52589463
We moeten Van Geel maar weer eens mailen met welke spelers op het verlanglijstje staan, .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:08:11 #64
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52589465
Martin Fenin!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52589667
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
We moeten Van Geel maar weer eens mailen met welke spelers op het verlanglijstje staan, .
Die zit niet achter zijn pc, aangezien hij aan het rondzwerven is in Europa op zoek naar 2 spelers.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:16:46 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52589728
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Hij heeft mij nog nooit teruggemaild.

Maar dat kwam wellicht ook door het feit dat ik naar het nummer van zijn dochter vroeg.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:18:13 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52589765
Hehehe
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:20:55 #68
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52589838
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft mij nog nooit teruggemaild.

Maar dat kwam wellicht ook door het feit dat ik naar het nummer van zijn dochter vroeg.
Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maand
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:21:42 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52589863
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:

[..]

Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maand
Op zich heb ik geen hekel aan bi-seksuele vrouwen.
pi_52589948
Hm, denk ik binnenkort een retourtje vanuit Praag boeken 2-3 februari. 60 Euro's all-incl. is te doen.
pi_52590167
quote:

[..]

Kan je ook nog es een andere vrouw erbij nemen!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52590208
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Kan je ook nog es een andere vrouw erbij nemen!
En vervolgens aan de kant worden geschoven zoals Ross. Damn lesbian biatches!
pi_52590231
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

En vervolgens aan de kant worden geschoven zoals Ross. Damn lesbian biatches!
Zou Ross goed uit de voeten kunnen op tien? Om het maar weer over Ajax te hebben, .
pi_52590388
quote:

[..]

foto pls.
lollig
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:41:49 #75
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52590473
van der Zee laat het ook behoorlijk afweten is het niet?

Misschien dat z'n "netwerk" toch niet zo geweldig is als ajax vooraf gedacht had.

weer terug in Nederland trouwens, wat een kutweer
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:46:05 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590622
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
van der Zee laat het ook behoorlijk afweten is het niet?

Misschien dat z'n "netwerk" toch niet zo geweldig is als ajax vooraf gedacht had.

weer terug in Nederland trouwens, wat een kutweer
Denk dat men hem vooral heeft aangetrokken voor de korte termijn, al had ik wel gehoopt dat hij met een opvolger voor Wesley Sneijder aan zou komen zetten. Maar goed, we hebben nog tien dagen!
pi_52590738
10 dagen om een aankoop van het niveau Engelaar te presenteren ja. Als dat gebeurt kunnen we het verhaal over geen paniekaankopen ook wegstrepen. Misschien benaderen ze Landzaat nog wel.
pi_52590772
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
10 dagen om een aankoop van het niveau Engelaar te presenteren ja. Als dat gebeurt kunnen we het verhaal over geen paniekaankopen ook wegstrepen. Misschien benaderen ze Landzaat nog wel.
Denk dat Engelaar het best wel eens zou kunnen gaan maken...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:52:15 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590801
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Denny Landzaat? Waarom zou men in godsnaam een rechtshalf halen?

Orlando Engelaar mag van mij komen, maar niet als tien en al helemaal niet voor de bedragen die werden genoemd.

Misschien dat men eerst zeker wil zijn van CL-plaatsing, zodat grotere namen interesse krijgen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:55:30 #80
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52590898
quote:
Sneijder neemt zondag afscheid

woensdag 22 augustus, door ajax4ever16, amsterdam, 14:52u, ELF voetbal

Ajax neemt komende zondag, voorafgaand aan het thuisduel met sc Heerenveen, afscheid van de onlangs naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder.

De Amsterdamse club heeft de laatste dagen contact gezocht met de middenvelder, die aangaf graag van de gelegenheid gebruik te willen maken afscheid te nemen van de fans.

Sneijder, die zaterdag met Real in actie komt tegen Atletico Madrid, heeft van zijn club toestemming gekregen zondag naar Amsterdam af te reizen.
Vóór de wedstrijd, als iedereen nog aan het bier zit.....!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:56:50 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590941
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hmmm, voorafgaand. Meestal ben ik nét op tijd in het stadion, nu toch maar wat eerder naar binnen.
pi_52590962
quote:

[..]

Nouja, in ieder geval niet pas véél te laat zoals bij Chivu. Dan maar wat eerder het plastic ArenA stoeltje opzoeken.
pi_52590988
quote:

[..]

woensdag 22 augustus 2007 @ 15:00:28 #84
51286 w00h00
Digital man!
pi_52591051
tvp
pi_52591065
Half uurtje eerder in het stadion, lekker boeien. Voor Wesley laat ik wel een keer een halve liter bier staan.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:02:30 #86
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52591113
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Half uurtje eerder in het stadion, lekker boeien. Voor Wesley laat ik wel een keer een halve liter bier staan.
Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52591128
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....
Ik verwacht ook niets anders.
pi_52591200
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ja ach. Dat zijn dezelfde lui die vier minuten voor het einde alvast richting het parkeerdek gaan omdat het vrouwtje anders Lingo mist. Die lui hoeven van mij niet aanwezig te zijn bij iets unieks zoals het afscheid van Sneijder.
pi_52591206
Misschien veranderen ze het nog wel
pi_52591246
Godver, moet werken zondag
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52591274
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:09 schreef kevin6188 het volgende:
Godver, moet werken zondag
Je wist nog niet dat Ajax zondag speelt? .
pi_52591361
Uit de nieuwste Sportweek:

Ten Cate: '4-4-2 een optie'
,,De manier waarop Suarez en KJH elkaar vinden, ziet er goed uit. Ze zouden in sommige wedstrijden samen voorin kunnen spelen, met een nummer tien erachter. Dan kom je uit op een 4-4-2 systeem, waarmee je heel gevarieerd kan spelen."

De nadruk in de zoektocht naar versterking bij Ajax ligt niet op een kopie van Wesley Sneijder.

Medunjanin over Ajax: 'Niks concreet'
(...)Maar er is niks concreet, hoor. Ik heb het gelezen in de krant, net als iedereen. Mijn moeder vroeg er ook al naar. Toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat er niets speelt."

Vader Barry Sneijder:
(...)Het is zo snel gegaan opeens. Daar zijn we Ajax dankbaar voor. (...) De houding van Ten Cate was prachtig. Hij moet zijn belangrijkste speler gaan missen, maar was oprecht blij voor Wesley. Geloof me, het is geen toeval dat Wesley on Ten Cate het beste seizoen van zijn leven heeft gespeeld. Het klikte tussen die twee, sportief en persoonlijk."

Verderop in het artikel:
Het kamp-Sneijder wil er niet op ingaan, maar bronnen binnen de Spaanse club melden dat Sneijder de onderhandelingen heeft bespoedigd door afstand te doen van een deel van zijn tekengeld. Het tekent de grote graagte waarmee de middenvelder naar Real wilde. En het verhoogt de slagkracht van Ajax in de zoektocht naar een opvolger.

pi_52591365
Afscheid voor de wedstrijd, na de wedstrijd... Is het nou zo moeilijk om het gewoon in de rust te doen?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52591370
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Je wist nog niet dat Ajax zondag speelt? .
Jawel, maar ik kan mijn werk niet verzetten omdat dat nu eenmaal altijd op zondag valt. Maar ik mis tot ergens eind maart verder alleen Groningen.
pi_52591382
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denny Landzaat? Waarom zou men in godsnaam een rechtshalf halen?

Orlando Engelaar mag van mij komen, maar niet als tien en al helemaal niet voor de bedragen die werden genoemd.

Misschien dat men eerst zeker wil zijn van CL-plaatsing, zodat grotere namen interesse krijgen.
Landzaat noemde ik ook meer uit frustratie/sarcasme, maar echt verbazen zou het me ook niet.
pi_52591400
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52591412
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Afscheid voor de wedstrijd, na de wedstrijd... Is het nou zo moeilijk om het gewoon in de rust te doen?
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
pi_52591450
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
Dat zou wat zijn
pi_52591586
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Whehe, zou inderdaad wat zijn. Aan de andere kant, Feyenoord zou hem ook niet voor weinig laten gaan en ze hebben met Bruins en Hofs alternatieven voor hem en met het transfergeld kan Feyenoord zich wellicht nog gaan versterken. Met andere woorden, je maakt er een concurrent wellicht alleen maar beter mee.
pi_52591593
4-4-2 Montana kom maar op met je opstelling
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')