abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:11:40 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52587775
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52587795
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
urby heeft moeite met zijn taak uitvoeren als eerste prio. Hij wil teveel mee naar voren zodat hij heel vaak zijn te verdedigen man laat lopen, waardoor een ander dat dus weer moet oplossen.
Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:12:45 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52587810
Heracles Almelo - Ajax

16 aug 2007
Eredivisie
Polman Stadion

Zaterdag 15 september, 20.00 uur

Prijs OWB (=Omwisselbiljet) ¤ 24,46

Deze wedstrijd is een parkeeromwissel wedstrijd. Exacte details omtrent de omwisselprocedure en -lokatie volgt z.s.m.

Start voorverkoop via TicketBox
Max. 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 25 aug. 10.00 uur: Alle Ajax SCC voorranguikaarthouders

Vanaf za. 1 sept. 10.00 uur: Alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders

Vanaf vr. 7 sept. 10.00 uur: Alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders en SVA-uitkaarthouders
Gourmetten of steengrillen?
pi_52587816
Hopelijk speelt Urby een goeie pot vanavond. Dan heeft dat Oranje nog ergens nut voor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52587825
Welkom Orlando!
pi_52587828
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ligt ook aan de verdediging natuurlijk. Maar ik ben het met je eens.
Tuurlijk. Maar dat komt ook door de vele blessures enzo. Het ligt vaak ook niet aan Steek, maar aan dat er toch nog vaak te veel verdedigende fouten gemaakt worden. Tegen De Graafschap had het bijvoorbeeld 0-8 moeten wezen ipv de 1-8.

Maar je kunt niet alles hebben he
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52587833
Waarom voorspelt men eigenlijk zo vaak wie er gaan scoren? Een uitslag voorspellen is al bijna niet te doen, maar wie er zullen scoren is echt lomp giswerk. Alsof de opzet van een aanval altijd hetzelfde is..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52587836
quote:
"Ik kom terug bij mijn club"

Nwankwo Kanu wil erg graag terug naar Amsterdam, al hoeft het niet per direct. De aanvaller uit Nigeria wil ooit zijn kunsten weer vertonen bij Ajax, want volgens Kanu kan hij zeker nog tot zijn 35e mee.

''Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots, bij Ajax ben ik volwassen geworden. Ik stap zo met mijn vrouw het vliegtuig in naar Amsterdam. Ik speel nog niet bij Ajax omdat Portsmouth sneller was met onderhandelen, maar ik kom nog terug.

Het is overigens erg opmerkelijk da Kanu terug wil naar Ajax. Het vertrek uit Amsterdam was niet erg vriendelijk. Hij was één van de spelers met een erg 'slecht' contract. Dit is vreemd, want hij had alles gewonnen met zijn club.

De 31-jarige Nigeriaan speelde drie seizoenen in Amsterdam. In 54 wedstrijden wist Nwankwo 25 keer te scoren. Na Ajax speelde hij bij Internationale, zes seizoenen Arsenal, West Bromwich Albion, en tegenwoordig speelt Kanu bij het Engelse Portsmouth
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52587840
Paar topics gemist, maar Riera wordt hem dus niet?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52587846
25 euri voor Heracles-uit?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52587854
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Orlando!
Heb je nieuws?
pi_52587875
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:

[..]

Heb je nieuws?
Nee gelukkig nog niet zeg
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:14:31 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52587885
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Waarom voorspelt men eigenlijk zo vaak wie er gaan scoren? Een uitslag voorspellen is al bijna niet te doen, maar wie er zullen scoren is echt lomp giswerk. Alsof de opzet van een aanval altijd hetzelfde is..
Ach, op zich zit er ook vaak wel logica in, de kans is nu eenmaal groter dat KJH scoort in plaats van Jurgen Colin.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52587889
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef S-Two het volgende:
Paar topics gemist, maar Riera wordt hem dus niet?
Nee, Espanyol vraagt 20mil+

en Kanu: Waarom niet? veel kost ie toch niet meer.
pi_52587895
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Longmen het volgende:

[..]
Dan had die nu moeten komen in plaats van onze Spaanse stormram, nu lijkt het me te laat.
pi_52587921
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dan had die nu moeten komen in plaats van onze Spaanse stormram, nu lijkt het me te laat.
HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.
pi_52587967
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Nee, Espanyol vraagt 20mil+

en Kanu: Waarom niet? veel kost ie toch niet meer.
Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52587971
Niet relevant voor ajax, maar toch:
quote:
'Valencia haakt af in strijd om Van der Vaart'
22/8/2007 13:09

Valencia buigt voor Hamburger SV. De Spaanse club onderneemt voor het sluiten van de transfermarkt geen pogingen meer om aanvoerder Rafael van der Vaart los te weken bij de Duitse club.

'Het probleem is dat we achter een speler aanzitten die niet te koop is', legt technisch directeur Miguel Angel Ruiz uit in Marca. 'Ze laten ons niet eens onderhandelen. En contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersommen heb je niet in Duitsland.'

Valencia zegt te hebben geleerd van de frustrerende gang van zaken, waarbij Van der Vaart én Valencia zonder resultaat de druk op HSV probeerden op te voeren. 'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwevisjes uitgegooid.'
pi_52587985
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Blight het volgende:

[..]

Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.
Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaiz

pi_52588017
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaiz

Okay. Nouja, volgend seizoen moeten sowieso eerst maar zien hoe hij er voor staat.
pi_52588021
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.
Of vriendjes uit z'n NAC-tijd
pi_52588049
Wie gelooft er op dit moment in het kampioenschap met dit team?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:20:16 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588056
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:
Niet relevant voor ajax, maar toch:
[..]
Best wel relevant, hoor.

1. Ajax loopt die 4 á 5 miljoen euro mis.
2. Misschien dat Ajax hem haalt als opvolger van Wesley Sneijder, best wel een onwerkbare situatie bij HSV.
3. Valencia koopt nu misschien één van die Mocro's weg bij Ajax' concurrent PSV.
4. Misschien dat Ajax dan die andere kan halen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:20:18 #24
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52588057
Nope... Heeft verlengt bij Espanyol
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52588061
Aissati halen, als ze Kone voor 18 miljoen kwijt willen, willen ze vast Aissati ook wel kwijt voor 12 ofzo. En wat boeit het ons nou dat er teveel betaald gaat worden...
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik geloof er altijd in

Ik bedoel, waarom zou je er niet in geloven? Zodra supporters niet meer geloven in het kampioenschap kun je de club Ajax afschrijven als topclub.
pi_52588062
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef kevin6188 het volgende:
25 euri voor Heracles-uit?
Prijzig. Maar goed, ik ben er dan niet meer.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:21:06 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588075
quote:
Het zou wellicht kunnen, ben ook niet onder de indruk van PSV, AZ en Feyenoord.
pi_52588096
quote:
Ik niet, maar het zegt nu nog niks. Laat ze eerst maar eens met alle basisspelers op elkaar ingespeeld raken.
pi_52588122
quote:
Niet zozeer. Ik heb meer geloof in winst op Slavia.
pi_52588125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.
Daarom zet vBasten hem ook op linksback, en Gio op het middenveld
pi_52588135
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Best wel relevant, hoor.

1. Ajax loopt die 4 á 5 miljoen euro mis.
2. Misschien dat Ajax hem haalt als opvolger van Wesley Sneijder, best wel een onwerkbare situatie bij HSV.
3. Valencia koopt nu misschien één van die Mocro's weg bij Ajax' concurrent PSV.
Als je het zo zegt
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:24:08 #32
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52588177
Kanu heeft volgens mij 6 maanden zitten wachten totdat Ajax kwam deze zomer. Op het eind heeft ie maar eieren voor z'n geld gekozen en een nieuw contract getekend.
Jawel, je keek.
pi_52588184
Ohja, om het even te motiveren: De Nederlandse subtop is dit jaar zwakker geworden, omdat er veel spelers zijn vertrokken naar het buitenland of een Nederlandse topclub. En in onderlinge wedstrijden tussen de top 4 weet je het nooit. Bovendien wordt in de onderlinge wedstrijden het verschil blijkbaar niet gemaakt, aangezien wij daar veruit de beste waren, maar toch geen kampioen werden.

En met deze selectie moeten we op zeker van 15 van de 18 eredivisieclubs kunnen winnen.
pi_52588260
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Ohja, om het even te motiveren: De Nederlandse subtop is dit jaar zwakker geworden, omdat er veel spelers zijn vertrokken naar het buitenland of een Nederlandse topclub. En in onderlinge wedstrijden tussen de top 4 weet je het nooit. Bovendien wordt in de onderlinge wedstrijden het verschil blijkbaar niet gemaakt, aangezien wij daar veruit de beste waren, maar toch geen kampioen werden.

En met deze selectie moeten we op zeker van 15 van de 18 eredivisieclubs kunnen winnen.
Ja en dan wint PSV er 17 van de 18
pi_52588331
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:

Mee eens.

Die spelletjes van de trainers om de druk bij elkaar te leggen werken op mij dan ook erg vermoeiend. Koeman die AZ tot favoriet bombardeert, Van Gaal die Ajax als kampioenskandidaat nummer één ziet..
Het klinkt allemaal zo laf. Zeker gezien Van Gaal nog glashard durft te beweren dat bij Ajax de minste mutaties zijn geweest. Ik noem het verlies van Grygera, Sneijder, Babel, Perez en de Mul niet 'weinig mutaties', en zeker niet als ik dat tegenover slechts het verlies van De Cler en Arveladze zet.

Maar ach, al met al is Ajax gewoon een topclub en doen we altijd mee om de titel. Van mij mag de druk best bij ons liggen.
pi_52588336
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, die twee zijn uitgegroeid tot de knabbel en babbel van Nederland. Het is altijd Aisatti én Affelay, ook bij transfergeruchten. Volgens mij kunnen die niet buiten elkaar functioneren.
pi_52588372
We gaan Heerenveen pakken, ze hebben niet meer zo een goede team als vorig jaar. EN vorig jaar was gewoon ongelukkig.
AFC AJAX
pi_52588378
Eerlijk gezegd wil ik die Knabbel en Babbel niet eens zien rondlopen bij Ajax. Als ze weggekocht worden door een buitenlandse club ben ik er alleen maar blij mee.
pi_52588383
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, die twee zijn uitgegroeid tot de knabbel en babbel van Nederland. Het is altijd Aisatti én Affelay, ook bij transfergeruchten. Volgens mij kunnen die niet buiten elkaar functioneren.
pi_52588426
Om even een stelling in het midden te gooien:
Had Ajax Baretto moeten kopen?
pi_52588451
Baretto heb ik zo'n pesthekel aan. Vooral met vrije trappen in PES5 met wedstrijden tegen NEC.

Nee, in het echt heb ik nooit zo op 'm gelet.
pi_52588454
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat mij betreft niet.
pi_52588462
Ik dacht dat knabbel en babbel Huntelaar en Suarez waren .
pi_52588471
Knabbel en Babbel komen dit seizoen niet meer. Zo dom zijn de gloeilampen niet...
pi_52588488
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
leuk, ik zie mensen dit nu al over nemen, die bijnamen. Had je je mond niet kunnen houden?
pi_52588516
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
Ach, maken we er Peppi en Kokkie van
pi_52588522
quote:
Nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:34:34 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588527
quote:
Neeuh, geen Ajax-niveau. Daarnaast meer een rechtshalf dan een tien, dus niet interessant.

Loopt er in Brazilië geen geweldig talent meer rond voor de tien-positie (AMC)?
pi_52588545
quote:
Ja, maar toen wisten ze nog niet dat Wesley weg zou gaan
pi_52588546
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

leuk, ik zie mensen dit nu al over nemen, die bijnamen. Had je je mond niet kunnen houden?
.
pi_52588563
Ik denk eigenlijk dat Baretto de opvolger van Sneijder had kunnen zijn, imho een speler met enorm veel potentie, goede trap, alleen omringt door malloten als Denneboom
pi_52588674
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Baretto de opvolger van Sneijder had kunnen zijn, imho een speler met enorm veel potentie, goede trap, alleen omringt door malloten als Denneboom
Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
quote:
Schulp is meer een aanvallende middenvelder en werd in zijn beginjaar bij Ajax (misschien door zijn voornaam) gezien als de nieuwe Bergkamp.
pi_52588690
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
What´s in a name, ain´t the same in the game
pi_52588738
Jammer dat Koeman er niet in is geslaagd om Denneboom naar PSV te halen.
pi_52588761
quote:

[..]

[..]
Dat was toch ook omdat Schulp ook blond is?
pi_52588785
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Blight het volgende:
Jammer dat Koeman er niet in is geslaagd om Denneboom naar PSV te halen.
Heel spijtig idd
pi_52588793
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neeuh, geen Ajax-niveau. Daarnaast meer een rechtshalf dan een tien, dus niet interessant.

Loopt er in Brazilië geen geweldig talent meer rond voor de tien-positie (AMC)?
Weet niet. Maar wat te denken van Niko Kranjcar?
pi_52588798
Sowieso Denneboom
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:45:17 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588855
quote:

Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.

[..]
Ook qua uiterlijk en positie leek hij ook wel op Dennis Bergkamp, maar daar hield het wel bij op.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:46:51 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52588909
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weet niet. Maar wat te denken van Niko Kranjcar?
Niko Kranjčar speelt op dit moment bij Portsmouth, onhaalbaar dus.

Luka Modric lijkt mij wel wat, ook al is hij vrij prijzig.
pi_52588929
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niko Kranjčar speelt op dit moment bij Portsmouth, onhaalbaar dus.

Luka Modric lijkt mij wel wat, ook al is hij vrij prijzig.
Mag Kranjcar niet weg bij Portsmouth? Dacht ik?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:52 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52589071
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mag Kranjcar niet weg bij Portsmouth? Dacht ik?
Niet bij mij bekend, maar als hij weg mag, moet Ajax hem maar proberen te huren!
pi_52589463
We moeten Van Geel maar weer eens mailen met welke spelers op het verlanglijstje staan, .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:08:11 #64
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52589465
Martin Fenin!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52589667
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
We moeten Van Geel maar weer eens mailen met welke spelers op het verlanglijstje staan, .
Die zit niet achter zijn pc, aangezien hij aan het rondzwerven is in Europa op zoek naar 2 spelers.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:16:46 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52589728
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Hij heeft mij nog nooit teruggemaild.

Maar dat kwam wellicht ook door het feit dat ik naar het nummer van zijn dochter vroeg.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:18:13 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52589765
Hehehe
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:20:55 #68
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52589838
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft mij nog nooit teruggemaild.

Maar dat kwam wellicht ook door het feit dat ik naar het nummer van zijn dochter vroeg.
Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maand
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:21:42 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52589863
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:

[..]

Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maand
Op zich heb ik geen hekel aan bi-seksuele vrouwen.
pi_52589948
Hm, denk ik binnenkort een retourtje vanuit Praag boeken 2-3 februari. 60 Euro's all-incl. is te doen.
pi_52590167
quote:

[..]

Kan je ook nog es een andere vrouw erbij nemen!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52590208
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Kan je ook nog es een andere vrouw erbij nemen!
En vervolgens aan de kant worden geschoven zoals Ross. Damn lesbian biatches!
pi_52590231
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

En vervolgens aan de kant worden geschoven zoals Ross. Damn lesbian biatches!
Zou Ross goed uit de voeten kunnen op tien? Om het maar weer over Ajax te hebben, .
pi_52590388
quote:

[..]

foto pls.
lollig
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:41:49 #75
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52590473
van der Zee laat het ook behoorlijk afweten is het niet?

Misschien dat z'n "netwerk" toch niet zo geweldig is als ajax vooraf gedacht had.

weer terug in Nederland trouwens, wat een kutweer
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:46:05 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590622
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
van der Zee laat het ook behoorlijk afweten is het niet?

Misschien dat z'n "netwerk" toch niet zo geweldig is als ajax vooraf gedacht had.

weer terug in Nederland trouwens, wat een kutweer
Denk dat men hem vooral heeft aangetrokken voor de korte termijn, al had ik wel gehoopt dat hij met een opvolger voor Wesley Sneijder aan zou komen zetten. Maar goed, we hebben nog tien dagen!
pi_52590738
10 dagen om een aankoop van het niveau Engelaar te presenteren ja. Als dat gebeurt kunnen we het verhaal over geen paniekaankopen ook wegstrepen. Misschien benaderen ze Landzaat nog wel.
pi_52590772
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
10 dagen om een aankoop van het niveau Engelaar te presenteren ja. Als dat gebeurt kunnen we het verhaal over geen paniekaankopen ook wegstrepen. Misschien benaderen ze Landzaat nog wel.
Denk dat Engelaar het best wel eens zou kunnen gaan maken...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:52:15 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590801
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Denny Landzaat? Waarom zou men in godsnaam een rechtshalf halen?

Orlando Engelaar mag van mij komen, maar niet als tien en al helemaal niet voor de bedragen die werden genoemd.

Misschien dat men eerst zeker wil zijn van CL-plaatsing, zodat grotere namen interesse krijgen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:55:30 #80
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52590898
quote:
Sneijder neemt zondag afscheid

woensdag 22 augustus, door ajax4ever16, amsterdam, 14:52u, ELF voetbal

Ajax neemt komende zondag, voorafgaand aan het thuisduel met sc Heerenveen, afscheid van de onlangs naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder.

De Amsterdamse club heeft de laatste dagen contact gezocht met de middenvelder, die aangaf graag van de gelegenheid gebruik te willen maken afscheid te nemen van de fans.

Sneijder, die zaterdag met Real in actie komt tegen Atletico Madrid, heeft van zijn club toestemming gekregen zondag naar Amsterdam af te reizen.
Vóór de wedstrijd, als iedereen nog aan het bier zit.....!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:56:50 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590941
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hmmm, voorafgaand. Meestal ben ik nét op tijd in het stadion, nu toch maar wat eerder naar binnen.
pi_52590962
quote:

[..]

Nouja, in ieder geval niet pas véél te laat zoals bij Chivu. Dan maar wat eerder het plastic ArenA stoeltje opzoeken.
pi_52590988
quote:

[..]

woensdag 22 augustus 2007 @ 15:00:28 #84
51286 w00h00
Digital man!
pi_52591051
tvp
pi_52591065
Half uurtje eerder in het stadion, lekker boeien. Voor Wesley laat ik wel een keer een halve liter bier staan.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:02:30 #86
53851 BoNi
pi_52591113
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Half uurtje eerder in het stadion, lekker boeien. Voor Wesley laat ik wel een keer een halve liter bier staan.
Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....
Schitterend!
pi_52591128
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....
Ik verwacht ook niets anders.
pi_52591200
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ja ach. Dat zijn dezelfde lui die vier minuten voor het einde alvast richting het parkeerdek gaan omdat het vrouwtje anders Lingo mist. Die lui hoeven van mij niet aanwezig te zijn bij iets unieks zoals het afscheid van Sneijder.
pi_52591206
Misschien veranderen ze het nog wel
pi_52591246
Godver, moet werken zondag
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52591274
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:09 schreef kevin6188 het volgende:
Godver, moet werken zondag
Je wist nog niet dat Ajax zondag speelt? .
pi_52591361
Uit de nieuwste Sportweek:

Ten Cate: '4-4-2 een optie'
,,De manier waarop Suarez en KJH elkaar vinden, ziet er goed uit. Ze zouden in sommige wedstrijden samen voorin kunnen spelen, met een nummer tien erachter. Dan kom je uit op een 4-4-2 systeem, waarmee je heel gevarieerd kan spelen."

De nadruk in de zoektocht naar versterking bij Ajax ligt niet op een kopie van Wesley Sneijder.

Medunjanin over Ajax: 'Niks concreet'
(...)Maar er is niks concreet, hoor. Ik heb het gelezen in de krant, net als iedereen. Mijn moeder vroeg er ook al naar. Toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat er niets speelt."

Vader Barry Sneijder:
(...)Het is zo snel gegaan opeens. Daar zijn we Ajax dankbaar voor. (...) De houding van Ten Cate was prachtig. Hij moet zijn belangrijkste speler gaan missen, maar was oprecht blij voor Wesley. Geloof me, het is geen toeval dat Wesley on Ten Cate het beste seizoen van zijn leven heeft gespeeld. Het klikte tussen die twee, sportief en persoonlijk."

Verderop in het artikel:
Het kamp-Sneijder wil er niet op ingaan, maar bronnen binnen de Spaanse club melden dat Sneijder de onderhandelingen heeft bespoedigd door afstand te doen van een deel van zijn tekengeld. Het tekent de grote graagte waarmee de middenvelder naar Real wilde. En het verhoogt de slagkracht van Ajax in de zoektocht naar een opvolger.

pi_52591365
Afscheid voor de wedstrijd, na de wedstrijd... Is het nou zo moeilijk om het gewoon in de rust te doen?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52591370
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Je wist nog niet dat Ajax zondag speelt? .
Jawel, maar ik kan mijn werk niet verzetten omdat dat nu eenmaal altijd op zondag valt. Maar ik mis tot ergens eind maart verder alleen Groningen.
pi_52591382
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denny Landzaat? Waarom zou men in godsnaam een rechtshalf halen?

Orlando Engelaar mag van mij komen, maar niet als tien en al helemaal niet voor de bedragen die werden genoemd.

Misschien dat men eerst zeker wil zijn van CL-plaatsing, zodat grotere namen interesse krijgen.
Landzaat noemde ik ook meer uit frustratie/sarcasme, maar echt verbazen zou het me ook niet.
pi_52591400
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52591412
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Afscheid voor de wedstrijd, na de wedstrijd... Is het nou zo moeilijk om het gewoon in de rust te doen?
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
pi_52591450
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
Dat zou wat zijn
pi_52591586
quote:
Whehe, zou inderdaad wat zijn. Aan de andere kant, Feyenoord zou hem ook niet voor weinig laten gaan en ze hebben met Bruins en Hofs alternatieven voor hem en met het transfergeld kan Feyenoord zich wellicht nog gaan versterken. Met andere woorden, je maakt er een concurrent wellicht alleen maar beter mee.
pi_52591593
4-4-2 Montana kom maar op met je opstelling
AFC AJAX
pi_52591611
quote:
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52591637
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Die moeten toch op zaterdagochtend om 09:15 beginnen?
2x15min
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52591775
Ik hoop dat Sneijder zondag nog ff verteld dat hij hoopt ooit nog eens bij Ajax terug te keren net als Chivu en van der Vaart. Als je nu al ziet wat Stam en Davids voor positieve dingen leveren aan deze groep.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:35:28 #104
51286 w00h00
Digital man!
pi_52591867
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?

Ik wil aankopen!
pi_52591882
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Doet Sneijder maar lekker mee. Je ziet het verschil toch niet.
pi_52591988
quote:
'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwe visjes uitgegooid.'
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
pi_52592027
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.

http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52592029
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel Hoewel, als ze voor van der Vaart tot 22 miljoen wilden gaan vraag ik me af of ze Sneijder echt heel graag wilden hebben.
pi_52592046
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?

Ik wil aankopen!
Rommedahl en Urzaiz kwamen ook zomaar uit de lucht vallen, dus misschien de nieuwe '10' ook wel Alleen de speler moet niet het niveau hebben van Rommedahl en Urzaiz
pi_52592084
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:

Ach er wordt gezegd dat er drie man in zijn dienst moeten spelen maar op een middenveld met Gabri Maduro en Heitinga heb je toch al drie dienende spelers.
pi_52592103
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:

Jullie zullen alleen een bedrag vragen wat hij niet waard is. Medunjanin voor 2 a 3 miljoen is prima. Maar die jongen heeft eigenlijk nog niets laten zien.
pi_52592141
Pasop hoor! dadelijk denkt de moeder van Medunjanin dat hij zeker naar Ajax gaat
AFC AJAX
pi_52592147
Medunjanin is dus ook helemaal niet concreet.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:44:48 #114
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52592171
Tijd voor nieuwe spelers Van Geel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52592185
Maar hou er rekening mee, dat Riera nog steeds zijn nieuw contract niet heeft ondertekend. Voor de seizoensstart gaat hij het verbeterde contract tekenen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:46:33 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52592230
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
pi_52592291
Misschien dat Ajax gewoon Kluivert aantrekt.
wie zaait zal oogsten.....
pi_52592302
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel
BCC dan?
pi_52592412
Ik vind het vreemd dat het zolang duurt bij Motta. Zo'n speler heeft de clubs voor het uitkiezen, en tóch zit hij nog steeds zonder. Wachtend op Slavia - Ajax?

Aissati mag komen. Modric, Kranjcar en Daniel Carvalho zouden pas leuk zijn. Maar zijn allemaal toch wel onhaalbaar.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:54:12 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52592431
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
Doelde op het lijstje van Valencia CF.
pi_52592503
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Doelde op het lijstje van Valencia CF.
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
pi_52592614
psv moet gewoon niet zo moeilijk doen. Hun hebben Perez 'gekregen' als 't ware, dus moeten ze Aissati gewoon naar ons laten vertrekken .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:59:55 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52592630
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:

[..]

Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.

Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaïl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
pi_52592858
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.

Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaïl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
Volgens mij zijn beiden niet te happig hun contract te verlengen, en zit Vayrynen nog steeds niet bij Derby. Kortom, 1 van de 2 zie ik best verkocht worden, en gezien Afellay de voorkeur heeft in Eindhoven moet je gewoon een poging wagen met een zak geld. 12 miljoen, 15 miljoen. Wat boeit het dat je zoveel betaalt, er is nu gewoon haast bij.
pi_52592961
Affelay wordt dit seizoen 1 van de dragende krachten van PSV. Waarom zou PSV hem wegdoen? Hij is wel de beste speler in Nederland op die positie. Ajax moet idd een zak geld op tafel leggen voor hem. En als Affelay niet haalbaar is, dan moeten ze Aissati zien te krijgen. Nederlandse spelers die wel een meerwaarde kunnen zijn voor AJax, daar moeten ze geld voor neerleggen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:10:42 #127
52871 Blight
Supersized.
pi_52592985
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:

Ik wil aankopen!
quote:
Ajax verrast met nieuwe aanwist

22/08/2007 16:02

Ajax heeft haar gelederen vanmiddag versterkt met het binnen halen van de Deense middenvelder Jesper Hakansson. Hakansson, wie bij ADO Den Haag geen toekomst meer zag, zal donderdagmiddag een contract ondertekenen wat hem voor twee seizoenen aan de club uit de hoofdstad verbindt. Met de transfer van de Deen zou een ruime 200.000 euro gemoeid zijn.

In de media gonst het al weken van de geruchten rondom Ajax. De naam van Hakansson lijkt echter totaal uit het niets te komen. Afgelopen seizoen stond Hakansson onder contract bij ADO Den Haag. Eerder speelde de flamboyante middenvelder voor Viborg FF, SC Heerenveen, RBC Roosendaal en Djurgårdens IF.
Zoiets?
pi_52593042
right..

Echt?
pi_52593095
quote:
Laat maar komen!
pi_52593105
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]

Zoiets?
pi_52593119
Vond dit wel een sterke post op AN:
quote:
OP AS prikte een zeker jari 4 de spijker op zijn kop over het gezeur dat ajax de salarissen van sommige niet kan betalen( lees vb. Motta) :

In de beleidsnota van ajax staat dat ajax structureel bij de beste 16 clubs van europa willen horen.

Als je dan je salrisplanfond niet aanpast aan de huidige normen ( en die zijn gewoon omhoog gegaan ) komt er ajax er toen niet, nu niet , straks niet, maar nooit meer bij de top16

Ze leven nog in de jaren 80 denk ik.

Een juiste constatering denk ik , ze roepen hard van de toren dat ze een topclub zijn maar liggen hier ver vanaf.
Als je mee wilt doen met de beste 16 , zul je hier in de buurt moeten gaan zitten, anders niet zeuren over kampioen en beste 16.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:14:59 #132
52871 Blight
Supersized.
pi_52593125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef fuckbuddy het volgende:
right..

Echt?
Gelukkig niet zeg.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:17:41 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52593199
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.

Waarom wil de Belastingdienst geen topsporters-tarief instellen? Scheelt ook aanzienlijk.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:19:17 #134
52871 Blight
Supersized.
pi_52593261
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.

Waarom wil de Belastingdienst geen topsporters-tarief instellen? Scheelt ook aanzienlijk.
Haha. De belastingdienst en korten. Jij bent zeker de leukste thuis?
pi_52593297
quote:
[..]
Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.

Doe je dit wel, en verdubbel je het plafond, heb je dus minstens 2 keer zoveel salariskosten. Simpelweg omdat je dan de contracten van de gehele selectie open moet breken en moet verbeteren.

Tenzij je op vaste basis zo'n 15 miljoen verlies wilt gaan draaien in plaats van 6 miljoen, moet je ditt dus zeker niet doen. En volgens mij schat ik het dan nog laag, als de salariskosten hierdoor met 9 miljoen euro omhoog zullen gaan.
pi_52593372
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.

Doe je dit wel, en verdubbel je het plafond, heb je dus minstens 2 keer zoveel salariskosten. Simpelweg omdat je dan de contracten van de gehele selectie open moet breken en moet verbeteren.

Tenzij je op vaste basis zo'n 15 miljoen verlies wilt gaan draaien in plaats van 6 miljoen, moet je ditt dus zeker niet doen. En volgens mij schat ik het dan nog laag, als de salariskosten hierdoor met 9 miljoen euro omhoog zullen gaan.
Bovendien is het belastingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.
pi_52593424
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Longmen het volgende:

[..]

Bovendien is het belstingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.
Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?
pi_52593498
Bedenk bv. dat de nummer laatst van de Premier League alleen al aan TV-inkomsten 44 miljoen Euro krijgt. Wat krijgen wij aan TV-inkomsten? Een nietig bedrag in verhouding met 44 miljoen, dus hoe kunnen wij ooit salarissen die de pan uit rijzen betalen?
pi_52593541
gewoon meer laten verdienen ja
AFC AJAX
pi_52593561
John de Mol / Versatel had voor de Nederlandse TV-rechten voor 3 jaar toch 30 miljoen betaald? 10 miljoen per jaar verdeeld over 36 clubs
pi_52593775
quote:
[..]
Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaan
pi_52593814
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaan
De enige manier hoe je dat kunt realiseren is dat je twee salarisschalen hebt, als een soort van bonus. Behaalt de spelersgroep de CL, krijgen ze een enorme bonus. Behalen ze die niet, voetballen ze gewoon voor normaal salaris.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:42:45 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52593996
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Chivu het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
pi_52594038
Ja of meneer bank moet eens gaan investeren
AFC AJAX
pi_52594122
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Ja of meneer bank moet eens gaan investeren
Dat doet ie bij AZ al....
pi_52594243
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.

De aandacht wordt hierdoor minder en de voetbalfans die dan al de moeite nemen om zo'n abonnement af te sluiten zullen eerder naar Sport1 gaan, waar al het buitenlands voetbal en nog veel meer te zien is. Hierdoor wordt de aandacht weer verlegd van het Nederlandse voetbal naar het buitenlandse voetbal, waardoor de interesse vervaagd en de Nederlandse voetbalconsument uiteindelijk meer geld schuift richting het buitenlandse voetbal dan richting het binnenlandse voetbal.

En als er dan al iets zou moeten veranderen, dan zou dat de UEFA moeten zijn die de buitenlandse bonden instrueert eens wat meer op te letten wanneer clubs schulden hebben, in plaats van feitelijk bankroete buitenlandse clubs die maar kunnen blijven investeren en investeren in nieuwe spelers en daarbij behorende astronomische salarissen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:51:13 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52594251
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?

Ik vind eigenlijk dat de FIFA dat moet kunnen bepalen, wereldwijd een salaris "wet".

Want als Belgie morgen besluit het in te voeren kunnen die zomaar opeens een topland worden ofzo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:58:43 #148
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52594489
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:

BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:06:10 #149
53851 BoNi
pi_52594725
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?

Ik vind eigenlijk dat de FIFA dat moet kunnen bepalen, wereldwijd een salaris "wet".

Want als Belgie morgen besluit het in te voeren kunnen die zomaar opeens een topland worden ofzo .
Zolang clubs in landen als Engeland, Italië en Spanje gewoon veel meer inkomsten hebben zullen zij vast wel weer een manier vinden om deze wet te omzeilen.
Het beperken van het aantal buitenlandse spelers, aantal aankopen per seizoen en het verplichten van een aantal jeugdspelers binnen de selectie (minimaal x aantal jaar in eigen opleiding gezeten) zijn maatregelen die denk ik beter haalbaar zijn.
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:06:53 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_52594745
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.

BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!
Hahahaha lache man.
pi_52594825
Alves al gekocht? Gewoon als nummer 10 opstellen.
pi_52594830
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:10:28 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52594853
Ik snap de mop eigenlijk niet.
pi_52594874
quote:

Wat een mop.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:11:50 #155
125053 stefmans
pi_52594881
quote:

Ik lig dubbel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:12:31 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52594911
OK, dus f;noord denkt, niet geheel ten onrechte, dat ze meer tegenstand kunnen bieden dan vorig jaar, en dat is grappig?

ok .
Get woke, go broke!
pi_52595026
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus f;noord denkt, niet geheel ten onrechte, dat ze meer tegenstand kunnen bieden dan vorig jaar, en dat is grappig?

ok .
Ahahah hij wordt steeds leuker!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_52595105
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef andre347 het volgende:

[..]

Verklaart u zich nader.
pi_52595205
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:19 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Verklaart u zich nader.
Alves kopen: Alves is 27, wil ongetwijfeld naar de top en/of een grote buitenlandse competitie. Ajax is niet de top, en dus zal Alves nooit lang blijven.

Alves kopen van Heerenveen: Voor 253 miljoen?

Alves in de spits: Daar staat Huntelaar al, welke voorzetten nodig heeft. Suarez is net als spits vanaf links gekocht (voor veel geld), en vanaf rechts hebben we ook al 2 aankopen. We kunnen moeilijk 4-2-4 gaan spelen. Alves of Huntelaar op de bank?

Alves op 10: Nee, dat gaat lekker werken, een afmaker achter de spitsen die het middenveld met de aanval moet verbinden. Misschien kunnen we Gentenaar wel op 10 zetten?
pi_52595354
Alves .. hij zal vast niet goedkoop komen en om zo'n dure speler op d ebank te zetten zie ik niet zitten .. met dat geld kunnen we misschien wel Aissati kopen Levert je ook wat op als je hem verkoopt.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:29:13 #161
52871 Blight
Supersized.
pi_52595367
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.
pi_52595447
Ik vind dat we Stam op 10 moeten zetten.
pi_52595569
Stam in de spits op het einde tegen Slavia
AFC AJAX
pi_52595621
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef BonJovi het volgende:
Stam in de spits op het einde tegen Slavia
Hoezo ?? Dan staan we al met 4-0 voor en kunnen we hem effe in het doel zetten
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:47:07 #165
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52595860
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:

ok .
ALS JE HEM UITLEGT IS IE NIET MEER GRAPPIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:16:08 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52596632
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.

De aandacht wordt hierdoor minder en de voetbalfans die dan al de moeite nemen om zo'n abonnement af te sluiten zullen eerder naar Sport1 gaan, waar al het buitenlands voetbal en nog veel meer te zien is. Hierdoor wordt de aandacht weer verlegd van het Nederlandse voetbal naar het buitenlandse voetbal, waardoor de interesse vervaagd en de Nederlandse voetbalconsument uiteindelijk meer geld schuift richting het buitenlandse voetbal dan richting het binnenlandse voetbal.

En als er dan al iets zou moeten veranderen, dan zou dat de UEFA moeten zijn die de buitenlandse bonden instrueert eens wat meer op te letten wanneer clubs schulden hebben, in plaats van feitelijk bankroete buitenlandse clubs die maar kunnen blijven investeren en investeren in nieuwe spelers en daarbij behorende astronomische salarissen.
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:36:18 #167
52871 Blight
Supersized.
pi_52597155
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.
Ik denk dat dat verhaal van Chivu een haalbaarder iets is dan de belastingswetten.
pi_52597233
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk, maar de belastingdienst is helemaal niet verantwoordelijk voor de sportieve prestaties van het Nederlandse voetbal. En het Nederlandse voetbal (lees: Oranje) is ook helemaal niet afhankelijk van de eredivisie. Kortom, Nederland heeft er geen doel mee te bereiken. Waarom het in het buitenland wel gebeurd? Geen idee, maar wat mij betreft schaft de EU al dat soort belastingvoordelen af, in plaats van dat elk land ze afzonderlijk invoert.

Over de TV-rechten: ik heb het even nagerekend, en ben erachter dat Versatel 30,5 miljoen euro per jaar neertelt voor de rechten. En dat gaat dus om de live-wedstrijden voor binnenlandse verkoop. In Engeland gaan diezelfde rechten naar 2 verschillende partijen voor zo'n 833 miljoen euro (!!!) per jaar. Dan mag Engeland misschien 3 keer zoveel inwoners hebben als Nederland, dat verklaart niet het feit dat men daar meer dan 27 keer zoveel neertelt voor dezelfde rechten.

Er valt hier op dat gebied gewoon veel meer winst te maken, wanneer het voor iedereen in Nederland beschikbaar zou zijn. De eerste stappen worden gemaakt met Digitenne en Planet, maar wanneer het gewoon een aantal pay-per-view kanalen zouden worden op normale digitale TV zou dat veel meer mensen doen besluiten voetbal te kijken en binnen een paar jaar de licentie veel waardevoller maken.
pi_52597839
quote:
Herstel Ogararu verloopt minder snel dan verwacht

Het herstel van George Ogararu, de verdediger van Ajax, verloop minder snel dan verwacht. In het begin werd verwacht dat het herstel ongeveer drie á vier weken in beslag zou gaan nemen, maar dat lijkt nu langer te gaan duren.

De 27-jarige Roemeen heeft inmiddels de looptrainingen hervat bij Ajax, maar de speler ondervindt nog steeds veel last van zijn linker hamstring. Hierdoor lijkt het erop dat het herstel nog enkele weken in beslag gaat nemen. Ajax zal daarom zeker geen beroep kunnen doen op Ogararu in de uitwedstrijd tegen Slavia Praag in de derde voorronde van de Champions League.

Ogararu raakte in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV geblesseerd aan zijn linker hamstring
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:19:43 #170
51286 w00h00
Digital man!
pi_52598290
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:03 schreef Longmen het volgende:

[..]
Kan er nog wel bij. Wanneer krijgen we eens positief nieuws
pi_52598988
VD Wiel
AFC AJAX
pi_52599048
Ik denk dat er geen versterkingen meer komen en dat Riera een zoethoudertje voor de supporters was.
pi_52599118
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er geen versterkingen meer komen en dat Riera een zoethoudertje voor de supporters was.
Ik hoop het niet, ik word moe van dat nutteloos geld potten wat ze aan het doen zijn
pi_52599164
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, ik word moe van dat nutteloos geld potten wat ze aan het doen zijn
Als van Geel met opmerkingen komt als:
quote:
We halen alleen een speler wanneer die bewuste voetballer ons direct beter maakt. Anders wachten we tot de winterstop", aldus Van Geel, die beseft dat Ajax over twee maanden waarschijnlijk ook weer een beroep kan doen op de momenteel geblesseerde Edgar Davids en Leonardo.
Dan weet ik genoeg.
'And I called your name,
pi_52599668
En dat is onverstandig?
pi_52599843
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef BB-boy het volgende:
En dat is onverstandig?
Nee, in deze situatie is dat verstandig.

Alleen ik had gehoopt dat er tijdig versterkingen zouden zijn gehaald (zoals beloofd) zodat deze situatie nooit had ontstaan.
'And I called your name,
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:12:21 #177
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_52599978
quote:

[..]

Het afscheid van Wesley is dus vlak voor de aftrap..
Ik sprak net mijn buurman, hij is regiseur bij Ajax TV , en hij vertelde dat...

Mij benieuwen...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_52600194
Vlak voor de aftrap moet wel lukken
pi_52600373
Is Heracles nou vrij vervoer? het staat vaag op de site
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:25:44 #180
131729 jna
pi_52600488
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Het afscheid van Wesley is dus vlak voor de aftrap..
Ik sprak net mijn buurman, hij is regiseur bij Ajax TV , en hij vertelde dat...

Mij benieuwen...
Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment management
Jawel, je keek.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:26:39 #181
125053 stefmans
pi_52600523
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Jasza het volgende:
Is Heracles nou vrij vervoer? het staat vaag op de site
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op
pi_52600654
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

Er staat parkeeromwissel shit ofzo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:32:03 #183
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_52600733
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef jna het volgende:

[..]

Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment management
Tuurlijk...
Ga ik doen...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_52600907
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.
Kinderachtig hoor, die reactie.

Alves heeft in het begin van het jaar ook 4-4-3 gespeeld met Nilsson en Friend.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:38:48 #185
125053 stefmans
pi_52600997
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Er staat parkeeromwissel shit ofzo
Mischien om de parkeerplaats op te komen? Ik ben nog nooit naar Heracles geweest.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:41:37 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52601129
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook maar vaag.
'Deze wedstrijd is een parkeeromwissel-wedstrijd'. Waarmee Ajax dus al insinueert dat het een wedstrijd betreft wie er als eerste iets heeft omgewisseld.

Daaronder staat: Ajax-supporters mogen op eigen vervoer afreizen..etc etc

Oftewel, allemaal op eigen vervoer!
pi_52601262
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook maar vaag.
'Deze wedstrijd is een parkeeromwissel-wedstrijd'. Waarmee Ajax dus al insinueert dat het een wedstrijd betreft wie er als eerste iets heeft omgewisseld.

Daaronder staat: Ajax-supporters mogen op eigen vervoer afreizen..etc etc

Oftewel, allemaal op eigen vervoer!
Hehe, sukkels bij Ajax, maarja kan ook een kaart voor Heracles vak krijgen wss, maarja als het vrij vervoer is dan ga ik het uitvak wel proberen natuurlijk
pi_52602028
Nog mensen die het stuk hebben gelezen in de VI over die gore kutrat van een Tomasson? Die zat bijna bij Ajax, ik wist wel dat Ajax hem destijds wilde maar dat het zó dichtbij was.. ik had het er niet aan moeten denken..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:17:22 #189
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52602581
Heracles ook maar proberen. Willem II was toch ook zo'n parkeeromwissel-wedstijd, was ook iedereen met vrij vervoer..

Zondag maar een keer zorgen dat ik wel voor de aftrap binnen ben.. Wesley
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:40:16 #190
125053 stefmans
pi_52603590
Barnetta niets voor ons?
pi_52603661
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?
haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:46:41 #192
125053 stefmans
pi_52603880
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..
Dat was idd nogal vreemd ja
pi_52604423
Barnetta verdient zijn centen in Duitsland bij Leverkusen dacht ik. Die is gewoon onhaalbaar dan.
pi_52604467
Hopen dat er wat scouts van Ajax zijn afgereisd naar Roemenie - Turkije voor Constantin en Dica (10).

Staat 2-0 door een goal van Dica.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:59:01 #195
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52604483
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Heracles ook maar proberen. Willem II was toch ook zo'n parkeeromwissel-wedstijd, was ook iedereen met vrij vervoer..

Zondag maar een keer zorgen dat ik wel voor de aftrap binnen ben.. Wesley
Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52604669
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?
Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:05:41 #197
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52604784
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.
Dat is ook wat ik probeerde aan te geven Staat altijd zo lomp aangegeven als parkeeromwissel-wedstrijd of auto-combi en moet je een bewijs van parkeren hebben voordat je het stadion in mag, maar in werkelijkheid is er niemand die daar naar kijkt.
pi_52604930
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Riro het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik probeerde aan te geven Staat altijd zo lomp aangegeven als parkeeromwissel-wedstrijd of auto-combi en moet je een bewijs van parkeren hebben voordat je het stadion in mag, maar in werkelijkheid is er niemand die daar naar kijkt.
En als ze er wel naar kijken kan je gewoon een parkeerbullshit kaartje halen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:11:38 #199
125053 stefmans
pi_52605033
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?
Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
pi_52606134
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
ist wat bij ENG-GER?
pi_52606203
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ist wat bij ENG-GER?
Die Joe Cole, is dat niks voor ons?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:39:29 #202
125053 stefmans
pi_52606205
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ist wat bij ENG-GER?
Eerste helft geweldig, 2de helft is wel goed te doen.
pi_52606247
Joe Cole
pi_52606301
Overigens hoop ik voor Sethje dat de deal van Martin Fenin naar Werder niet door zal gaan
pi_52606639
Joe Cole haal dan gelijk Frank Lampard
AFC AJAX
pi_52607217
Hoe speelden de Ajacieden vandaag?
pi_52607355
Mat
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:13:52 #208
131729 jna
pi_52607403
Babel speelde goed

Oh wacht...
Jawel, je keek.
pi_52607433
Urby was echt minder grote fout op het begin foute passes
AFC AJAX
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:15:49 #210
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52607458
Heracles wil tegenwoordig half 410 heen omdat dat een zogenaamde tifotopper moet zijn.

Ik zou zeggen kaartje voor een idioot bedrag verpatsen.
pi_52607494
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef PLAE@ het volgende:
Heracles wil tegenwoordig half 410 heen omdat dat een zogenaamde tifotopper moet zijn.

Ik zou zeggen kaartje voor een idioot bedrag verpatsen.
En dan gewoon in het thuisvak zitten hehe
pi_52607527
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Urby was echt minder grote fout op het begin foute passes
Urby
pi_52607584
Huntelaar niet gescoord?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:30:23 #214
82589 S-Two
barba macacu
pi_52607884
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Huntelaar niet gescoord?
Alleen twee geile chica's .
pi_52607975
Babel was wel goed ja
AFC AJAX
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:34:48 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52608012
Ryan Babel kan ineens voorgeven!
pi_52608034
Robben naar Madrid

offtopic maar wel interessant
AFC AJAX
pi_52608062
Vind je?
pi_52608131
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aanvoerder op 22-08-2007 23:43:33 ]
pi_52608226
Gelukkig is er niemand geblesseerd vandaag, op naar zondag
AFC AJAX
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:44:55 #221
51286 w00h00
Digital man!
pi_52608349
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?
pi_52608396
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?
Neen.
pi_52608534
quote:
Geslaagd debuut Gregory van der Wiel
In het EK-kwalificatieduel met Jong Macedonië (0-1 winst) debuteerde Gregory van der Wiel verdienstelijk. De Ajacied speelde de gehele wedstrijd en vormde achterin met aanvoerder Ryan Donk een koppel. ,,Een lastige wedstrijd, maar we hebben weinig kansen weggegeven.”

De moeilijke omstandigheden in Skopje waren niet in het voordeel van Jong Oranje. Van der Wiel: ,,Het was ontzettend warm en het veld bleek helemaal niet goed. Ondanks dat we het laatste kwartier onder druk kwamen, hebben we de overwinning uit het vuur gesleept.”

De 19-jarige Van der Wiel had geen last van spanning. ,,Dat viel reuze mee. Tijdens de wedstrijd had ik wellicht meer initiatief moeten tonen. Toch kijk ik tevreden terug. Ik had niet verwacht dat ik negentig minuten zou spelen. Zoiets hoop je alleen maar.”
Hij is nu basisspeler van Jong Oranje dus. Mooi voor die jongen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:51:48 #224
131729 jna
pi_52608563
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Die van mij is voor ado, heel die winkel is ook geel groen
Jawel, je keek.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:58:02 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_52608753
Tijd voor wat tips richitng Martin aangezien het nu wel erg kort dag begint te worden.

Nicolae Dica.

27 jarige aanvallende middenvelder (nr 10) van Steaua Boekarest met een goed schot en tevens vrijetrappen specialist. Scoorde vanavond de 1-0 tegen de Turken. Over het algemeen liggen Roemeense spelers ons goed..

In Roemenie wilen ze hem vergelijken met Ronaldinho, klik

[ Bericht 5% gewijzigd door w00h00 op 23-08-2007 00:32:38 ]
pi_52608884
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:

Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
Knap hoor.

Aangezien hij daar nooit gespeeld heeft ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:04:32 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52608967
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Knap hoor.

Aangezien hij daar nooit gespeeld heeft ....
Bayer Leverkusen inderdaad.

Maar goed, laat die twee Roemenen maar komen.

Al denk ik dat men wacht tot plaatsing voor CL: als CL gehaald wordt mag Henk ten Cate twee namen noemen en als CL gemist wordt mag Co Adriaanse wat spelers halen.
pi_52608973
Netjes voor Vd Wiel zal met Donk wel heel sterk spelen achterin
AFC AJAX
pi_52609403
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bayer Leverkusen inderdaad.

Maar goed, laat die twee Roemenen maar komen.

Al denk ik dat men wacht tot plaatsing voor CL: als CL gehaald wordt mag Henk ten Cate twee namen noemen en als CL gemist wordt mag Co Adriaanse wat spelers halen.
Gaan we nu moeilijk doen om plaatsing? Ik bedoel die spelers hebben we nodig, CL of niet. Ook al halen we geen CL, de inkomsten zijn er toch wel!
pi_52609443
Dica kan geen CL meer spelen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:21:49 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52609447
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gaan we nu moeilijk doen om plaatsing? Ik bedoel die spelers hebben we nodig, CL of niet. Ook al halen we geen CL, de inkomsten zijn er toch wel!
Je kan Henk ten Cate nu wel miljoenen laten uitgeven aan spelers die hij wilt hebben, maar als hij bij het mislopen van de CL de laan uitgestuurd wordt, laat men wellicht liever spelers uitzoeken door zijn opvolger?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:25:05 #232
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52609519
De inkomsten zijn er toch wel

Het scheelt maar een miljoentje of 8 + de rest wat je zo niet in beeld kunt brengen
pi_52609552
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je kan Henk ten Cate nu wel miljoenen laten uitgeven aan spelers die hij wilt hebben, maar als hij bij het mislopen van de CL de laan uitgestuurd wordt, laat men wellicht liever spelers uitzoeken door zijn opvolger?
Ach ja, het moeten gewoon spelers zijn die Ajax beter maken, ook al zijn het keuzes van TC. Zo ook met Suarez, daar moet een andere trainer het toch ook mee kunnen doen?

Ook al denk ik niet dat Henk wordt ontslagen als er geen CL wordt gehaald.
pi_52609855
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Dica kan geen CL meer spelen.
Da's kut.

Kevin Mirallas is ook nog altijd welkom van mij.
pi_52610002
ik zeg.. vd Wiel is de nieuwe stam!
pi_52610017
Er moeten gewoon nog 1 of 2 echte versterkingen bijkomen. Dat ziet het bestuur toch ook wel hoop ik, anders gaan we echt niet voor de prijzen dit seizoen.
pi_52610045
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Da's kut.

Kevin Mirallas is ook nog altijd welkom van mij.
Waarom zou die van Lille (vorig jaar achtste finale CL) naar Ajax gaan?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 00:57:33 #238
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52610080
Voor bonjovi

Bonjovi is een ajacied
Hij kijkt naar alle wedstrijden of het nou regent en giet
Hij mist alleen sneijder nu wel erg
Elke dag jankt hij erover het gaat door been en merg
Nu word hij maar fan van real
Waar nu ook robben spelen zal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_52610109
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor bonjovi

Bonjovi is een ajacied
Hij kijkt naar alle wedstrijden of het nou regent en giet
Hij mist alleen sneijder nu wel erg
Elke dag jankt hij erover het gaat door been en merg
Nu word hij maar fan van real
Waar nu ook robben spelen zal
Misschien valt er dit jaar nog meer te juichen
En anders zal hij zijn hoofd voor Barca buigen
pi_52610260
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond.
pi_52610428
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Fides het volgende:

[..]

Waarom zou die van Lille (vorig jaar achtste finale CL) naar Ajax gaan?
Vorig jaar ja. Dit jaar geen eens UEFA Cup voetbal.
pi_52610474
Riera scoorde in de Uefa cup finale en wilde ook komen voor een dubbel salaris.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 01:24:28 #243
80791 crew  Paul
pi_52610477
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vorig jaar ja. Dit jaar geen eens UEFA Cup voetbal.
Je behoort te rijmen op deze pagina
Als je dat niet wilt, stop dan maar je lul in 1 vagina
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 01:24:57 #244
80791 crew  Paul
pi_52610487
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef BB-boy het volgende:
Riera scoorde in de Uefa cup finale en wilde ook komen voor een dubbel salaris.
Dit geld ook voor jou BB-boy
Rijmen is een kunst en mooi
pi_52610542
We moeten zondag tegen heerenveen,
Maar geen zorgen we hebben die snelle deen.

Met Suarez en onze Klaas jan Huntelaar,
is overtuigend winnen een goed gebaar
AFC AJAX
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:58:05 #246
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52612363
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef BB-boy het volgende:
wat was dat toch triest eigenlijk..
pi_52612429
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef BB-boy het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52612441
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:58 schreef Loserkid het volgende:

[..]

wat was dat toch triest eigenlijk..
Tegenwoordig is AZ da bom
Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom?
pi_52612519
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Tegenwoordig is AZ da bom
Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom?
Wij kotsen allemaal op Scheringa en zijn mannen
Gaat hij ons nu ook verbannen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52612585
En het is goddomme niet eens Sinterklaas
pi_52612676
Maar even een Ajax bericht tussendoor.. Sorry dat ik de slowchat onderbreek hoor, kinders.
quote:
Na Richard snuffelt ook Rob Witschge bij Jong Ajax

Nadat Richard Witschge vorig seizoen bij Jong Ajax stage liep bij Jong Ajax, heeft nu ook broer Rob de Amsterdamse opleiding uitgekozen om meer ervaring bij op te doen. De afgelopen weken was hij regelmatig bij de beloftes van Ajax te vinden. “Hij is wat rustiger dan zijn broer.”

Richard Witschge behaalde begin juni zijn diploma coach betaald voetbal voor belofteteams, waarvoor hij vorig seizoen stage liep bij Jong Ajax. “Het is hartstikke leuk om te doen”, vertelde Witschge toen. “Om die jongens te verbeteren en wat bij te brengen, zoals mijn ervaring, dingen die ik mee heb gemaakt. Kwaliteiten die ze hebben proberen te verbeteren. Vooral de traptechniek, welke kant ze de bal aan moeten spelen en allemaal van dat soort kleine details. Voetballen kunnen ze, maar om de top te halen moet je die kleine details allemaal verbeteren. Als je ziet dat ze vooruitgang boeken is dat altijd leuk.” Richard is inmiddels assistent van coach Wim van Zwam van het Nederlands Elftal onder 19 jaar als stageopdracht voor het hoogste diploma om eerste elftallen te kunnen coachen. Zijn oudere broer Rob Witschge, die zijn stage volgde bij HFC Haarlem, heeft dat diploma al. Om als assistent van Marco van basten zijn coachende capaciteiten op peil te houden is hij regelmatig op het trainingsveld bij Jong Ajax te vinden. Zelf vindt hij het niks speciaals, dus wil hij er ook niks over zeggen. Voor de spelers van Jong Ajax is het wel speciaal als er een oud-international komt mee trainen. Tussen de twee broers is er wel enig verschil in leerervaring, zo vertelt Javier Martina aan highlow.nl. “Hij is veel rustiger dan zijn broer.” Richard Witschge gebruikte nogal vaak f*ck in zijn zinnen. “Dat kan je wel zeggen”, lacht Martina, om er direct aan toe te voegen, “ach, het maakt mij niet zoveel uit, als we maar wat leren van ze.” En, leren de jonge Ajacieden wat van oud-internationals als Rob en Richard Witschge? “Jazeker. Ze vertellen over hun ervaringen en laten dat ook zien in hun trainingen en aanwijzingen. Je leert absoluut van ze
Bron: Highlow.
-
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:38:51 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52612744
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar even een Ajax bericht tussendoor.. Sorry dat ik de slowchat onderbreek hoor, kinders.
[..]

Bron: Highlow.
Alleen maar goed, al die oud-Ajacieden bij de club!
pi_52612754
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alleen maar goed, al die oud-Ajacieden bij de club!
En dan zeker de gebroeders Witschge .
-
pi_52613129
Er komen wsl dus geen nieuwe spelers meer...........
quote:
Geen paniekaankopen

Als het aan Martin van Geel ligt zal Ajax wachten tot de winterstop met aankopen doen. 'We doen namelijk geen paniekaankopen, en op dit moment is er geen spelers die voldoen aan de schaduw van Sneijder'

De Technisch directeur van Ajax laat weten dat het nog onduidelijk is of de club voor 31 augustus nog twee aanwinsten kan presenteren.

'We halen alleen spelers wanneer die bewuste voetballer ons direct beter maakt.' We hebben genoeg talent rondlopen en Edgar Davids en Leonardo komen volgende maand weer terug. Het is dus nog onzeker of wij verder gaan zoeken, anders wachten we wel tot de winterstop', aldus Martin van Geel.

De tranfermarkt sluit op vrijdag 31 augustus na 23.59 uur.
-
pi_52613155
Slechte zaak dat er niemand komt, maar beter dan een paniekaankoop.
pi_52613159
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was te verwachten he. En over die schaduw van Sneijder, ik dacht dat Sneijder niet een op een vervangen zou worden maar dat Ajax het anders zou gaan invullen. Ajax heeft gewoon het deksel op de neus gehad.
pi_52613191
quote:
[..]
Met mijn beperkte kijk op de beschibare spelers zie ik ook niemand die nu direct een verbetering is, maar er is nog een week, we zullen zien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:21:03 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52613335
Dat ze geen paniekaankopen doen is wel goed, maar dat V Geel met zijn grote bek gewoon niemand van naam heeft weten aan te trekken stemt mij niet vrolijk...

Maar wel 60 miljoen .
Get woke, go broke!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:21:57 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52613355
quote:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:23:27 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52613391
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?
Vast wel, we hebben geld zat.

En als Ajax onverhoopt toch de CL niet haalt wordt dit wederom een kwakkeljaar.
Get woke, go broke!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:23:45 #261
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52613397
Tsja, en dan verliezen we straks van Heerenveen of Groningen en dan is de wereld weer te klein. Ben benieuwd hoe men hier had gereageerd als we niet van De Graafschap hadden gewonnen...

Riera was dus idd een zoethoudertje. Stel je eens voor dat direct nadat Sneijder was verkocht Ajax zou hebben gezegd: 'Er komt helemaal geen vervanger voor Sneijder! Ook niet voor Davids!'
Nu gaat het in een proces waarin we langzaam maar zeker moeten wennen aan het idee dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Iedereen denkt '1-8 tegen de Graafschap', dat komt wel goed....

Van Geel wist al sinds de Napoleontische tijd dat Sneijder in de zomer waarschijnlijk weg zou gaan, lijkt me dan dat je een hele rits vervangers op het oog hebt. Maar nee, dan gaan ze geforceerd achter één of andere dude van Espanyol aan met een vraagprijs van 22 miljoen en die heeft aangegeven zeker bij die club te willen blijven. (Hé, een speler die je wel op z'n woord kunt vertrouwen!)

Conclusie: Zonder vervanger wordt het KUT.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:24:23 #262
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52613409
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:

Maar wel 60 miljoen .
Nu moet je goed opletten of men dividend uit gaat keren aan de aandeelhouders of niet...
Dat hebben ze pas 1x eerder gedaan en ze zitten er nogal om te springen zeg maar.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:26:10 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52613444
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Precies. Na Slavia kon deze ploeg er geen klote meer van, na De Graafschap hebben we toch opeens wel een prima elftal. De waarheid ligt ergens in het midden, maar ik weet wel na dat eerste half uur in Doetinchem dat we al tegen een achterstand zouden kijken als we uit bij bijv. FC Groningen speelden.

We spelen niet elke week tegen zo'n huis, tuin- en keukenverdediging. We missen gewoon breedte in de selectie, gaat ons opbreken.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:28:19 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52613486
Dat gaat het ons zeker, we gaan elke wedstrijd zeker een basis speler missen.
Get woke, go broke!
pi_52613590
Alleen geen vervanger voor Sneijder, dat valt op zich wel mee. Probleem is gewoon dat Sneijder te belangrijk voor ons was, dat missen we nu en dat gaat ons opbreken.
pi_52613599
Ach ja, was ook te verwachten eigenlijk.
pi_52613665
Van geel wil de rust terugkrijgen met deze uitspraak. Achter de schermen is Ajax natuurlijk nog druk bezig.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:41:09 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52613685
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Van geel wil de rust terugkrijgen met deze uitspraak. Achter de schermen is Ajax natuurlijk nog druk bezig.
Klopt, schijnt dat hij al een trein-abonnement voor het traject Utrecht - Amsterdam gekocht heeft bij de NS.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:41:19 #269
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52613691
Delorge op 10
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:43:25 #270
53851 BoNi
pi_52613732
Helemaal geen 10...!
Schitterend!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:44:46 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52613753
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:43 schreef BoNi het volgende:
Helemaal geen 10...!
En dan? 4-3-3 met de punt naar achteren?
pi_52613796
Gewoon 4-4-2 wat mij betreft. Suarez en Huntelaar in de spits.
pi_52613876
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Met mijn beperkte kijk op de beschibare spelers zie ik ook niemand die nu direct een verbetering is, maar er is nog een week, we zullen zien.
Niet voor de bedragen die je nu zou betalen.
pi_52613919
Ik zie ook niet meer komen, tenzij Ajax zich plaatst voor de CL en door de druk van transferdeadline clubs genoegen gaan nemen met een lagere transfersom.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:54:40 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52613958
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon 4-4-2 wat mij betreft. Suarez en Huntelaar in de spits.
En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?
pi_52613981
quote:
Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque

23/8/2007 9 :45

EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.

Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder andere begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
bron VI.nl
pi_52614020
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:55 schreef cohen het volgende:

[..]

bron VI.nl
Las het net ook ja.. Van Geel heeft weer iemand gehaald waarvan ik het nog maar moet zien.. met geen enkele aankoop was ik eigenlijk direct tevreden maar dat kan ook wat over mij zeggen natuurlijk
pi_52614028
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52614051
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
en als leonardo straks terug is....Dan is Luque de minste van de 3
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:58:56 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52614053
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
4-4-2 met aanvallende links- en rechtshalf?
pi_52614065
Is dat wat die Luque?
pi_52614149
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
Voor de breedte zeker niet slecht hoor.
pi_52614164
Maar hij kan dus ook op de linkshalf uit de voeten? Want het lijkt mij sterk dat hij gehaald wordt voor de drukbezette linksbuiten.
pi_52614195
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?
Had ik al over gedacht. Ik zie eerder een ruit. Heitinga en Bakircioglu centraal in die ruit en de zijkanten kun je dan naar gelang de tegenstander offensief (met Leonardo en Rommedahl aan de buitenkanten) dan wel controlerend (met Davids en Gabri aan de buitenkanten) invullen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:05:49 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52614221
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Maar hij kan dus ook op de linkshalf uit de voeten? Want het lijkt mij sterk dat hij gehaald wordt voor de drukbezette linksbuiten.
Ach, wat is drukbezet?

Luis Suarez is geen linksbuiten, dus houden we Leonardo en Nicolae Mitea over, die geblesseerd zijn.
pi_52614231
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
Qua statisstieken voor een spits vind ik het erg tegenvallen
quote:
Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:08:18 #287
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52614257
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
pi_52614270
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Ach, jullie krijgen Koller toch al?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:09:34 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52614273
quote:
Milan taktiek, speelt ie bij ons, speelt ie iig niet bij jullie .
Get woke, go broke!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:11:13 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52614300
Had liever een tien zien komen, want die heb je sowieso ook nodig!

Misschien dat na Alberto Luque ook Nicolae Dică en Marius Marcel Constantin nog volgen?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:13:46 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52614341
quote:
Dat vind ik nog wel de beste reden om hem te halen, al weet iedereen hoe het afliep met de vorige speler die we voor Feyenoord's neus wegkaapten.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:14:37 #292
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52614360
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach, jullie krijgen Koller toch al?
Die komt niet meer.
pi_52614387
1997/98 Real Mallorca B 31 10
1998/99 Real Mallorca B 31 15
1998/99 Real Mallorca 5 0 Primera Division
1999/00 Málaga 23 3 Primera Division
2000/01 Real Mallorca 32 9 Primera Division
2001/02 Real Mallorca 36 14 Primera Division
2002/03 Deportivo La Coruña 32 7 Primera Division
2003/04 Deportivo La Coruña 32 8 Primera Division
2004/05 Deportivo La Coruña 37 11 Primera Division
2005/06 Newcastle United 14 1 Premiership
2006/07 Newcastle United 7 0 Premiership
Totaal 280 78

Ik word er niet geheel vrolijk van.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:17:14 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52614407
Je kan er ook zo lekker veel uit afleiden he? Leg ff de stats van Davids/Stam ernaast .
Get woke, go broke!
pi_52614418
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:18:39 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52614438
Van 2000/01 tot 2004/05 meer dan uitstekend gespresteerd, maar blijkbaar niet geschikt voor de PL.

Schijnt trouwens dat Ajax ook rond is met Haris Mendunjanin, maar dat ze dat pas naar buiten willen brengen als ze ook een grote vis aan de haak geslagen hadden. DIt om onrust bij de supporters te voorkomen, die natuurlijk niet tevreden zijn met een bankzitter van AZ die voor de breedte gehaald wordt.
pi_52614524
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Van 2000/01 tot 2004/05 meer dan uitstekend gespresteerd, maar blijkbaar niet geschikt voor de PL.

Schijnt trouwens dat Ajax ook rond is met Haris Mendunjanin, maar dat ze dat pas naar buiten willen brengen als ze ook een grote vis aan de haak geslagen hadden. DIt om onrust bij de supporters te voorkomen, die natuurlijk niet tevreden zijn met een bankzitter van AZ die voor de breedte gehaald wordt.
Waar heb je dat vandaan? Ik zou het niet erg vinden als hij kwam geloof ik. Wel benieuwd wie er dan met AZ onderhandeld heeft of zou het bij een van der Valk zijn gedaan?
pi_52614560
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, wat is drukbezet?

Luis Suarez is geen linksbuiten, dus houden we Leonardo en Nicolae Mitea over, die geblesseerd zijn.
Het zal wel zoiets gaan worden

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
-----------Gabri---------Heitinga---------------
Kennedy--------------------------Luque
---------Huntelaar------------Suarez----------
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:25:40 #299
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52614602
Waar blijft die middenvelder?
pi_52614623
huppa 1 na laatste post!!
pi_52614630
Overigens denk ik dat we heel veel plezier aan Bakircioglu gaan beleven. Misschien niet stijf in de traditionele Ajax-traditie zoals op 10 of tegen de zijlijn aan, maar in een zwervende rol achter Suarez en Huntelaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')