Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
urby heeft moeite met zijn taak uitvoeren als eerste prio. Hij wil teveel mee naar voren zodat hij heel vaak zijn te verdedigen man laat lopen, waardoor een ander dat dus weer moet oplossen.
Tuurlijk. Maar dat komt ook door de vele blessures enzo. Het ligt vaak ook niet aan Steek, maar aan dat er toch nog vaak te veel verdedigende fouten gemaakt worden. Tegen De Graafschap had het bijvoorbeeld 0-8 moeten wezen ipv de 1-8.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de verdediging natuurlijk. Maar ik ben het met je eens.
quote:"Ik kom terug bij mijn club"
Nwankwo Kanu wil erg graag terug naar Amsterdam, al hoeft het niet per direct. De aanvaller uit Nigeria wil ooit zijn kunsten weer vertonen bij Ajax, want volgens Kanu kan hij zeker nog tot zijn 35e mee.
''Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots, bij Ajax ben ik volwassen geworden. Ik stap zo met mijn vrouw het vliegtuig in naar Amsterdam. Ik speel nog niet bij Ajax omdat Portsmouth sneller was met onderhandelen, maar ik kom nog terug.
Het is overigens erg opmerkelijk da Kanu terug wil naar Ajax. Het vertrek uit Amsterdam was niet erg vriendelijk. Hij was één van de spelers met een erg 'slecht' contract. Dit is vreemd, want hij had alles gewonnen met zijn club.
De 31-jarige Nigeriaan speelde drie seizoenen in Amsterdam. In 54 wedstrijden wist Nwankwo 25 keer te scoren. Na Ajax speelde hij bij Internationale, zes seizoenen Arsenal, West Bromwich Albion, en tegenwoordig speelt Kanu bij het Engelse Portsmouth
Heb je nieuws?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Orlando!
Ach, op zich zit er ook vaak wel logica in, de kans is nu eenmaal groter dat KJH scoort in plaats van Jurgen Colin.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Waarom voorspelt men eigenlijk zo vaak wie er gaan scoren? Een uitslag voorspellen is al bijna niet te doen, maar wie er zullen scoren is echt lomp giswerk. Alsof de opzet van een aanval altijd hetzelfde is..
Nee, Espanyol vraagt 20mil+quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef S-Two het volgende:
Paar topics gemist, maar Riera wordt hem dus niet?
HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan had die nu moeten komen in plaats van onze Spaanse stormram, nu lijkt het me te laat.
Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, Espanyol vraagt 20mil+![]()
en Kanu: Waarom niet? veel kost ie toch niet meer.
quote:'Valencia haakt af in strijd om Van der Vaart'
22/8/2007 13:09
Valencia buigt voor Hamburger SV. De Spaanse club onderneemt voor het sluiten van de transfermarkt geen pogingen meer om aanvoerder Rafael van der Vaart los te weken bij de Duitse club.
'Het probleem is dat we achter een speler aanzitten die niet te koop is', legt technisch directeur Miguel Angel Ruiz uit in Marca. 'Ze laten ons niet eens onderhandelen. En contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersommen heb je niet in Duitsland.'
Valencia zegt te hebben geleerd van de frustrerende gang van zaken, waarbij Van der Vaart én Valencia zonder resultaat de druk op HSV probeerden op te voeren. 'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwevisjes uitgegooid.'
Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaizquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Lezen. Hij heeft allang getekend bij Portsmouth.
Okay. Nouja, volgend seizoen moeten sowieso eerst maar zien hoe hij er voor staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik doelde ook op het volgende seizoen, we zitten nu toch vast aan Urzaiz
![]()
Of vriendjes uit z'n NAC-tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
HTC wil alleen Spanjaarden in zn selectie.![]()
Best wel relevant, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:17 schreef Triptamine het volgende:
Niet relevant voor ajax, maar toch:
[..]
Ik geloof er altijd inquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie gelooft er op dit moment in het kampioenschap met dit team?
Prijzig. Maar goed, ik ben er dan niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef kevin6188 het volgende:
25 euri voor Heracles-uit?
Het zou wellicht kunnen, ben ook niet onder de indruk van PSV, AZ en Feyenoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik niet, maar het zegt nu nog niks. Laat ze eerst maar eens met alle basisspelers op elkaar ingespeeld raken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet zozeer. Ik heb meer geloof in winst op Slavia.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daarom zet vBasten hem ook op linksback, en Gio op het middenveldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Daarom zie ik hem ook liever op het middenveld.
Als je het zo zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best wel relevant, hoor.![]()
1. Ajax loopt die 4 á 5 miljoen euro mis.
2. Misschien dat Ajax hem haalt als opvolger van Wesley Sneijder, best wel een onwerkbare situatie bij HSV.
3. Valencia koopt nu misschien één van die Mocro's weg bij Ajax' concurrent PSV.
4. Misschien dat Ajax dan die andere kan halen.
Ja en dan wint PSV er 17 van de 18quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Ohja, om het even te motiveren: De Nederlandse subtop is dit jaar zwakker geworden, omdat er veel spelers zijn vertrokken naar het buitenland of een Nederlandse topclub. En in onderlinge wedstrijden tussen de top 4 weet je het nooit. Bovendien wordt in de onderlinge wedstrijden het verschil blijkbaar niet gemaakt, aangezien wij daar veruit de beste waren, maar toch geen kampioen werden.
En met deze selectie moeten we op zeker van 15 van de 18 eredivisieclubs kunnen winnen.
Mee eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Ohja, om het even te motiveren: De Nederlandse subtop is dit jaar zwakker geworden, omdat er veel spelers zijn vertrokken naar het buitenland of een Nederlandse topclub. En in onderlinge wedstrijden tussen de top 4 weet je het nooit. Bovendien wordt in de onderlinge wedstrijden het verschil blijkbaar niet gemaakt, aangezien wij daar veruit de beste waren, maar toch geen kampioen werden.
En met deze selectie moeten we op zeker van 15 van de 18 eredivisieclubs kunnen winnen.
Dat geloof ik niet, die twee zijn uitgegroeid tot de knabbel en babbel van Nederland. Het is altijd Aisatti én Affelay, ook bij transfergeruchten. Volgens mij kunnen die niet buiten elkaar functioneren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4. Misschien dat Ajax dan die andere kan halen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, die twee zijn uitgegroeid tot de knabbel en babbel van Nederland. Het is altijd Aisatti én Affelay, ook bij transfergeruchten. Volgens mij kunnen die niet buiten elkaar functioneren.
Wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om even een stelling in het midden te gooien:
Had Ajax Baretto moeten kopen?
leuk, ik zie mensen dit nu al over nemen, die bijnamen. Had je je mond niet kunnen houden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht dat knabbel en babbel Huntelaar en Suarez waren.
Ach, maken we er Peppi en Kokkie vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht dat knabbel en babbel Huntelaar en Suarez waren.
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Neeuh, geen Ajax-niveau. Daarnaast meer een rechtshalf dan een tien, dus niet interessant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, maar toen wisten ze nog niet dat Wesley weg zou gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
leuk, ik zie mensen dit nu al over nemen, die bijnamen. Had je je mond niet kunnen houden?
Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Baretto de opvolger van Sneijder had kunnen zijn, imho een speler met enorm veel potentie, goede trap, alleen omringt door malloten als Denneboom
quote:Schulp is meer een aanvallende middenvelder en werd in zijn beginjaar bij Ajax (misschien door zijn voornaam) gezien als de nieuwe Bergkamp.
What´s in a name, ain´t the same in the gamequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
Dat was toch ook omdat Schulp ook blond is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Denneboom. Hij vergeleek zichzelf met Patrick Kluivert. Zo goed wilde hij ook worden. Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
[..]
Heel spijtig iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Blight het volgende:
Jammer dat Koeman er niet in is geslaagd om Denneboom naar PSV te halen.
Weet niet. Maar wat te denken van Niko Kranjcar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neeuh, geen Ajax-niveau. Daarnaast meer een rechtshalf dan een tien, dus niet interessant.
Loopt er in Brazilië geen geweldig talent meer rond voor de tien-positie (AMC)?
Ook qua uiterlijk en positie leek hij ook wel op Dennis Bergkamp, maar daar hield het wel bij op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Blight het volgende:
Net zoiets moois als de vergelijkingen tussen Dennis Schulp en Dennis Bergkamp.
[..]
Niko Kranjčar speelt op dit moment bij Portsmouth, onhaalbaar dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet niet. Maar wat te denken van Niko Kranjcar?
Mag Kranjcar niet weg bij Portsmouth? Dacht ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niko Kranjčar speelt op dit moment bij Portsmouth, onhaalbaar dus.
Luka Modric lijkt mij wel wat, ook al is hij vrij prijzig.
Niet bij mij bekend, maar als hij weg mag, moet Ajax hem maar proberen te huren!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mag Kranjcar niet weg bij Portsmouth? Dacht ik?
Die zit niet achter zijn pc, aangezien hij aan het rondzwerven is in Europa op zoek naar 2 spelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
We moeten Van Geel maar weer eens mailen met welke spelers op het verlanglijstje staan,.
Hij heeft mij nog nooit teruggemaild.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
We moeten Van Geel maar weer eens mailen met welke spelers op het verlanglijstje staan,.
Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft mij nog nooit teruggemaild.
Maar dat kwam wellicht ook door het feit dat ik naar het nummer van zijn dochter vroeg.![]()
Op zich heb ik geen hekel aan bi-seksuele vrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maand![]()
Kan je ook nog es een andere vrouw erbij nemen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zijn dochter is volgens mij lesbisch dacht ik...en ze is lekker. En ik zie dr ongeveer 3x per maand![]()
En vervolgens aan de kant worden geschoven zoals Ross. Damn lesbian biatches!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Kan je ook nog es een andere vrouw erbij nemen!
Zou Ross goed uit de voeten kunnen op tien? Om het maar weer over Ajax te hebben,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En vervolgens aan de kant worden geschoven zoals Ross. Damn lesbian biatches!
foto pls.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Denk dat men hem vooral heeft aangetrokken voor de korte termijn, al had ik wel gehoopt dat hij met een opvolger voor Wesley Sneijder aan zou komen zetten. Maar goed, we hebben nog tien dagen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef PyTh het volgende:
van der Zee laat het ook behoorlijk afweten is het niet?
Misschien dat z'n "netwerk" toch niet zo geweldig is als ajax vooraf gedacht had.
weer terug in Nederland trouwens, wat een kutweer![]()
Denk dat Engelaar het best wel eens zou kunnen gaan maken...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
10 dagen om een aankoop van het niveau Engelaar te presenteren ja. Als dat gebeurt kunnen we het verhaal over geen paniekaankopen ook wegstrepen. Misschien benaderen ze Landzaat nog wel.
Denny Landzaat? Waarom zou men in godsnaam een rechtshalf halen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
10 dagen om een aankoop van het niveau Engelaar te presenteren ja. Als dat gebeurt kunnen we het verhaal over geen paniekaankopen ook wegstrepen. Misschien benaderen ze Landzaat nog wel.
Vóór de wedstrijd, als iedereen nog aan het bier zit.....!quote:Sneijder neemt zondag afscheid
woensdag 22 augustus, door ajax4ever16, amsterdam, 14:52u, ELF voetbal
Ajax neemt komende zondag, voorafgaand aan het thuisduel met sc Heerenveen, afscheid van de onlangs naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder.
De Amsterdamse club heeft de laatste dagen contact gezocht met de middenvelder, die aangaf graag van de gelegenheid gebruik te willen maken afscheid te nemen van de fans.
Sneijder, die zaterdag met Real in actie komt tegen Atletico Madrid, heeft van zijn club toestemming gekregen zondag naar Amsterdam af te reizen.
Hmmm, voorafgaand. Meestal ben ik nét op tijd in het stadion, nu toch maar wat eerder naar binnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vóór de wedstrijd, als iedereen nog aan het bier zit.....!
Nouja, in ieder geval niet pas véél te laat zoals bij Chivu. Dan maar wat eerder het plastic ArenA stoeltje opzoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Half uurtje eerder in het stadion, lekker boeien. Voor Wesley laat ik wel een keer een halve liter bier staan.
Ik verwacht ook niets anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....
Ja ach. Dat zijn dezelfde lui die vier minuten voor het einde alvast richting het parkeerdek gaan omdat het vrouwtje anders Lingo mist. Die lui hoeven van mij niet aanwezig te zijn bij iets unieks zoals het afscheid van Sneijder.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het 'kuddevolk' weet niet eens van het afscheid af en komt om 14.28 binnen.....
Je wist nog niet dat Ajax zondag speelt?quote:
Jawel, maar ik kan mijn werk niet verzetten omdat dat nu eenmaal altijd op zondag valt. Maar ik mis tot ergens eind maart verder alleen Groningen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat Ajax zondag speelt?.
Landzaat noemde ik ook meer uit frustratie/sarcasme, maar echt verbazen zou het me ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat? Waarom zou men in godsnaam een rechtshalf halen?
Orlando Engelaar mag van mij komen, maar niet als tien en al helemaal niet voor de bedragen die werden genoemd.
Misschien dat men eerst zeker wil zijn van CL-plaatsing, zodat grotere namen interesse krijgen.
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Afscheid voor de wedstrijd, na de wedstrijd... Is het nou zo moeilijk om het gewoon in de rust te doen?
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
Whehe, zou inderdaad wat zijn. Aan de andere kant, Feyenoord zou hem ook niet voor weinig laten gaan en ze hebben met Bruins en Hofs alternatieven voor hem en met het transfergeld kan Feyenoord zich wellicht nog gaan versterken. Met andere woorden, je maakt er een concurrent wellicht alleen maar beter mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Die moeten toch op zaterdagochtend om 09:15 beginnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Doet Sneijder maar lekker mee. Je ziet het verschil toch niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?quote:'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwe visjes uitgegooid.'
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
Rommedahl en Urzaiz kwamen ook zomaar uit de lucht vallen, dus misschien de nieuwe '10' ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?
Ik wil aankopen!
Ach er wordt gezegd dat er drie man in zijn dienst moeten spelen maar op een middenveld met Gabri Maduro en Heitinga heb je toch al drie dienende spelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Jullie zullen alleen een bedrag vragen wat hij niet waard is. Medunjanin voor 2 a 3 miljoen is prima. Maar die jongen heeft eigenlijk nog niets laten zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissatiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
BCC dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel![]()
Doelde op het lijstje van Valencia CF.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doelde op het lijstje van Valencia CF.![]()
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
Volgens mij zijn beiden niet te happig hun contract te verlengen, en zit Vayrynen nog steeds niet bij Derby. Kortom, 1 van de 2 zie ik best verkocht worden, en gezien Afellay de voorkeur heeft in Eindhoven moet je gewoon een poging wagen met een zak geld. 12 miljoen, 15 miljoen. Wat boeit het dat je zoveel betaalt, er is nu gewoon haast bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.
Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaïl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?
Ik wil aankopen!
Zoiets?quote:Ajax verrast met nieuwe aanwist
22/08/2007 16:02
Ajax heeft haar gelederen vanmiddag versterkt met het binnen halen van de Deense middenvelder Jesper Hakansson. Hakansson, wie bij ADO Den Haag geen toekomst meer zag, zal donderdagmiddag een contract ondertekenen wat hem voor twee seizoenen aan de club uit de hoofdstad verbindt. Met de transfer van de Deen zou een ruime 200.000 euro gemoeid zijn.
In de media gonst het al weken van de geruchten rondom Ajax. De naam van Hakansson lijkt echter totaal uit het niets te komen. Afgelopen seizoen stond Hakansson onder contract bij ADO Den Haag. Eerder speelde de flamboyante middenvelder voor Viborg FF, SC Heerenveen, RBC Roosendaal en Djurgårdens IF.
Laat maar komen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
quote:OP AS prikte een zeker jari 4 de spijker op zijn kop over het gezeur dat ajax de salarissen van sommige niet kan betalen( lees vb. Motta) :
In de beleidsnota van ajax staat dat ajax structureel bij de beste 16 clubs van europa willen horen.
Als je dan je salrisplanfond niet aanpast aan de huidige normen ( en die zijn gewoon omhoog gegaan ) komt er ajax er toen niet, nu niet , straks niet, maar nooit meer bij de top16
Ze leven nog in de jaren 80 denk ik.
Een juiste constatering denk ik , ze roepen hard van de toren dat ze een topclub zijn maar liggen hier ver vanaf.
Als je mee wilt doen met de beste 16 , zul je hier in de buurt moeten gaan zitten, anders niet zeuren over kampioen en beste 16.
Gelukkig niet zeg.quote:
Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
Vond dit wel een sterke post op AN:
[..]
Haha. De belastingdienst en korten. Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.
Waarom wil de Belastingdienst geen topsporters-tarief instellen? Scheelt ook aanzienlijk.
Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bovendien is het belastingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.
Doe je dit wel, en verdubbel je het plafond, heb je dus minstens 2 keer zoveel salariskosten. Simpelweg omdat je dan de contracten van de gehele selectie open moet breken en moet verbeteren.
Tenzij je op vaste basis zo'n 15 miljoen verlies wilt gaan draaien in plaats van 6 miljoen, moet je ditt dus zeker niet doen. En volgens mij schat ik het dan nog laag, als de salariskosten hierdoor met 9 miljoen euro omhoog zullen gaan.
Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bovendien is het belstingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.![]()
Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
De enige manier hoe je dat kunt realiseren is dat je twee salarisschalen hebt, als een soort van bonus. Behaalt de spelersgroep de CL, krijgen ze een enorme bonus. Behalen ze die niet, voetballen ze gewoon voor normaal salaris.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaan
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?
Dat doet ie bij AZ al....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Ja of meneer bank moet eens gaan investeren
Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
Zolang clubs in landen als Engeland, Italië en Spanje gewoon veel meer inkomsten hebben zullen zij vast wel weer een manier vinden om deze wet te omzeilen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?
Ik vind eigenlijk dat de FIFA dat moet kunnen bepalen, wereldwijd een salaris "wet".
Want als Belgie morgen besluit het in te voeren kunnen die zomaar opeens een topland worden ofzo.
Hahahaha lache man.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.![]()
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:
BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alves al gekocht? Gewoon als nummer 10 opstellen.
Wat een mop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.![]()
BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!![]()
Ik lig dubbel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Ahahah hij wordt steeds leuker!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus f;noord denkt, niet geheel ten onrechte, dat ze meer tegenstand kunnen bieden dan vorig jaar, en dat is grappig?
ok.
Alves kopen: Alves is 27, wil ongetwijfeld naar de top en/of een grote buitenlandse competitie. Ajax is niet de top, en dus zal Alves nooit lang blijven.quote:
Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alves al gekocht? Gewoon als nummer 10 opstellen.
Hoezo ?? Dan staan we al met 4-0 voor en kunnen we hem effe in het doel zettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef BonJovi het volgende:
Stam in de spits op het einde tegen Slavia
ALS JE HEM UITLEGT IS IE NIET MEER GRAPPIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus f;noord denkt, niet geheel ten onrechte, dat ze meer tegenstand kunnen bieden dan vorig jaar, en dat is grappig?
ok.
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.
De aandacht wordt hierdoor minder en de voetbalfans die dan al de moeite nemen om zo'n abonnement af te sluiten zullen eerder naar Sport1 gaan, waar al het buitenlands voetbal en nog veel meer te zien is. Hierdoor wordt de aandacht weer verlegd van het Nederlandse voetbal naar het buitenlandse voetbal, waardoor de interesse vervaagd en de Nederlandse voetbalconsument uiteindelijk meer geld schuift richting het buitenlandse voetbal dan richting het binnenlandse voetbal.
En als er dan al iets zou moeten veranderen, dan zou dat de UEFA moeten zijn die de buitenlandse bonden instrueert eens wat meer op te letten wanneer clubs schulden hebben, in plaats van feitelijk bankroete buitenlandse clubs die maar kunnen blijven investeren en investeren in nieuwe spelers en daarbij behorende astronomische salarissen.
Ik denk dat dat verhaal van Chivu een haalbaarder iets is dan de belastingswetten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.
Natuurlijk, maar de belastingdienst is helemaal niet verantwoordelijk voor de sportieve prestaties van het Nederlandse voetbal. En het Nederlandse voetbal (lees: Oranje) is ook helemaal niet afhankelijk van de eredivisie. Kortom, Nederland heeft er geen doel mee te bereiken. Waarom het in het buitenland wel gebeurd? Geen idee, maar wat mij betreft schaft de EU al dat soort belastingvoordelen af, in plaats van dat elk land ze afzonderlijk invoert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.
quote:Herstel Ogararu verloopt minder snel dan verwacht
Het herstel van George Ogararu, de verdediger van Ajax, verloop minder snel dan verwacht. In het begin werd verwacht dat het herstel ongeveer drie á vier weken in beslag zou gaan nemen, maar dat lijkt nu langer te gaan duren.
De 27-jarige Roemeen heeft inmiddels de looptrainingen hervat bij Ajax, maar de speler ondervindt nog steeds veel last van zijn linker hamstring. Hierdoor lijkt het erop dat het herstel nog enkele weken in beslag gaat nemen. Ajax zal daarom zeker geen beroep kunnen doen op Ogararu in de uitwedstrijd tegen Slavia Praag in de derde voorronde van de Champions League.
Ogararu raakte in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV geblesseerd aan zijn linker hamstring
Ik hoop het niet, ik word moe van dat nutteloos geld potten wat ze aan het doen zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er geen versterkingen meer komen en dat Riera een zoethoudertje voor de supporters was.
Als van Geel met opmerkingen komt als:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik word moe van dat nutteloos geld potten wat ze aan het doen zijn
Dan weet ik genoeg.quote:We halen alleen een speler wanneer die bewuste voetballer ons direct beter maakt. Anders wachten we tot de winterstop", aldus Van Geel, die beseft dat Ajax over twee maanden waarschijnlijk ook weer een beroep kan doen op de momenteel geblesseerde Edgar Davids en Leonardo.
Nee, in deze situatie is dat verstandig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef BB-boy het volgende:
En dat is onverstandig?
Het afscheid van Wesley is dus vlak voor de aftrap..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment managementquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Het afscheid van Wesley is dus vlak voor de aftrap..
Ik sprak net mijn buurman, hij is regiseur bij Ajax TV , en hij vertelde dat...
Mij benieuwen...
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Jasza het volgende:
Is Heracles nou vrij vervoer? het staat vaag op de site
Er staat parkeeromwissel shit ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op![]()
Tuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment management![]()
Kinderachtig hoor, die reactie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.
Mischien om de parkeerplaats op te komen? Ik ben nog nooit naar Heracles geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er staat parkeeromwissel shit ofzo![]()
Ja ik vind het ook maar vaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op![]()
Hehe, sukkels bij Ajax, maarja kan ook een kaart voor Heracles vak krijgen wss, maarja als het vrij vervoer is dan ga ik het uitvak wel proberen natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook maar vaag.
'Deze wedstrijd is een parkeeromwissel-wedstrijd'. Waarmee Ajax dus al insinueert dat het een wedstrijd betreft wie er als eerste iets heeft omgewisseld.![]()
Daaronder staat: Ajax-supporters mogen op eigen vervoer afreizen..etc etc
Oftewel, allemaal op eigen vervoer!![]()
haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?
Dat was idd nogal vreemd jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..
Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Heracles ook maar proberen. Willem II was toch ook zo'n parkeeromwissel-wedstijd, was ook iedereen met vrij vervoer..
Zondag maar een keer zorgen dat ik wel voor de aftrap binnen ben.. Wesley
Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?
Dat is ook wat ik probeerde aan te gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.
En als ze er wel naar kijken kan je gewoon een parkeerbullshit kaartje halenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik probeerde aan te gevenStaat altijd zo lomp aangegeven als parkeeromwissel-wedstrijd of auto-combi en moet je een bewijs van parkeren hebben voordat je het stadion in mag, maar in werkelijkheid is er niemand die daar naar kijkt.
Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?![]()
ist wat bij ENG-GER?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
Eerste helft geweldig, 2de helft is wel goed te doen.quote:
En dan gewoon in het thuisvak zitten hehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef PLAE@ het volgende:
Heracles wil tegenwoordig half 410 heen omdat dat een zogenaamde tifotopper moet zijn.
Ik zou zeggen kaartje voor een idioot bedrag verpatsen.
Urbyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Urby was echt minder grote fout op het begin foute passes
Alleen twee geile chica'squote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Huntelaar niet gescoord?
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
Neen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had die een mat in de nek, bomberjack aan en een tattoo met de letters FR er in?![]()
Hij is nu basisspeler van Jong Oranje dus. Mooi voor die jongen.quote:Geslaagd debuut Gregory van der Wiel
In het EK-kwalificatieduel met Jong Macedonië (0-1 winst) debuteerde Gregory van der Wiel verdienstelijk. De Ajacied speelde de gehele wedstrijd en vormde achterin met aanvoerder Ryan Donk een koppel. ,,Een lastige wedstrijd, maar we hebben weinig kansen weggegeven.”
De moeilijke omstandigheden in Skopje waren niet in het voordeel van Jong Oranje. Van der Wiel: ,,Het was ontzettend warm en het veld bleek helemaal niet goed. Ondanks dat we het laatste kwartier onder druk kwamen, hebben we de overwinning uit het vuur gesleept.”
De 19-jarige Van der Wiel had geen last van spanning. ,,Dat viel reuze mee. Tijdens de wedstrijd had ik wellicht meer initiatief moeten tonen. Toch kijk ik tevreden terug. Ik had niet verwacht dat ik negentig minuten zou spelen. Zoiets hoop je alleen maar.”
Die van mij is voor ado, heel die winkel is ook geel groenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Kaartje voor Slavia binnen trouwens. Mijn sigarenboer nog vragen: 'wil je daar echt heen?'. Is volgens mij een kakkerlak, maar heb het 'm nooit echt gevraagd.
Knap hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
Bayer Leverkusen inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Knap hoor.
Aangezien hij daar nooit gespeeld heeft ....
Gaan we nu moeilijk doen om plaatsing? Ik bedoel die spelers hebben we nodig, CL of niet. Ook al halen we geen CL, de inkomsten zijn er toch wel!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bayer Leverkusen inderdaad.
Maar goed, laat die twee Roemenen maar komen.
Al denk ik dat men wacht tot plaatsing voor CL: als CL gehaald wordt mag Henk ten Cate twee namen noemen en als CL gemist wordt mag Co Adriaanse wat spelers halen.
Je kan Henk ten Cate nu wel miljoenen laten uitgeven aan spelers die hij wilt hebben, maar als hij bij het mislopen van de CL de laan uitgestuurd wordt, laat men wellicht liever spelers uitzoeken door zijn opvolger?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gaan we nu moeilijk doen om plaatsing? Ik bedoel die spelers hebben we nodig, CL of niet. Ook al halen we geen CL, de inkomsten zijn er toch wel!
Ach ja, het moeten gewoon spelers zijn die Ajax beter maken, ook al zijn het keuzes van TC. Zo ook met Suarez, daar moet een andere trainer het toch ook mee kunnen doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan Henk ten Cate nu wel miljoenen laten uitgeven aan spelers die hij wilt hebben, maar als hij bij het mislopen van de CL de laan uitgestuurd wordt, laat men wellicht liever spelers uitzoeken door zijn opvolger?
Da's kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Dica kan geen CL meer spelen.
Waarom zou die van Lille (vorig jaar achtste finale CL) naar Ajax gaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's kut.
Kevin Mirallas is ook nog altijd welkom van mij.
Misschien valt er dit jaar nog meer te juichenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor bonjovi
Bonjovi is een ajacied
Hij kijkt naar alle wedstrijden of het nou regent en giet
Hij mist alleen sneijder nu wel erg
Elke dag jankt hij erover het gaat door been en merg
Nu word hij maar fan van real
Waar nu ook robben spelen zal
Vorig jaar ja. Dit jaar geen eens UEFA Cup voetbal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:54 schreef Fides het volgende:
[..]
Waarom zou die van Lille (vorig jaar achtste finale CL) naar Ajax gaan?
Je behoort te rijmen op deze paginaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Dit jaar geen eens UEFA Cup voetbal.
Dit geld ook voor jou BB-boyquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef BB-boy het volgende:
Riera scoorde in de Uefa cup finale en wilde ook komen voor een dubbel salaris.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef BB-boy het volgende:
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef BB-boy het volgende:
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond.
Tegenwoordig is AZ da bomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
wat was dat toch triest eigenlijk..
Wij kotsen allemaal op Scheringa en zijn mannenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is AZ da bom
Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom?![]()
Bron: Highlow.quote:Na Richard snuffelt ook Rob Witschge bij Jong Ajax
Nadat Richard Witschge vorig seizoen bij Jong Ajax stage liep bij Jong Ajax, heeft nu ook broer Rob de Amsterdamse opleiding uitgekozen om meer ervaring bij op te doen. De afgelopen weken was hij regelmatig bij de beloftes van Ajax te vinden. “Hij is wat rustiger dan zijn broer.”
Richard Witschge behaalde begin juni zijn diploma coach betaald voetbal voor belofteteams, waarvoor hij vorig seizoen stage liep bij Jong Ajax. “Het is hartstikke leuk om te doen”, vertelde Witschge toen. “Om die jongens te verbeteren en wat bij te brengen, zoals mijn ervaring, dingen die ik mee heb gemaakt. Kwaliteiten die ze hebben proberen te verbeteren. Vooral de traptechniek, welke kant ze de bal aan moeten spelen en allemaal van dat soort kleine details. Voetballen kunnen ze, maar om de top te halen moet je die kleine details allemaal verbeteren. Als je ziet dat ze vooruitgang boeken is dat altijd leuk.” Richard is inmiddels assistent van coach Wim van Zwam van het Nederlands Elftal onder 19 jaar als stageopdracht voor het hoogste diploma om eerste elftallen te kunnen coachen. Zijn oudere broer Rob Witschge, die zijn stage volgde bij HFC Haarlem, heeft dat diploma al. Om als assistent van Marco van basten zijn coachende capaciteiten op peil te houden is hij regelmatig op het trainingsveld bij Jong Ajax te vinden. Zelf vindt hij het niks speciaals, dus wil hij er ook niks over zeggen. Voor de spelers van Jong Ajax is het wel speciaal als er een oud-international komt mee trainen. Tussen de twee broers is er wel enig verschil in leerervaring, zo vertelt Javier Martina aan highlow.nl. “Hij is veel rustiger dan zijn broer.” Richard Witschge gebruikte nogal vaak f*ck in zijn zinnen. “Dat kan je wel zeggen”, lacht Martina, om er direct aan toe te voegen, “ach, het maakt mij niet zoveel uit, als we maar wat leren van ze.” En, leren de jonge Ajacieden wat van oud-internationals als Rob en Richard Witschge? “Jazeker. Ze vertellen over hun ervaringen en laten dat ook zien in hun trainingen en aanwijzingen. Je leert absoluut van ze
Alleen maar goed, al die oud-Ajacieden bij de club!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar even een Ajax bericht tussendoor.. Sorry dat ik de slowchat onderbreek hoor, kinders.
[..]
Bron: Highlow.
En dan zeker de gebroeders Witschgequote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen maar goed, al die oud-Ajacieden bij de club!![]()
quote:Geen paniekaankopen
Als het aan Martin van Geel ligt zal Ajax wachten tot de winterstop met aankopen doen. 'We doen namelijk geen paniekaankopen, en op dit moment is er geen spelers die voldoen aan de schaduw van Sneijder'
De Technisch directeur van Ajax laat weten dat het nog onduidelijk is of de club voor 31 augustus nog twee aanwinsten kan presenteren.
'We halen alleen spelers wanneer die bewuste voetballer ons direct beter maakt.' We hebben genoeg talent rondlopen en Edgar Davids en Leonardo komen volgende maand weer terug. Het is dus nog onzeker of wij verder gaan zoeken, anders wachten we wel tot de winterstop', aldus Martin van Geel.
De tranfermarkt sluit op vrijdag 31 augustus na 23.59 uur.
Was te verwachten he. En over die schaduw van Sneijder, ik dacht dat Sneijder niet een op een vervangen zou worden maar dat Ajax het anders zou gaan invullen. Ajax heeft gewoon het deksel op de neus gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er komen wsl dus geen nieuwe spelers meer...........
[..]
Met mijn beperkte kijk op de beschibare spelers zie ik ook niemand die nu direct een verbetering is, maar er is nog een week, we zullen zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast wel, we hebben geld zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?
Nu moet je goed opletten of men dividend uit gaat keren aan de aandeelhouders of niet...quote:
Precies. Na Slavia kon deze ploeg er geen klote meer van, na De Graafschap hebben we toch opeens wel een prima elftal. De waarheid ligt ergens in het midden, maar ik weet wel na dat eerste half uur in Doetinchem dat we al tegen een achterstand zouden kijken als we uit bij bijv. FC Groningen speelden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat we nou puntverlies hadden geleden bij De Graafschap, was de mededeling dan hetzelfde geweest?
Klopt, schijnt dat hij al een trein-abonnement voor het traject Utrecht - Amsterdam gekocht heeft bij de NS.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Van geel wil de rust terugkrijgen met deze uitspraak. Achter de schermen is Ajax natuurlijk nog druk bezig.
En dan? 4-3-3 met de punt naar achteren?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:43 schreef BoNi het volgende:
Helemaal geen 10...!
Niet voor de bedragen die je nu zou betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met mijn beperkte kijk op de beschibare spelers zie ik ook niemand die nu direct een verbetering is, maar er is nog een week, we zullen zien.
En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gewoon 4-4-2 wat mij betreft. Suarez en Huntelaar in de spits.
bron VI.nlquote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
23/8/2007 9 :45
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.
Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder andere begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Las het net ook ja.. Van Geel heeft weer iemand gehaald waarvan ik het nog maar moet zien.. met geen enkele aankoop was ik eigenlijk direct tevreden maar dat kan ook wat over mij zeggen natuurlijkquote:
en als leonardo straks terug is....Dan is Luque de minste van de 3quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
4-4-2 met aanvallende links- en rechtshalf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
Voor de breedte zeker niet slecht hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
Had ik al over gedacht. Ik zie eerder een ruit. Heitinga en Bakircioglu centraal in die ruit en de zijkanten kun je dan naar gelang de tegenstander offensief (met Leonardo en Rommedahl aan de buitenkanten) dan wel controlerend (met Davids en Gabri aan de buitenkanten) invullen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?
Ach, wat is drukbezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Maar hij kan dus ook op de linkshalf uit de voeten? Want het lijkt mij sterk dat hij gehaald wordt voor de drukbezette linksbuiten.
Qua statisstieken voor een spits vind ik het erg tegenvallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
quote:Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Ach, jullie krijgen Koller toch al?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Milan taktiek, speelt ie bij ons, speelt ie iig niet bij julliequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Dat vind ik nog wel de beste reden om hem te halen, al weet iedereen hoe het afliep met de vorige speler die we voor Feyenoord's neus wegkaapten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Die komt niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, jullie krijgen Koller toch al?
Waar heb je dat vandaan? Ik zou het niet erg vinden als hij kwam geloof ik. Wel benieuwd wie er dan met AZ onderhandeld heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Van 2000/01 tot 2004/05 meer dan uitstekend gespresteerd, maar blijkbaar niet geschikt voor de PL.
Schijnt trouwens dat Ajax ook rond is met Haris Mendunjanin, maar dat ze dat pas naar buiten willen brengen als ze ook een grote vis aan de haak geslagen hadden. DIt om onrust bij de supporters te voorkomen, die natuurlijk niet tevreden zijn met een bankzitter van AZ die voor de breedte gehaald wordt.
Het zal wel zoiets gaan wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wat is drukbezet?
Luis Suarez is geen linksbuiten, dus houden we Leonardo en Nicolae Mitea over, die geblesseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |