bron VI.nlquote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
23/8/2007 9 :45
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.
Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder andere begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Las het net ook ja.. Van Geel heeft weer iemand gehaald waarvan ik het nog maar moet zien.. met geen enkele aankoop was ik eigenlijk direct tevreden maar dat kan ook wat over mij zeggen natuurlijkquote:
en als leonardo straks terug is....Dan is Luque de minste van de 3quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
4-4-2 met aanvallende links- en rechtshalf?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie echt niet in wat we met Luque moeten na de komst van Suarez.
Voor de breedte zeker niet slecht hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
Had ik al over gedacht. Ik zie eerder een ruit. Heitinga en Bakircioglu centraal in die ruit en de zijkanten kun je dan naar gelang de tegenstander offensief (met Leonardo en Rommedahl aan de buitenkanten) dan wel controlerend (met Davids en Gabri aan de buitenkanten) invullen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan een ruit daarachter of twee aanvallende vleugelspelers en twee controlerende middenvelders centraal?
Ach, wat is drukbezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Maar hij kan dus ook op de linkshalf uit de voeten? Want het lijkt mij sterk dat hij gehaald wordt voor de drukbezette linksbuiten.
Qua statisstieken voor een spits vind ik het erg tegenvallenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef Urquhart het volgende:
Is dat wat die Luque?
quote:Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.
Ach, jullie krijgen Koller toch al?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Milan taktiek, speelt ie bij ons, speelt ie iig niet bij julliequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja godverdomme wat moeten jullie met nog een spits?? Wij kunnen hem veel harder gebruiken!
Dat vind ik nog wel de beste reden om hem te halen, al weet iedereen hoe het afliep met de vorige speler die we voor Feyenoord's neus wegkaapten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Die komt niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, jullie krijgen Koller toch al?
Waar heb je dat vandaan? Ik zou het niet erg vinden als hij kwam geloof ik. Wel benieuwd wie er dan met AZ onderhandeld heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Van 2000/01 tot 2004/05 meer dan uitstekend gespresteerd, maar blijkbaar niet geschikt voor de PL.
Schijnt trouwens dat Ajax ook rond is met Haris Mendunjanin, maar dat ze dat pas naar buiten willen brengen als ze ook een grote vis aan de haak geslagen hadden. DIt om onrust bij de supporters te voorkomen, die natuurlijk niet tevreden zijn met een bankzitter van AZ die voor de breedte gehaald wordt.
Het zal wel zoiets gaan wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wat is drukbezet?
Luis Suarez is geen linksbuiten, dus houden we Leonardo en Nicolae Mitea over, die geblesseerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |