Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Jasza het volgende:
Is Heracles nou vrij vervoer? het staat vaag op de site

Er staat parkeeromwissel shit ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op![]()

Tuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment management![]()

Kinderachtig hoor, die reactie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.

Mischien om de parkeerplaats op te komen? Ik ben nog nooit naar Heracles geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er staat parkeeromwissel shit ofzo![]()

Ja ik vind het ook maar vaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op![]()

Hehe, sukkels bij Ajax, maarja kan ook een kaart voor Heracles vak krijgen wss, maarja als het vrij vervoer is dan ga ik het uitvak wel proberen natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook maar vaag.
'Deze wedstrijd is een parkeeromwissel-wedstrijd'. Waarmee Ajax dus al insinueert dat het een wedstrijd betreft wie er als eerste iets heeft omgewisseld.![]()
Daaronder staat: Ajax-supporters mogen op eigen vervoer afreizen..etc etc
Oftewel, allemaal op eigen vervoer!![]()

haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?

Dat was idd nogal vreemd jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..

Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Heracles ook maar proberen. Willem II was toch ook zo'n parkeeromwissel-wedstijd, was ook iedereen met vrij vervoer..
Zondag maar een keer zorgen dat ik wel voor de aftrap binnen ben.. Wesley

Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?

Dat is ook wat ik probeerde aan te gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.

En als ze er wel naar kijken kan je gewoon een parkeerbullshit kaartje halenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik probeerde aan te gevenStaat altijd zo lomp aangegeven als parkeeromwissel-wedstrijd of auto-combi en moet je een bewijs van parkeren hebben voordat je het stadion in mag, maar in werkelijkheid is er niemand die daar naar kijkt.

Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?![]()

ist wat bij ENG-GER?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.

Eerste helft geweldig, 2de helft is wel goed te doen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |