quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alves al gekocht? Gewoon als nummer 10 opstellen.
Wat een mop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.![]()
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:
BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!![]()
Ik lig dubbel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.![]()
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:
BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!![]()
Ahahah hij wordt steeds leuker!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus f;noord denkt, niet geheel ten onrechte, dat ze meer tegenstand kunnen bieden dan vorig jaar, en dat is grappig?
ok.
Alves kopen: Alves is 27, wil ongetwijfeld naar de top en/of een grote buitenlandse competitie. Ajax is niet de top, en dus zal Alves nooit lang blijven.quote:
Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alves al gekocht? Gewoon als nummer 10 opstellen.
Hoezo ?? Dan staan we al met 4-0 voor en kunnen we hem effe in het doel zettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef BonJovi het volgende:
Stam in de spits op het einde tegen Slavia
ALS JE HEM UITLEGT IS IE NIET MEER GRAPPIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
OK, dus f;noord denkt, niet geheel ten onrechte, dat ze meer tegenstand kunnen bieden dan vorig jaar, en dat is grappig?
ok.
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.
De aandacht wordt hierdoor minder en de voetbalfans die dan al de moeite nemen om zo'n abonnement af te sluiten zullen eerder naar Sport1 gaan, waar al het buitenlands voetbal en nog veel meer te zien is. Hierdoor wordt de aandacht weer verlegd van het Nederlandse voetbal naar het buitenlandse voetbal, waardoor de interesse vervaagd en de Nederlandse voetbalconsument uiteindelijk meer geld schuift richting het buitenlandse voetbal dan richting het binnenlandse voetbal.
En als er dan al iets zou moeten veranderen, dan zou dat de UEFA moeten zijn die de buitenlandse bonden instrueert eens wat meer op te letten wanneer clubs schulden hebben, in plaats van feitelijk bankroete buitenlandse clubs die maar kunnen blijven investeren en investeren in nieuwe spelers en daarbij behorende astronomische salarissen.
Ik denk dat dat verhaal van Chivu een haalbaarder iets is dan de belastingswetten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.
Natuurlijk, maar de belastingdienst is helemaal niet verantwoordelijk voor de sportieve prestaties van het Nederlandse voetbal. En het Nederlandse voetbal (lees: Oranje) is ook helemaal niet afhankelijk van de eredivisie. Kortom, Nederland heeft er geen doel mee te bereiken. Waarom het in het buitenland wel gebeurd? Geen idee, maar wat mij betreft schaft de EU al dat soort belastingvoordelen af, in plaats van dat elk land ze afzonderlijk invoert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Vergelijk het aantal inwoners van Nederland en Engeland, logisch toch dat er daar veel meer kijkers zijn naar live-wedstrijden en daardoor meer inkomsten? TV-gelden kunnen we nooit met elkaar vergelijken, belastingen wel. In het buitenland zijn er speciale regels voor topsporters, maar in Nederland helaas niet.
quote:Herstel Ogararu verloopt minder snel dan verwacht
Het herstel van George Ogararu, de verdediger van Ajax, verloop minder snel dan verwacht. In het begin werd verwacht dat het herstel ongeveer drie á vier weken in beslag zou gaan nemen, maar dat lijkt nu langer te gaan duren.
De 27-jarige Roemeen heeft inmiddels de looptrainingen hervat bij Ajax, maar de speler ondervindt nog steeds veel last van zijn linker hamstring. Hierdoor lijkt het erop dat het herstel nog enkele weken in beslag gaat nemen. Ajax zal daarom zeker geen beroep kunnen doen op Ogararu in de uitwedstrijd tegen Slavia Praag in de derde voorronde van de Champions League.
Ogararu raakte in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV geblesseerd aan zijn linker hamstring
Ik hoop het niet, ik word moe van dat nutteloos geld potten wat ze aan het doen zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat er geen versterkingen meer komen en dat Riera een zoethoudertje voor de supporters was.
Als van Geel met opmerkingen komt als:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik word moe van dat nutteloos geld potten wat ze aan het doen zijn
Dan weet ik genoeg.quote:We halen alleen een speler wanneer die bewuste voetballer ons direct beter maakt. Anders wachten we tot de winterstop", aldus Van Geel, die beseft dat Ajax over twee maanden waarschijnlijk ook weer een beroep kan doen op de momenteel geblesseerde Edgar Davids en Leonardo.
Nee, in deze situatie is dat verstandig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef BB-boy het volgende:
En dat is onverstandig?
Het afscheid van Wesley is dus vlak voor de aftrap..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vóór de wedstrijd, als iedereen nog aan het bier zit.....!
Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment managementquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Het afscheid van Wesley is dus vlak voor de aftrap..
Ik sprak net mijn buurman, hij is regiseur bij Ajax TV , en hij vertelde dat...
Mij benieuwen...
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Jasza het volgende:
Is Heracles nou vrij vervoer? het staat vaag op de site
Er staat parkeeromwissel shit ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op![]()
Tuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Kun je aan je buurman vragen of er bij Ajax TV nog een stageplek is voor een enthousiaste student Media & Entertainment management![]()
Kinderachtig hoor, die reactie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dat 1992 in je username voor je geboortejaar staat.
Mischien om de parkeerplaats op te komen? Ik ben nog nooit naar Heracles geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er staat parkeeromwissel shit ofzo![]()
Ja ik vind het ook maar vaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja is vrij vervoer. Maar het staat er wel fokking vaag op![]()
Hehe, sukkels bij Ajax, maarja kan ook een kaart voor Heracles vak krijgen wss, maarja als het vrij vervoer is dan ga ik het uitvak wel proberen natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook maar vaag.
'Deze wedstrijd is een parkeeromwissel-wedstrijd'. Waarmee Ajax dus al insinueert dat het een wedstrijd betreft wie er als eerste iets heeft omgewisseld.![]()
Daaronder staat: Ajax-supporters mogen op eigen vervoer afreizen..etc etc
Oftewel, allemaal op eigen vervoer!![]()
haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?
Dat was idd nogal vreemd jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha! Apart dat het meteen ook weer 2-1 werd..
Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Heracles ook maar proberen. Willem II was toch ook zo'n parkeeromwissel-wedstijd, was ook iedereen met vrij vervoer..
Zondag maar een keer zorgen dat ik wel voor de aftrap binnen ben.. Wesley
Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef stefmans het volgende:
Barnetta niets voor ons?
Dat is ook wat ik probeerde aan te gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Daar geven ze in Almelo niets om, zolang je je maar rustig houdt, kun je zo het vak in.
En als ze er wel naar kijken kan je gewoon een parkeerbullshit kaartje halenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik probeerde aan te gevenStaat altijd zo lomp aangegeven als parkeeromwissel-wedstrijd of auto-combi en moet je een bewijs van parkeren hebben voordat je het stadion in mag, maar in werkelijkheid is er niemand die daar naar kijkt.
Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zijn we al zo desperate dat we elke tegenstander die aardig balt naar Ajax roepen?![]()
ist wat bij ENG-GER?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik kijk naar ENG-GER. Maar ik vond hem vorig seizoen bij Stutgart al goed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |