quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
Die moeten toch op zaterdagochtend om 09:15 beginnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Doet Sneijder maar lekker mee. Je ziet het verschil toch niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?quote:'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwe visjes uitgegooid.'
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
Rommedahl en Urzaiz kwamen ook zomaar uit de lucht vallen, dus misschien de nieuwe '10' ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?
Ik wil aankopen!
Ach er wordt gezegd dat er drie man in zijn dienst moeten spelen maar op een middenveld met Gabri Maduro en Heitinga heb je toch al drie dienende spelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Jullie zullen alleen een bedrag vragen wat hij niet waard is. Medunjanin voor 2 a 3 miljoen is prima. Maar die jongen heeft eigenlijk nog niets laten zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissatiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
BCC dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel![]()
Doelde op het lijstje van Valencia CF.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doelde op het lijstje van Valencia CF.![]()
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
Volgens mij zijn beiden niet te happig hun contract te verlengen, en zit Vayrynen nog steeds niet bij Derby. Kortom, 1 van de 2 zie ik best verkocht worden, en gezien Afellay de voorkeur heeft in Eindhoven moet je gewoon een poging wagen met een zak geld. 12 miljoen, 15 miljoen. Wat boeit het dat je zoveel betaalt, er is nu gewoon haast bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.
Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaīl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?
Ik wil aankopen!
Zoiets?quote:Ajax verrast met nieuwe aanwist
22/08/2007 16:02
Ajax heeft haar gelederen vanmiddag versterkt met het binnen halen van de Deense middenvelder Jesper Hakansson. Hakansson, wie bij ADO Den Haag geen toekomst meer zag, zal donderdagmiddag een contract ondertekenen wat hem voor twee seizoenen aan de club uit de hoofdstad verbindt. Met de transfer van de Deen zou een ruime 200.000 euro gemoeid zijn.
In de media gonst het al weken van de geruchten rondom Ajax. De naam van Hakansson lijkt echter totaal uit het niets te komen. Afgelopen seizoen stond Hakansson onder contract bij ADO Den Haag. Eerder speelde de flamboyante middenvelder voor Viborg FF, SC Heerenveen, RBC Roosendaal en Djurgårdens IF.
Laat maar komen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
quote:OP AS prikte een zeker jari 4 de spijker op zijn kop over het gezeur dat ajax de salarissen van sommige niet kan betalen( lees vb. Motta) :
In de beleidsnota van ajax staat dat ajax structureel bij de beste 16 clubs van europa willen horen.
Als je dan je salrisplanfond niet aanpast aan de huidige normen ( en die zijn gewoon omhoog gegaan ) komt er ajax er toen niet, nu niet , straks niet, maar nooit meer bij de top16
Ze leven nog in de jaren 80 denk ik.
Een juiste constatering denk ik , ze roepen hard van de toren dat ze een topclub zijn maar liggen hier ver vanaf.
Als je mee wilt doen met de beste 16 , zul je hier in de buurt moeten gaan zitten, anders niet zeuren over kampioen en beste 16.
Gelukkig niet zeg.quote:
Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
Vond dit wel een sterke post op AN:
[..]
Haha. De belastingdienst en korten. Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.
Waarom wil de Belastingdienst geen topsporters-tarief instellen? Scheelt ook aanzienlijk.
Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bovendien is het belastingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.
Doe je dit wel, en verdubbel je het plafond, heb je dus minstens 2 keer zoveel salariskosten. Simpelweg omdat je dan de contracten van de gehele selectie open moet breken en moet verbeteren.
Tenzij je op vaste basis zo'n 15 miljoen verlies wilt gaan draaien in plaats van 6 miljoen, moet je ditt dus zeker niet doen. En volgens mij schat ik het dan nog laag, als de salariskosten hierdoor met 9 miljoen euro omhoog zullen gaan.
Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bovendien is het belstingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.![]()
Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
De enige manier hoe je dat kunt realiseren is dat je twee salarisschalen hebt, als een soort van bonus. Behaalt de spelersgroep de CL, krijgen ze een enorme bonus. Behalen ze die niet, voetballen ze gewoon voor normaal salaris.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaan
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?
Dat doet ie bij AZ al....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Ja of meneer bank moet eens gaan investeren
Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
Zolang clubs in landen als Engeland, Italië en Spanje gewoon veel meer inkomsten hebben zullen zij vast wel weer een manier vinden om deze wet te omzeilen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?
Ik vind eigenlijk dat de FIFA dat moet kunnen bepalen, wereldwijd een salaris "wet".
Want als Belgie morgen besluit het in te voeren kunnen die zomaar opeens een topland worden ofzo.
Hahahaha lache man.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.![]()
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:
BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |