abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52591611
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52591637
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Die moeten toch op zaterdagochtend om 09:15 beginnen?
2x15min
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52591775
Ik hoop dat Sneijder zondag nog ff verteld dat hij hoopt ooit nog eens bij Ajax terug te keren net als Chivu en van der Vaart. Als je nu al ziet wat Stam en Davids voor positieve dingen leveren aan deze groep.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:35:28 #104
51286 w00h00
Digital man!
pi_52591867
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?

Ik wil aankopen!
pi_52591882
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Doet Sneijder maar lekker mee. Je ziet het verschil toch niet.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52591988
quote:
'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwe visjes uitgegooid.'
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
pi_52592027
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.

http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52592029
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel Hoewel, als ze voor van der Vaart tot 22 miljoen wilden gaan vraag ik me af of ze Sneijder echt heel graag wilden hebben.
pi_52592046
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?

Ik wil aankopen!
Rommedahl en Urzaiz kwamen ook zomaar uit de lucht vallen, dus misschien de nieuwe '10' ook wel Alleen de speler moet niet het niveau hebben van Rommedahl en Urzaiz
pi_52592084
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:

Ach er wordt gezegd dat er drie man in zijn dienst moeten spelen maar op een middenveld met Gabri Maduro en Heitinga heb je toch al drie dienende spelers.
pi_52592103
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:

Jullie zullen alleen een bedrag vragen wat hij niet waard is. Medunjanin voor 2 a 3 miljoen is prima. Maar die jongen heeft eigenlijk nog niets laten zien.
pi_52592141
Pasop hoor! dadelijk denkt de moeder van Medunjanin dat hij zeker naar Ajax gaat
AFC AJAX
pi_52592147
Medunjanin is dus ook helemaal niet concreet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:44:48 #114
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52592171
Tijd voor nieuwe spelers Van Geel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52592185
Maar hou er rekening mee, dat Riera nog steeds zijn nieuw contract niet heeft ondertekend. Voor de seizoensstart gaat hij het verbeterde contract tekenen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:46:33 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52592230
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52592291
Misschien dat Ajax gewoon Kluivert aantrekt.
wie zaait zal oogsten.....
pi_52592302
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel
BCC dan?
pi_52592412
Ik vind het vreemd dat het zolang duurt bij Motta. Zo'n speler heeft de clubs voor het uitkiezen, en tķch zit hij nog steeds zonder. Wachtend op Slavia - Ajax?

Aissati mag komen. Modric, Kranjcar en Daniel Carvalho zouden pas leuk zijn. Maar zijn allemaal toch wel onhaalbaar.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:54:12 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52592431
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
Doelde op het lijstje van Valencia CF.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52592503
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Doelde op het lijstje van Valencia CF.
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
pi_52592614
psv moet gewoon niet zo moeilijk doen. Hun hebben Perez 'gekregen' als 't ware, dus moeten ze Aissati gewoon naar ons laten vertrekken .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:59:55 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52592630
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:

[..]

Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.

Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaīl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
pi_52592858
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.

Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaīl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
Volgens mij zijn beiden niet te happig hun contract te verlengen, en zit Vayrynen nog steeds niet bij Derby. Kortom, 1 van de 2 zie ik best verkocht worden, en gezien Afellay de voorkeur heeft in Eindhoven moet je gewoon een poging wagen met een zak geld. 12 miljoen, 15 miljoen. Wat boeit het dat je zoveel betaalt, er is nu gewoon haast bij.
pi_52592961
Affelay wordt dit seizoen 1 van de dragende krachten van PSV. Waarom zou PSV hem wegdoen? Hij is wel de beste speler in Nederland op die positie. Ajax moet idd een zak geld op tafel leggen voor hem. En als Affelay niet haalbaar is, dan moeten ze Aissati zien te krijgen. Nederlandse spelers die wel een meerwaarde kunnen zijn voor AJax, daar moeten ze geld voor neerleggen.
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:10:42 #127
52871 Blight
Supersized.
pi_52592985
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:

Ik wil aankopen!
quote:
Ajax verrast met nieuwe aanwist

22/08/2007 16:02

Ajax heeft haar gelederen vanmiddag versterkt met het binnen halen van de Deense middenvelder Jesper Hakansson. Hakansson, wie bij ADO Den Haag geen toekomst meer zag, zal donderdagmiddag een contract ondertekenen wat hem voor twee seizoenen aan de club uit de hoofdstad verbindt. Met de transfer van de Deen zou een ruime 200.000 euro gemoeid zijn.

In de media gonst het al weken van de geruchten rondom Ajax. De naam van Hakansson lijkt echter totaal uit het niets te komen. Afgelopen seizoen stond Hakansson onder contract bij ADO Den Haag. Eerder speelde de flamboyante middenvelder voor Viborg FF, SC Heerenveen, RBC Roosendaal en Djurgårdens IF.
Zoiets?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52593042
right..

Echt?
pi_52593095
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
Laat maar komen!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52593105
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:10 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]

Zoiets?
pi_52593119
Vond dit wel een sterke post op AN:
quote:
OP AS prikte een zeker jari 4 de spijker op zijn kop over het gezeur dat ajax de salarissen van sommige niet kan betalen( lees vb. Motta) :

In de beleidsnota van ajax staat dat ajax structureel bij de beste 16 clubs van europa willen horen.

Als je dan je salrisplanfond niet aanpast aan de huidige normen ( en die zijn gewoon omhoog gegaan ) komt er ajax er toen niet, nu niet , straks niet, maar nooit meer bij de top16

Ze leven nog in de jaren 80 denk ik.

Een juiste constatering denk ik , ze roepen hard van de toren dat ze een topclub zijn maar liggen hier ver vanaf.
Als je mee wilt doen met de beste 16 , zul je hier in de buurt moeten gaan zitten, anders niet zeuren over kampioen en beste 16.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:14:59 #132
52871 Blight
Supersized.
pi_52593125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef fuckbuddy het volgende:
right..

Echt?
Gelukkig niet zeg.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:17:41 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52593199
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.

Waarom wil de Belastingdienst geen topsporters-tarief instellen? Scheelt ook aanzienlijk.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:19:17 #134
52871 Blight
Supersized.
pi_52593261
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Slaat inderdaad de spijker op zijn kop, Ajax moet hier maar eens over nadenken.

Waarom wil de Belastingdienst geen topsporters-tarief instellen? Scheelt ook aanzienlijk.
Haha. De belastingdienst en korten. Jij bent zeker de leukste thuis?
pi_52593297
quote:
[..]
Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.

Doe je dit wel, en verdubbel je het plafond, heb je dus minstens 2 keer zoveel salariskosten. Simpelweg omdat je dan de contracten van de gehele selectie open moet breken en moet verbeteren.

Tenzij je op vaste basis zo'n 15 miljoen verlies wilt gaan draaien in plaats van 6 miljoen, moet je ditt dus zeker niet doen. En volgens mij schat ik het dan nog laag, als de salariskosten hierdoor met 9 miljoen euro omhoog zullen gaan.
pi_52593372
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik vind het een kortzichtige post. Tenzij er in andere zaken flink wordt gesneden, is het simpelweg onmogelijk dit aan te passen. Zonder Champions League voetbal of grote transfer draait Ajax zoals eerder gemeld 6 miljoen verlies. Dit zijn twee zaken die niet gegarandeerd zijn, en waar je dus geen vaste lasten (salariskosten) op kunt baseren.

Doe je dit wel, en verdubbel je het plafond, heb je dus minstens 2 keer zoveel salariskosten. Simpelweg omdat je dan de contracten van de gehele selectie open moet breken en moet verbeteren.

Tenzij je op vaste basis zo'n 15 miljoen verlies wilt gaan draaien in plaats van 6 miljoen, moet je ditt dus zeker niet doen. En volgens mij schat ik het dan nog laag, als de salariskosten hierdoor met 9 miljoen euro omhoog zullen gaan.
Bovendien is het belastingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.
pi_52593424
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Longmen het volgende:

[..]

Bovendien is het belstingklimaat in NL voor veel voetballers niet aantrekkelijk.
Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?
pi_52593498
Bedenk bv. dat de nummer laatst van de Premier League alleen al aan TV-inkomsten 44 miljoen Euro krijgt. Wat krijgen wij aan TV-inkomsten? Een nietig bedrag in verhouding met 44 miljoen, dus hoe kunnen wij ooit salarissen die de pan uit rijzen betalen?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52593541
gewoon meer laten verdienen ja
AFC AJAX
pi_52593561
John de Mol / Versatel had voor de Nederlandse TV-rechten voor 3 jaar toch 30 miljoen betaald? 10 miljoen per jaar verdeeld over 36 clubs
pi_52593775
quote:
[..]
Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaan
pi_52593814
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klinkt best leuk, tot dat de seizoenskaarten ineens met 40% omhoog gaan
De enige manier hoe je dat kunt realiseren is dat je twee salarisschalen hebt, als een soort van bonus. Behaalt de spelersgroep de CL, krijgen ze een enorme bonus. Behalen ze die niet, voetballen ze gewoon voor normaal salaris.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:42:45 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52593996
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Chivu het volgende:

[..]

Maar ligt dat aan het belastingklimaat in Nederland of aan het belastingklimaat in het buitenland? Volgens mij het laatste. Waarom zou een voetballer die 1 miljoen per jaar verdient minder belasting moeten betalen dan een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' die hetzelfde verdient?
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
pi_52594038
Ja of meneer bank moet eens gaan investeren
AFC AJAX
pi_52594122
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Ja of meneer bank moet eens gaan investeren
Dat doet ie bij AZ al....
pi_52594243
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat een willekeurig andere persoon met een 'normale baan' er veel harder voor moet werken dan een voetballer? Het valt op geen enkele manier goed te praten, maar als we het Nederlandse voetbal ooit weer op de kaart willen zetten, zal de Belastingdienst mee moeten werken.
Ik denk eerder dat de belastinigdienst zal wijzen naar de Nederlandse fans die er maar eens aan mee moeten werken. De opzet van de voetbalrechten is dramatisch, en alleen een goede opzet daarvan zal al veel kunnen schelen. Het is gewoon een lachertje wanneer je voor 30 miljoen de rechten voor Live voetbal kunt kopen. Zodra het voetbal achter een decoder met speciaal abonnement blijft zitten zullen de inkomsten niet omhoog gaan.

De aandacht wordt hierdoor minder en de voetbalfans die dan al de moeite nemen om zo'n abonnement af te sluiten zullen eerder naar Sport1 gaan, waar al het buitenlands voetbal en nog veel meer te zien is. Hierdoor wordt de aandacht weer verlegd van het Nederlandse voetbal naar het buitenlandse voetbal, waardoor de interesse vervaagd en de Nederlandse voetbalconsument uiteindelijk meer geld schuift richting het buitenlandse voetbal dan richting het binnenlandse voetbal.

En als er dan al iets zou moeten veranderen, dan zou dat de UEFA moeten zijn die de buitenlandse bonden instrueert eens wat meer op te letten wanneer clubs schulden hebben, in plaats van feitelijk bankroete buitenlandse clubs die maar kunnen blijven investeren en investeren in nieuwe spelers en daarbij behorende astronomische salarissen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:51:13 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52594251
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?

Ik vind eigenlijk dat de FIFA dat moet kunnen bepalen, wereldwijd een salaris "wet".

Want als Belgie morgen besluit het in te voeren kunnen die zomaar opeens een topland worden ofzo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:58:43 #148
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52594489
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:

BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:06:10 #149
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52594725
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo werkt het in Spanje en Italie wel allang toch?

Ik vind eigenlijk dat de FIFA dat moet kunnen bepalen, wereldwijd een salaris "wet".

Want als Belgie morgen besluit het in te voeren kunnen die zomaar opeens een topland worden ofzo .
Zolang clubs in landen als Engeland, Italië en Spanje gewoon veel meer inkomsten hebben zullen zij vast wel weer een manier vinden om deze wet te omzeilen.
Het beperken van het aantal buitenlandse spelers, aantal aankopen per seizoen en het verplichten van een aantal jeugdspelers binnen de selectie (minimaal x aantal jaar in eigen opleiding gezeten) zijn maatregelen die denk ik beter haalbaar zijn.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:06:53 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_52594745
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:58 schreef ihugster het volgende:
Hebben jullie de laatste mop al gehoord? De havenarbeiders die claimen dat ze Ajax dit seizoen alle hoeken van de Kuip laten zien met hun elftal onder leiding van Bert van Marwijk. Dat is ook de enige wedstrijd ~
die ze als graadmeter zien of hun feyenoord wel goed heeft ingekocht en i.d.d zo goed is.
Niet de landstitel,niet de wedstrijden voor Port of Tournament?, alleen de wedstrijden tegen Ajax.
Ik kan maar 1 ding zeggen tegen die bouwvakkers:

BRING IT ON BITCH krijgen jullie weer klop en een frustratie erbij dat wij gewoon DE BESTEN! zijnin de Kuip!
Hahahaha lache man.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')