quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat Ajax De Guzman gaat presenteren voor 31 augustus.
Die moeten toch op zaterdagochtend om 09:15 beginnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Doet Sneijder maar lekker mee. Je ziet het verschil toch niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die kleintjes hun voetbalkunsten niet aan het publiek tonen.
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?quote:'We hebben drie weken onderhandeld over Källström en zijn nu tien dagen bezig geweest met Van der Vaart. Vanaf nu gaan we alleen maar voor spelers die haalbaar zijn. We hebben al nieuwe visjes uitgegooid.'
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
Rommedahl en Urzaiz kwamen ook zomaar uit de lucht vallen, dus misschien de nieuwe '10' ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef w00h00 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat het gonste van de geruchten op het internet en waar we weken van te voren al wisten welke spelers er aangetrokken zouden worden?
Ik wil aankopen!
Ach er wordt gezegd dat er drie man in zijn dienst moeten spelen maar op een middenveld met Gabri Maduro en Heitinga heb je toch al drie dienende spelers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Jullie zullen alleen een bedrag vragen wat hij niet waard is. Medunjanin voor 2 a 3 miljoen is prima. Maar die jongen heeft eigenlijk nog niets laten zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien dat Valencia zo aardig is dat lijstje te CC'en naar Van Geel?
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissatiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay schijnt op dat lijstje te staan.
BCC dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat Valencia niet zo blij is met van Geel![]()
Doelde op het lijstje van Valencia CF.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb liever Aissati eigenlijk. Die denkt nog niet zo aan het buitenland en kan nog 3 jaar voor Ajax spelen. En over met de borst vooruit voetballen gesproken, in plaats van met neergeboven hoofd: Aissati
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doelde op het lijstje van Valencia CF.![]()
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar als 't ge-CC't wordt Van Geel, dan impliceert dat dus dat Van Geel maar achter hem aan moet gaan
Volgens mij zijn beiden niet te happig hun contract te verlengen, en zit Vayrynen nog steeds niet bij Derby. Kortom, 1 van de 2 zie ik best verkocht worden, en gezien Afellay de voorkeur heeft in Eindhoven moet je gewoon een poging wagen met een zak geld. 12 miljoen, 15 miljoen. Wat boeit het dat je zoveel betaalt, er is nu gewoon haast bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.
Maar goed persoonlijk heb ik ook liever Ismaïl Aissati, ook al verwacht ik dat PSV beide niet zal laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |