Oh, sorry. Jij wilde natuurlijk een TT maken?quote:
Toevallig hoorde ik maandag In The Mists of Vienna op de radio op het werk. Kreeg meteen kippenvel. Vooral bij dat stuk waar de muziek wat sneller gaat.. dan weet je het he. Sjonge jongequote:Op woensdag 6 december 2006 01:20 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben een beetje in een emo-bui, ik heb net Mists of Vienna weer eens gekeken.![]()
Dit filmpje over de finale is ook prachtig trouwens: KLIK
Aan het eind ook, Kluivert: "Je gaat erin om een doelpuntje mee te pikken."![]()
Wat een tijden waren dat zeg. Magisch![]()
Nope. Dat was gewoon een hele slechte tvpquote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, sorry. Jij wilde natuurlijk een TT maken?
Grappig inderdaad. Elke keer dat ik dat lied hoor sinds ik dat filmpje heb gezien, zie ik die beelden weer aan me voorbij flitsenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef Nashje het volgende:
Toevallig hoorde ik maandag In The Mists of Vienna op de radio op het werk. Kreeg meteen kippenvel. Vooral bij dat stuk waar de muziek wat sneller gaat.. dan weet je het he. Sjonge jonge.
Goede instelling, dat wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nope. Dat was gewoon een hele slechte tvp
Geweldig inderdaadquote:
Correctquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef Arcee het volgende:
Wat is er om te lachen, qua Dirk-Kuijt?
Omdat 't een Feyenoorder is/was?
Het huistrolletje die zich meer bezig houdt met Ajax dan met Feyenoord. En zelfs meer dan sommige andere Ajacieden dus blijkbaarquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef Arcee het volgende:
Wat is er om te lachen, qua Dirk-Kuijt?
Omdat 't een Feyenoorder is/was?
Dat was voor jouw tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Cultheld heb ik nooit irritant gevonden eigenlijk.
Is al langs geweest ..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef TIM-846 het volgende:
Is het geen nieuws dat Ajax Sankoh volgt?
77 inmiddels.quote:
Cultheld was net zo'n zuigertje als D-K.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Cultheld heb ik nooit irritant gevonden eigenlijk.
Dat is dan ook voor mijn tijd geweest. Op mij is hij altijd wel redelijk overgekomenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cultheld was net zo'n zuigertje als D-K.
Waar heeft dat van Hansson gestaan dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Montana 76 keer TS.
Nee tim, want we zijn al rond met Hansson.
Voetbalmax.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar heeft dat van Hansson gestaan dan?![]()
bron?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef TIM-846 het volgende:
heeft hij niet vorig seizoen ergens in een interview gezegd dat hij graag naar PSV zou gaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef TIM-846 het volgende:
quote:6/12/2006 - VI: Ajax volgt Sankoh
Volgens Voetbal International volgt Ajax de verrichtingen van FC Groningen verdediger Sankoh. Het gerucht deed de afgelopen dagen al de ronde op internet. De 23-jarige verdediger zou kandidaat zijn om Grygera op te volgen
Ja die kut VI is er meestal niet als ik om half 1 woensdag 's middags bij de supermarkt langs ga.quote:
ook AZ, PSV en de Spurs schijnen hem te volgen.......quote:
bron ?quote:
Het bewijsquote:
Eerst even stemmen, daarna hopen en bidden.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het bewijs
Voor dit soort users geldt toch dat kwantiteit belangrijk is dan kwaliteit.....
Huntelaar in elftal van het jaar...!![]()
quote:Supporters overwegen opnieuw actie voor klassiek logo
Afgelopen zondag liet Vak 410 in de competitiewedstrijd tegen Willem II (6-0 zege) zien dat de terugkeer van het klassieke Ajax-logo nog altijd prominent op de wensenlijst van de fanatieke aanhang staat. Het oude beeldmerk leeft nog altijd sterk onder de supporters. Men overweegt dan ook de actie 'Geef Ajax z'n gezicht terug!' nieuw leven in te blazen.
"Wij zijn achter de schermen altijd bezig met de logokwestie", aldus de AFCA Supportersclub. "We zullen zeker niet schromen om, als de kans zich voordoet, de campagne 'Geef Ajax z'n gezicht terug!' weer in volle hevigheid te laten losbarsten."
Beter word er ook een actie voor het nieuwe gehouden want ik vind het nieuwe gewoon mooier.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter word er ook een actie voor het nieuwe gehouden want ik vind het nieuwe gewoon mooier.
Mee eens.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter word er ook een actie voor het nieuwe gehouden want ik vind het nieuwe gewoon mooier.
wie hoort niet in het rijtje thuis?quote:Huntelaar (Ned, Ajax)
Drogba (Ivo, Chelsea)
Eto'o (Kam, Barcelona)
Henry (Fra, Arsenal)
Kanouté (Mali, Sevilla)
Klose (Dui, Werder Bremen)
Larsson (Zwe, Barcelona/Helsingborgs IF)
Sjevtsjenko (Oek, AC Milan/Chelsea)
Toni (Ita, Fiorentina)
Villa (Spa, Valencia)
Ik ben wat milder geworden over de oude, aangezien ik de charme er ook wel van kan in zien. Maar er hoeft wat mij betreft weinig officieel veranderd te wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mee eens.
Het oude is ook wel leuk, maar niet echt van deze tijd.
dit?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef WooZ het volgende:
Zeg, is het 1 april bij de UEFA![]()
[..]Larsson (Zwe, Manchester united[Barcelona]/Helsingborgs IF)
wie hoort niet in het rijtje thuis?
Dat een boer hierover moet zeuren zegt wel weer genoeg.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:25 schreef twi het volgende:
Kanoute natuurlijk.
Ik snap het ook niet zo goed. De UEFA neemt hem gewoon op vanwege het feit dat 'ie topscoorder was van 't jeugd EK. En volgens mij nog eens aanvoerder ook.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat een boer hierover moet zeuren zegt wel weer genoeg.
+ top3 europees topscoorder van het jaar afgelopen seizoen, of viel hij daar net één plekje buiten?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. De UEFA neemt hem gewoon op vanwege het feit dat 'ie topscoorder was van 't jeugd EK. En volgens mij nog eens aanvoerder ook.
Beetje triest om hierover te gaan janken idd.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. De UEFA neemt hem gewoon op vanwege het feit dat 'ie topscoorder was van 't jeugd EK. En volgens mij nog eens aanvoerder ook.
Bovendien kan je moeilijk ontkennen dat hij over het kalenderjaar 2006 gezien bijzonder goed in vorm was. Zo gek is het niet hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
+ top3 europees topscoorder van het jaar afgelopen seizoen, of viel hij daar net één plekje buiten?
Yup, althans er is mij nog nooit om ID gevraagd bij m'n lokale sigarenboer.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef jna het volgende:
ff vraagje, je kan toch met iemand anders z'n CC ook kaarten halen bij ticketbox? Ik wil namelijk voor Ajax az nog kaarten halen maar er willen meer dan 3 mensen mee.
Kanoute!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus kaarten halen met meerdere CC's. Dus die van mezelf voor de eerste 3 kaartjes en dan die van die andere gast voor de rest van kaartjesquote:Op woensdag 6 december 2006 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, althans er is mij nog nooit om ID gevraagd bij m'n lokale sigarenboer.
Ik heb er nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 6 december 2006 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoel dus kaarten halen met meerdere CC's. Dus die van mezelf voor de eerste 3 kaartjes en dan die van die andere gast voor de rest van kaartjes
Hoop dat de admins nou een stoppen met het opnieuw kansen geven, want dat is werkelijk belachelijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik mis Dirk-Kuijt.![]()
Wanneer komt hij weer terug?
Hij heeft een half jaars ban te pakken als ik het goed heb. Dus het duurt nog wel FF voordat hij z'n rentree kan makenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik mis Dirk-Kuijt.![]()
Wanneer komt hij weer terug?
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaars ban te pakken als ik het goed heb. Dus het duurt nog wel FF voordat hij z'n rentree kan maken
quote:
Volgens mij klopt het wel, omdat Larsson is genomineerd vanwege zijn prestaties bij Barcelona.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel, omdat Larsson is genomineerd vanwege zijn prestaties bij Barcelona.
Ja kan gewoonquote:Op woensdag 6 december 2006 19:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoel dus kaarten halen met meerdere CC's. Dus die van mezelf voor de eerste 3 kaartjes en dan die van die andere gast voor de rest van kaartjes
quote:VI: Ajax hoopt deze week op jawoord Leonardo
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International hoopt Ajax dat de Braziliaan Leonardo deze week zijn jawoord geeft aan Ajax. Er zouden al twee gesprekken in een positieve sfeer hebben plaatsgevonden.
Ach kost niets en ik geniet wel van zijn spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |