Is al langs geweest ..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef TIM-846 het volgende:
Is het geen nieuws dat Ajax Sankoh volgt?

77 inmiddels.quote:

Cultheld was net zo'n zuigertje als D-K.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Cultheld heb ik nooit irritant gevonden eigenlijk.

Dat is dan ook voor mijn tijd geweest. Op mij is hij altijd wel redelijk overgekomenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cultheld was net zo'n zuigertje als D-K.

Waar heeft dat van Hansson gestaan dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Montana 76 keer TS.
Nee tim, want we zijn al rond met Hansson.

Voetbalmax.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar heeft dat van Hansson gestaan dan?![]()

bron?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef TIM-846 het volgende:

heeft hij niet vorig seizoen ergens in een interview gezegd dat hij graag naar PSV zou gaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef TIM-846 het volgende:

quote:6/12/2006 - VI: Ajax volgt Sankoh
Volgens Voetbal International volgt Ajax de verrichtingen van FC Groningen verdediger Sankoh. Het gerucht deed de afgelopen dagen al de ronde op internet. De 23-jarige verdediger zou kandidaat zijn om Grygera op te volgen

Ja die kut VI is er meestal niet als ik om half 1 woensdag 's middags bij de supermarkt langs ga.quote:

ook AZ, PSV en de Spurs schijnen hem te volgen.......quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |