Na vrouwen team nu ook een G teamquote:
Waarvoor denk je dat het veld naast de Arena is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien vrijdag naar de training toe als ik weet hoe ik er moet komen
Trein naar station Bijlmer, klaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
lolquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat het veld naast de Arena is?
Strandvlietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Trein naar station Bijlmer, klaar
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:
wat een mooi gegoogled vlaggetje
Kan ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar stopt alleen geen trein, dat is alleen handig als je met de metro komt.
Dat is wel het ideale scenario, maar voor twee keer een 1-0 overwinning teken ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen Groningen verslaan.
Volgende week feyenoord vernederen!
Morgen is 1-0 genoeg. Volgende week reken ik op minstens 3-0. Ik verwacht veel van Leo en Huntelaar die wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is wel het ideale scenario, maar voor twee keer een 1-0 overwinning teken ik ook wel.
Word sowieso niet van te voren hier geplaatstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
Komt er een mooie TIFO tegen Feyenoord?
Leo dolt Buijs, dus daar is ook wel wat van te verwachten. De vraag is alleen of ten Cate hem in de basis gaat zetten de komende wedstrijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Morgen is 1-0 genoeg. Volgende week reken ik op minstens 3-0. Ik verwacht veel van Leo en Huntelaar die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:
wat een mooi gegoogled vlaggetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |