Na vrouwen team nu ook een G teamquote:
Waarvoor denk je dat het veld naast de Arena is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien vrijdag naar de training toe als ik weet hoe ik er moet komen
Trein naar station Bijlmer, klaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
lolquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat het veld naast de Arena is?
Strandvlietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Trein naar station Bijlmer, klaar
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:
wat een mooi gegoogled vlaggetje
Kan ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar stopt alleen geen trein, dat is alleen handig als je met de metro komt.
Dat is wel het ideale scenario, maar voor twee keer een 1-0 overwinning teken ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen Groningen verslaan.
Volgende week feyenoord vernederen!
Morgen is 1-0 genoeg. Volgende week reken ik op minstens 3-0. Ik verwacht veel van Leo en Huntelaar die wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is wel het ideale scenario, maar voor twee keer een 1-0 overwinning teken ik ook wel.
Word sowieso niet van te voren hier geplaatstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
Komt er een mooie TIFO tegen Feyenoord?
Leo dolt Buijs, dus daar is ook wel wat van te verwachten. De vraag is alleen of ten Cate hem in de basis gaat zetten de komende wedstrijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Morgen is 1-0 genoeg. Volgende week reken ik op minstens 3-0. Ik verwacht veel van Leo en Huntelaar die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:
wat een mooi gegoogled vlaggetje
Ik zie Buijs nog wel een rode kaart pakken tegen Leo omdat hij helemaal gek word.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Leo dolt Buijs, dus daar is ook wel wat van te verwachten. De vraag is alleen of ten Cate hem in de basis gaat zetten de komende wedstrijden.
omgquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Dat snap ik maar een ja/nee is toch niet teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word sowieso niet van te voren hier geplaatst![]()
Zal iig wel iets van 410 met Davids komen?![]()
Zal wel ja, kutbeursquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Messenga het volgende:
Maandag wordt de komst van Davids definitief?
Wordt psv dit jaar kampioen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
Komt er een mooie TIFO tegen Feyenoord?
Als het aan de scheidsrechters ligt wel jaquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als het aan de scheidsrechters ligt wel ja
quote:Witte rook voor Davids
27 januari 2007
Middenvelder definitief naar Ajax.
Edgar Davids keert na ruim tien jaar definitief terug bij Ajax.
De Amsterdammers bereikten zaterdag overeenstemming met Tottenham Hotspur over de overgang van de 34-jarige middenvelder.
Na een redelijk succesvol eerste jaar bij de Spurs, kan Davids in zijn tweede seizoen niet meer rekenen op een basisplaats. Onlangs sloeg hij nog een lucratieve aanbieding uit Amerika af.
De gedreven middenvelder kan naar verwachting op 4 februari zijn rentree vieren in de Amsterdamse hoofdmacht. Tegenstander in de Arena is dan, ironisch genoeg, aartsrivaal Feyenoord.
Bron: dewedstrijden.tv
Dat was echt een té meesterlijke reclamecampagne toen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Zou wel tof zijn als ze dat gebouwtje in Rotterdam weer zo gaan versieren, maar nu een Davids met Ajax shirt.![]()
Die foto's zijn echt tof!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat was echt een té meesterlijke reclamecampagne toen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |