Dit is de echte fotoquote:Op woensdag 28 april 2004 22:54 schreef JaWi het volgende:
Toch kan ik niet ontkennen dat ik het shirt zo wel mooi vind
Maar ja, eerst eens kijken hoe de werkelijkheid is, en niet de gefotoshopte maxwell
Heitinga speelde overigens goede vanavond én scoorde
Ik weet het, heb hem zelf van internet geplukt en op mijn webspace gezetquote:Op woensdag 28 april 2004 22:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dit is de echte foto.
serieus?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Geel is de kleur van de haat...
mee eens. brede baan in het midden is 'des Ajax'.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:57 schreef Leshy het volgende:
Hm, had ik denk ik een enkele brede baan in het midden iets mooier gevonden.
Maar goed, ik wil ook het shirt in het echt in actie zien, ziet er goed uit!
Het nadeel van Adidas als sponser: 3 strepen ...quote:Op donderdag 29 april 2004 00:12 schreef Dizzee het volgende:
[..]
mee eens. brede baan in het midden is 'des Ajax'.
nu lijkt het een beetje psv'achtig![]()
Ja: Van Breukelen keepte een tijdje in een geel shirt en daar had ie een slecht gevoel bij. Toen kreeg hij een brief van een of andere kerel die hem de kleurensymboliek uitlegde en vertelde dat geel staat voor haat. Hij heeft zijn shirt weggegooid, nooit meer aangedaan en de EuropaCup 1 met PSV en het EK met Oranje gewonnen.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
serieus?
jezus niet weer hequote:Op donderdag 29 april 2004 09:07 schreef RedGuy het volgende:
Zlatan is na het oefenduel met Portugal na een uur spelen geblesseerd uitgevallen, met opnieuw liesklachten alleen nu op een andere plaats.
Kutzegquote:Op donderdag 29 april 2004 09:07 schreef RedGuy het volgende:
Zlatan is na het oefenduel met Portugal na een uur spelen geblesseerd uitgevallen, met opnieuw liesklachten alleen nu op een andere plaats.
Juist zonder Zlatan, misschien krijgt Sonck eindelijk een kans.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Die scandinaviers bij Ajax gaan altijd stuk.
Maar ook zonder Zlatan moeten ze toch nog kampioen kunnen worden..
toch, toch toch toch toch??? Zeg me dat het zo is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |