Chivu, Mido en Andy weg
Sonck erbij
En ben benieuwd wat de komende weken brengt.
Hopelijk geen spelers meer weg, en een goede centrale verdediger er bij...
quote:Een onderzoek van Euronext ivm de manier van info naar buiten brengen (en voor zich houden) mbt de tranfser van Chivu, want ajax is geen voetbalclub maar een bedrijf en dient derhalve belangrijke info direct en compleet openbaar te maken.
Op vrijdag 11 juli 2003 13:26 schreef Doc het volgende:
En hier verder ...Chivu, Mido en Andy weg
Sonck erbijEn ben benieuwd wat de komende weken brengt.
(En het via de media laten uitlekken, maar dan geen transfersom, die moet van de Roma webiste geplukt worden is dus niet volgens die regels).
En dit hadden ze kunnen weten, Ajax heeft al een waarschuwing gehad destijds toen ze 'vergeten' waren te melden dat Jan Wouters ontslagen was...
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:27 schreef Doopy-X- het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wordt een beetje een sneu verhaal zo 14, 14.1, 14.2 en 14.3
Ik moet geen buitenlandse slet, en daarmee uit.
En van mij mag het Joden-gejank ook eens afgelopen worden. Ik vind mensen die geen jood zijn nog altijd knap voor lul staan als ze dat scanderen.
quote:Ach joh, zo eens een keertje maakt mij niet uit hoor. Maak je niet zo druk meteen.
Op vrijdag 11 juli 2003 14:07 schreef twi het volgende:
HHHHHHHHEEEEEEEEEEIIIIIIIITTTTTTTTTTIIIIIIIINNNNNNNNGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAIk moet geen buitenlandse slet, en daarmee uit.
En van mij mag het Joden-gejank ook eens afgelopen worden. Ik vind mensen die geen jood zijn nog altijd knap voor lul staan als ze dat scanderen.
quote:jankerd
HHHHHHHHEEEEEEEEEEIIIIIIIITTTTTTTTTTIIIIIIIINNNNNNNNGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAIk moet geen buitenlandse slet, en daarmee uit.
quote:Het beste is gewoon als er tijdens de voorbereiding ineens een Heitinga staat, die Chivu doet verbleken.
Ik moet geen buitenlandse slet, en daarmee uit.
en anders vind ik Alpay nog steeds een goed alternatief...
Nigeeeeel De JONGGGG OLEE OLEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Mee eens. Ik als Jood erger me rot aan die onterechte geuzennaam.
quote:nou.... ik ook
Op vrijdag 11 juli 2003 14:23 schreef golfer het volgende:[..]
Mee eens. Ik als Jood erger me rot aan die onterechte geuzennaam.
Centrale verdediger wordt Escudé of Glowacki denk ik.
Yakubu misschien? of toch Bergdolmo of Heitinga? Wellicht de Jong?
O'brien, Passanen en Trabelsi zullen zowieso wel opgesteld worden (en terecht natuurlijk).
Het nadeel is wel dat je dan een verdediging met alleen maar rechtspoten krijgt. Als van Damme zich flink gaat ontwikkelen zou dat ook niet onaardig zijn om centraal achterin te zetten.
quote:Helemaal mee eens.
Op vrijdag 11 juli 2003 14:07 schreef twi het volgende:En van mij mag het Joden-gejank ook eens afgelopen worden. Ik vind mensen die geen jood zijn nog altijd knap voor lul staan als ze dat scanderen.
quote:Helaas schijnt Rennes 'geen goed gevoel' te hebben bij het bod van Ajax...
Op vrijdag 11 juli 2003 15:17 schreef methodmich het volgende:
Escudé was gisteren in Amsterdam en heeft "een goed gevoel" bij Ajax, aldus VI.nl.
quote:Ben ik het ook mee eens, je zal mij dat ook nooit horen roepen
Op vrijdag 11 juli 2003 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Als iedereen zo over het joden gedoe valt mag van mij iedereen die niet voor Ajax is ook stoppen met het gejood en geneus
quote:Daar valt wat aan te veranderen natuurlijk. Je moet altijd laag beginnen.
Op vrijdag 11 juli 2003 15:19 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Helaas schijnt Rennes 'geen goed gevoel' te hebben bij het bod van Ajax...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |