Een neutraal persoon in VBL is ook eens een verademing, moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Ik hoop het.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Zal die versterking op het middenveld nog komen?
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.
schijnt morgen te gaan tekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
Ja vrijwel rond, hij moet nog wel medisch gekeurd worden. Wordt. o.a. gemeld door RTV Oost en de Telegraaf.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
Ik denk echt dat Gravesen een maatje te groot is voor Ajax. Misschien niet qua kwaliteiten, wel qua ego. Die gozer is Real gewend, incluis sterallures. Om hier dan bankzitter te worden of in ieder geval niet verzekerd van een basisplaats te zijn, past niet in zijn straatje, denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Gast, respect. Goed verhaal, goede instelling.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.
Ik heb nog het meeste met Ajax, omdat die een aanvallende speelstijl in het beleid opgenomen hebben. Morten Olsen kreeg zelfs op z'n lazer omdat hij een tijd te verdedigend speelde volgens het bestuur. Dat vind ik de insteek die je moet hebben. Voetbal is ten eerste voor de supporters. Het moet leuk zijn om te zien. staat je in de 34e minuut 3-0 voor, gaat een club als AC Milan achterover hangen en de wedstrijd uitspelen, Ajax drukt door en gaat voor de 7/8/9-0. Serie A wedstrijden zijn allang niet leuk meer om te zien omdat het schaken voor gevorderden is geworden. Dan kan ik net zo goed Kasparov gaan zitten kijken op Sport 1.6.
Dat is mijn visie op voetbal, en niet veel mensen delen deze visie, maar das hun probleem niet de mijne.
Tenslotte, de buurman van m'n werk is voorzitter van Supp vereniging ADO, en ik werd door m'n baas voorgesteld als "de enige Hagenees die niet 110% anti-neus" is. Hij moest lachen en na een leuk gesprek gaf hij toe dat voor de neutrale supporter Ajax het leukste voetbal speelt. Persoonlijke goedkeuring van de voorzitter. Wat wil je nog meer als Hagenees zijnde?
2 keer winnen van Feyenoord in één seizoen natuurlijk
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jrquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef dVTB het volgende:
Het is prettig om vast te stellen dat Ajax ook *zonder* Huntelaar weet te winnen van PSV, op basis van effectiviteit. Grappige opmerking van de SBS 6-commentator bij rust: "En weer gaat Koeman met een achterstand de catacomben van de ArenA in..."
"Spreek ik het zo goed uit?" LUL, dat zoek je toch uit voor de wedstrijd. En het commentaar was ook om te janken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr. Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |