abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:31:23 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40790055

* De OP is hier te downloaden.

|X| Ajax wint de JC-schaal, dankzij een 3-1 overwinning op PSV.
|X| Zondag speelt Ajax haar eerste competitiewedstrijd, thuis tegen RKC Waalwijk.
|X| De woensdag daarop zal Ajax zich tegen FC Kopenhagen moeten plaatsen voor de CL.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40790084
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar KJH is dan ook een fenomeen!

Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Een neutraal persoon in VBL is ook eens een verademing, moet ik zeggen.
pi_40790123
Zal die versterking op het middenveld nog komen?
pi_40790132
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Ik hoop het.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:35:02 #5
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40790137
TT
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40790145
Lijkt me niet heel erg nodig, we hebben ook Roger nog. Liever een rechter vleugelspeler erbij.
pi_40790153
Met een ijzersterke verdediging !
pi_40790165
quote:
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:35:57 #9
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40790170
tvp

hup ajax
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:36:07 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40790174
quote:
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40790218
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:38:37 #12
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40790227
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:

[..]

schijnt morgen te gaan tekenen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40790249
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ja vrijwel rond, hij moet nog wel medisch gekeurd worden. Wordt. o.a. gemeld door RTV Oost en de Telegraaf.
pi_40790257
Die lijkt me eigenlijk te goed voor Twente, maar voor hun een goede aankoop dan.
pi_40790263
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?
Ik denk echt dat Gravesen een maatje te groot is voor Ajax. Misschien niet qua kwaliteiten, wel qua ego. Die gozer is Real gewend, incluis sterallures. Om hier dan bankzitter te worden of in ieder geval niet verzekerd van een basisplaats te zijn, past niet in zijn straatje, denk ik.
pi_40790309
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar KJH is dan ook een fenomeen!

Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.

Ik heb nog het meeste met Ajax, omdat die een aanvallende speelstijl in het beleid opgenomen hebben. Morten Olsen kreeg zelfs op z'n lazer omdat hij een tijd te verdedigend speelde volgens het bestuur. Dat vind ik de insteek die je moet hebben. Voetbal is ten eerste voor de supporters. Het moet leuk zijn om te zien. staat je in de 34e minuut 3-0 voor, gaat een club als AC Milan achterover hangen en de wedstrijd uitspelen, Ajax drukt door en gaat voor de 7/8/9-0. Serie A wedstrijden zijn allang niet leuk meer om te zien omdat het schaken voor gevorderden is geworden. Dan kan ik net zo goed Kasparov gaan zitten kijken op Sport 1.6.

Dat is mijn visie op voetbal, en niet veel mensen delen deze visie, maar das hun probleem niet de mijne.

Tenslotte, de buurman van m'n werk is voorzitter van Supp vereniging ADO, en ik werd door m'n baas voorgesteld als "de enige Hagenees die niet 110% anti-neus" is. Hij moest lachen en na een leuk gesprek gaf hij toe dat voor de neutrale supporter Ajax het leukste voetbal speelt. Persoonlijke goedkeuring van de voorzitter. Wat wil je nog meer als Hagenees zijnde?
2 keer winnen van Feyenoord in één seizoen natuurlijk
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_40790378
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.

Ik heb nog het meeste met Ajax, omdat die een aanvallende speelstijl in het beleid opgenomen hebben. Morten Olsen kreeg zelfs op z'n lazer omdat hij een tijd te verdedigend speelde volgens het bestuur. Dat vind ik de insteek die je moet hebben. Voetbal is ten eerste voor de supporters. Het moet leuk zijn om te zien. staat je in de 34e minuut 3-0 voor, gaat een club als AC Milan achterover hangen en de wedstrijd uitspelen, Ajax drukt door en gaat voor de 7/8/9-0. Serie A wedstrijden zijn allang niet leuk meer om te zien omdat het schaken voor gevorderden is geworden. Dan kan ik net zo goed Kasparov gaan zitten kijken op Sport 1.6.

Dat is mijn visie op voetbal, en niet veel mensen delen deze visie, maar das hun probleem niet de mijne.

Tenslotte, de buurman van m'n werk is voorzitter van Supp vereniging ADO, en ik werd door m'n baas voorgesteld als "de enige Hagenees die niet 110% anti-neus" is. Hij moest lachen en na een leuk gesprek gaf hij toe dat voor de neutrale supporter Ajax het leukste voetbal speelt. Persoonlijke goedkeuring van de voorzitter. Wat wil je nog meer als Hagenees zijnde?
2 keer winnen van Feyenoord in één seizoen natuurlijk
Gast, respect. Goed verhaal, goede instelling.
pi_40790390
TT

en tvp
pi_40790470
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40790477
Rosenberg viel wel erg tegen hoor. Hij geeft wel leuke assists en steekballen, maar er gaat gewoon geen dreiging van hem uit. Ik snap dan ook niet waarom Charisteas zo makkelijk afgeserveerd wordt, terwijl Charisteas mij een betere vervanger van Huntelaar lijkt.
pi_40790478
Het is prettig om vast te stellen dat Ajax ook *zonder* Huntelaar weet te winnen van PSV, op basis van effectiviteit. Grappige opmerking van de SBS 6-commentator bij rust: "En weer gaat Koeman met een achterstand de catacomben van de ArenA in..."
pi_40790513
Ik denk omdat hij te duur is voor de bank. Maar ik ben het wel met je eens. Rosenberg viel nogal tegen.
pi_40790570
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef dVTB het volgende:
Het is prettig om vast te stellen dat Ajax ook *zonder* Huntelaar weet te winnen van PSV, op basis van effectiviteit. Grappige opmerking van de SBS 6-commentator bij rust: "En weer gaat Koeman met een achterstand de catacomben van de ArenA in..."
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr . Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
pi_40790600
Koeman neeeemm je rotzooi mee

Ajax
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40790618
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr . Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
"Spreek ik het zo goed uit?" LUL, dat zoek je toch uit voor de wedstrijd. En het commentaar was ook om te janken.

De wedstrijd zelf maakte een hoop goed
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')